نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کنکور ۱۴۰۲

نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم کنکور 1401

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم کنکور : شفاف‌سازی شود چرا به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت نشدیم؟

نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم کنکور

چرا به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کنکور ۱۴۰۲ دعوت نشدم ؟

نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم کنکور ۱۴۰۲

شفاف‌سازی شود چرا به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت نشدیم؟

نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم کنکور ۱۴۰۲ : رتبه‌ام در کنکور هزار و اولویت یک تا ۳۳ انتخاب رشته ام، دانشگاه فرهنگیان بود؛ اما برایم جای سوال است که چرا برای مصاحبه دعوت نشدم در حالیکه دوستانم با وجود داشتن رتبه‌ ۱۰هزار و ۱۶هزار جهت مصاحبه دعوت شدند.

به گزارش مشاورگروپ ؛ به نقل از صبح قزوین تعدادی از دانش‌آموزان قزوینی علی‌رغم کسب رتبه‌های سه رقمی در کنکور سال 98 برای مصاحبه به دانشگاه فرهنگیان دعوت نشدند که این موضوع اعتراض آنها را در پی داشته است.

پدر یکی از این دانش‌آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: دخترم در کنکور سال 98 شرکت کرده و با رتبه‌ خوبی هم قبول شده است؛ اما متاسفانه به دانشگاه فرهنگیان دعوت به مصاحبه نشده است.

سازمان سنجش سهل‌انگاری کرده است

وی افزود: دلیل این امر را از مسئولان سنجش پیگیری شدیم و حتی به مشکین دشت و تهران مراجعه کردیم؛ اما به استدلال‌های ما جواب منطقی ندادند.

این شهروند قزوینی عنوان کرد: یک هفته است که دخترم آرامش و قرار ندارد با وجود اینکه حافظ کل قرآن بوده و در مسابقات بین المللی در بین 45 کشور مقام نخست کسب کرده است، اما عشق و علاقه‌اش فقط معلمی است.

وی در پایان گفت: متاسفانه سازمان سنجش سهل‌انگاری کرده است؛ لذا از مسئولان ذی‌ربط درخواست داریم که به خواسته این دانش‌آموزان اهمیت داده و موضوع را رسیدگی کنند؛ چراکه آنها برای کسب رتبه بالا در کنکور تلاش بسیاری کرده‌اند.

یکی از این دانش‌آموزان با رتبه 762 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین بیان کرد: از اولویت اول تا سی‌و‌یکم من، تربیت معلم بوده است؛ اما نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌کنند.

وی افزود: به سازمان سنجش مراجعه کردیم و آنها موضوع را به قزوین ارجاع دادند در ادامه به آموزش و پرورش قزوین نیز رفتیم اما همچنان کسی جواب‌گو نیست؛ نمی‌دانیم باید به کدام ارگان برای رسیدن به پاسخ درخواستمان مراجعه کنیم.

یکی دیگر از این دانش‌آموزان گفت: رتبه‌ام در کنکور هزار بوده و از اولویت یک تا 33 دانشگاه فرهنگیان بوده است؛ اما برایم جای سوال است که چرا برای مصاحبه دعوت نشدم در حالیکه دوستانم با وجود داشتن رتبه‌ 10هزار و 16هزار جهت مصاحبه دعوت شدند.

وی ادامه داد: واقعا هدف آموزش و پرورش و به ویژه سازمان سنجش این است که نخبگان وارد نشوند؛ در این صورت با چه انگیزه‌ای باید درس خواند.

یکی دیگر از دانش‌آموزان بیان کرد: رتبه‌ام 701شده اما دلیل دعوت نشدنم به مصاحبه را نمی‌دانم در حالیکه در انتخاب رشته 23 اولویت نخستم دانشگاه فرهنگیان بود، فقط مناطق خیلی دور که رفت و آمد برایم دشوار بود را انتخاب نکردم.

وی در پایان گفت: سال‌ گذشته بچه‌ها با رتبه  700 در دانشگاه فرهنگیان قبول شدند و در قزوین 500 نفر رتبه‌های سه رقمی برای مصاحبه دعوت شدند. چرا پیگیری نمی‌کنید؟

در مورد عدم معرفی دانش‌آموزان به دانشگاه فرهنگیان سازمان سنجش باید پاسخگو باشد

خیرالله رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به درخواست این دانش‌آموزان اظهار کرد: درباره دانشگاه فرهنگیان، فرآیند جذب بدین شکل است که در مرحله نخست سازمان سنجش آزمون علمی‌ای را برگزار می‌کند که ما هیچ اطلاعی از این آزمون نداریم؛ بنابراین در مورد اینکه این افراد چرا معرفی نشده‌اند صرفا باید سازمان سنجش پاسخگو باشد.

وی افزود: متناسب با سهمیه‌ تعیین شده برای آموزش و پرورش استان قزوین، براساس قوانین آزمون برگزار می‌شود و سازمان سنجش سه برابر ظرفیت به دانشگاه فرهنگیان برای مصاحبه اعلام می‌کند؛ بنابراین در این مرحله ما هیچ نقش و دخالتی نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: با توجه به موارد مذکور علی القاعده آموزش و پرورش قزوین پاسخگوی این مورد نیست، لذا اگر کسی اعتراضی دارد باید به سازمان سنجش مراجعه کرده و مشکل را از این طریق پیگیری کند.

وی عنوان کرد: سازمان سنجش نیز سامانه‌ای را اعلام کرده تا افراد اعتراضات خود را در این سامانه نوشته و پاسخ خود را دریافت کنند؛ به عبارتی هر بحثی در این مورد باید از کانال سازمان سنجش تعقیب و پیگیری شود.

رحمانی تاکید کرد: آموزش و پرورش در برگزاری آزمون علمی هیچ نقش و دخالتی ندارد؛ البته با این وجود خود را ملزم می‌دانیم که مشکلات را پیگیری کنیم؛ اما جایگاه قانونی آن صرفا سازمان سنجش است.

وی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان دقیقا براساس لیستی که سازمان سنجش ارائه می‌دهد مصاحبه برگزار می‌کند که در سنوات گذشته 30درصد نتایج مصاحبه و 70درصد نتیجه آزمون علمی تاثیرگذار بود که نتایج جمع‌بندی شده و همزمان امور مربوط به تایید صلاحیت و کارهای گزینش افراد انجام و در نهایت نفرات نهایی برای استخدام مشخص می‎شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان یادآور شد: در مورد سوال مورد نظر، ما هیچ جایگاهی نداریم که ورود کرده و توضیح دهیم و سازمان سنجش باید پاسخ دهد که نماینده‌ای هم در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین دارند که پیگیر مسائل مربوطه از ایشان هستیم.

چرا برخی از متقاضیان دانشگاه‌های دارای شرایط خاص به مصاحبه دعوت نشدند؟


در این گزارش به تشریح دلایل اینکه چرا برخی از متقاضیان تحصیل در دانشگاه‌های دارای شرایط خاص برای مصاحبه دعوت نشدند، پرداخته شده است.
به گزارش مشاورگروپ ، نتایج کنکور سراسری در دانشگاه‌های با شرایط خاص اعلام شد و داوطلبانی که در فهرست انتخاب رشته خود دانشگاه‌ها با شرایط خاص را انتخاب کرده‌اند از امروز می‌توانند برای انجام فرآیند مصاحبه و کسب اطلاعات درباره مدارک و مستندات لازم به سایت هر دانشگاه مراجعه کنند.

اما برخی از داوطلبان در این مرحله، معرفی به مصاحبه نشده‌اند که منجر به اعتراض آن‌ها در چرایی دعوت نشدن به مصاحبه است.

آن دسته از متقاضیانی که نسبت به انتخاب یک یا چند کدرشته محل از مؤسسات دارای شرایط خاص که داوطلب باید مراحل مصاحبه را نیز طی کند، اقدام کرده ولی در این مرحله معرفی نشده‌اند، عدم معرفی آن‌ها به یکی از دلایل زیر می‌باشد:

این داوطلبان یا شانس قبولی در اولویت‌های بالاتر از کد‌های مربوط به رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص را داشته‌اند؛ و یا اینکه فاقد حداقل نمره علمی لازم برای معرفی در این مرحله بوده‌اند، بنابراین دلیل عدم معرفی آنان در این مقطع، در کارنامه نتایج نهایی مشخص خواهد شد.

بنا به دلایل متفاوت (اعم از نمره علمی و ترتیب اولویت انتخاب رشته متقاضی و یا عدم رعایت استان بومی وغیره) هیچگونه اعتراضی در این مرحله از اعلام نتایج از سوی متقاضیان پذیرفته نمی شود.

پس از اعلام نتایج نهائی، در اوایل آبان ماه، برای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود در درگاه این سازمان در زمان مقرر اقدام کرده‌اند، کارنامه نتیجه نهایی تهیه و قابل رؤیت و بهره‌برداری خواهد بود، از این رو متقاضیانی که پس از دریافت کارنامه نسبت به مندرجات آن سوالاتی برای آنان وجود دارد، می‌توانند به استناد پرینت کارنامه نتیجه نهائی در موعد مقرر با دلیل، درخواست خود را مطرح کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان با کارشناسان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب فقط از طریق تلفن های ثابت

تماس از سراسر کشور 9099071613

3.9/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Mina

    سلام‌ ببخشید‌ میشه‌ لطفا‌ راهنمایی‌ کنید‌ خیلی‌ واجبه‌ برادرم‌ واسه‌ رفتن‌‌به‌ مصاحبه‌ رشته‌ انسانی فرهنگیان‌ قبولی‌ گرفته‌ پذیرش‌ رفته‌ قبولش‌ کردن‌ ولی‌ توی‌ مصاحبه‌ هنگامی‌ ک‌ دکتر‌ برادرمو معاینه‌ کرده‌ بهش‌ گفته‌ بخاطر‌ موهات‌ رد‌ میشی‌ نذاشتن‌ بره‌ داخل‌ برادرم‌ بخاطر استرس‌ موهاش ریزش‌ داره فقط همین‌ درحالی‌ که‌ تراز‌ برادرم‌ ۷۹۰۰امده‌ رتبش‌ هم‌ ۸۰۰۰ همه‌ معلمهاش‌ تایید‌ کردن‌ که‌ با‌ این‌‌ترازورتبه‌ قبولی‌ ۱۰۰درصدمیگیره‌ ولی‌‌متاسفانه‌‌دکتر‌ ردش‌ کرده‌ الان‌ چیکارکنیم‌ میشه‌ اعتراض‌ داد؟لطف جواب بدید خیلی‌ اوضاع آشفته‌ ایی‌ داریم

    پاسخ
  2. خسروی

    متاسفم از سیستان بلوچستان یکی بارتبه ۵هزاردعوت ب مصاحبه نمیشه یکی بارتبه ۱۷هزاروتراز۷۲۰۰انسانی دعوت ب مصاحبه میشه که ازهمه اونایی که رتبه ۱۷هزارآوردسوالات گزینش ازتوکتاب دوره ابتدایی پرسیدن که فکرکنم فامیل بازی میکنن زاهدان واقعامتاسفم سازمان سنجش فقط ب فکرپوله

    پاسخ
  3. سموری

    سلام واقعاسازمان سنجش پارتی بازی می‌کنه طرف ازسراوان سیستان وبلوچستان بارتبه ۱۷هزارانسانی دعوت شده مصاحبه باتراز۷۲۰۰ولی بنده بارتبه ۵هزاردعوت نشدم خدازمین گیرتون کنه پارتی بازی اونم کنکورسازمان سنجش

    پاسخ
  4. فاطمه

    سلام من با تراز ۲۵۰۰منطقه دو به مصاحبه فرهنگیان دعوت نشدم در حالی که دوستم ۲۱۰۰بود به مصاحبه دعوت شد من فقط میخوام بدونم که در مازندران تا چه رتبه ای رو دعوت به مصاحبه کردند خواهشمندم که پاسخ دهید من برای به دست آوردن این رتبه خیلی زحمت کشیدم خواهش میکنم از شما که بی تفاوت از کنار پیامم نگذرید ممنون

    پاسخ
  5. حانیه

    سلام من با رتبه شیش هزار منطقه یک دعوت نشدم اونوقت با رتبه ۱۱هزار منطقه دو دعوت کردن یه نفرو واقعا عدالت نیس متاستفم واقعا

    پاسخ
  6. معلم به رویا نرسیده

    سلام من با وجود جامع الشرایط بودن ( رتبه :6139، تراز :7870، انتخاب 50 اولویت نخست فرهنگیان ،معدل کل :19/43و…)اصلا دعوت به مصاحبه نشدم این در صورتی است که در شهر ما رتبه 9000 با تراز خیلی پایین تر دعوت به مصاحبه شده است به آموزش و پرورش استان مراجعه کردم کارشناسان هم از وقوع این امر تعجب کردند و به سازمان سنجش مشکین دشت ارجاع دادند وقتی هم به آنجا مراجعه کردیم با رفتار غیر موجه ای روبه رو شدیم می گفتند شما اصلا نباید به نتایج اعتراض داشته باشید سازمان سنجش هیچ وقت اشتباه نمی کند و صحبت های بی منطق دیگری بالاخره قانع شدند تا بررسی کنند اما فقط اولویت اولم را بررسی کردند و 49 اولویت بعدی را بررسی نکردند و گفتند ما به عنوان نمونه آن را هم بررسی کردیم و وظیفه ما نیست سوال اینجاست پس وظیفه کیست ؟ اگر سازمان سنجش بررسی نکند چه ارگان یا سازمانی باید بررسی کند ؟ به خاطر سهل انگاری سازمان من باید یک سال پشت کنکور بمانم اما هیچ تضمینی وجود ندارد حتی اگر سه رقمی هم بیاورم دعوت به مصاحبه شوم چون رتبه 700 و 151 هم نشدند به چه امیدی دوباره تمام سختی ها را تحمل کنم و تلاش کنم وقتی دوستم با رتبه عالی و پس از دوسال کنکور دادن امسال هم دعوت به مصاحبه نشده اما رتبه ها و تراز های پایین تر دعوت می شوند و سازمان سنجش نه به صورت حضوری و نه به صورت مجازی جوابگو نیست در سایت و سیستم پاسخگویی هم اعتراض زدم که بدون بررسی ابطال زده است و در سیستم پاسخگویی هم هر دفعه می گوید داوطلب گرامی شاید اولویت های بالاتر را قبول شده آید یا تراز تان از 6500 پایین تر است !!!!!!! سه دفعه هم تراز کلی و هم زیر گروه ها و هم رتبه را فرستادم تنها پاسخی که می دهند این است به این یقین رسیدم ربات پاسخ می دهد نه کارشناس !!! متاسفم هم برای خودم و هم برای تمام اشخاص با لیاقتی که با این نظام آموزشی و مسئولین به هدف و خواسته ی قلبی و مطابق با توانایی هایمان نمی رسیم

    پاسخ
  7. هادی

    سلام من با تراز ٧٥٠٠ رشته انسانی منطقه 2 خرم اباد دعوت به مصاحبه نشدم درحالی که دوستم با تراز ٦٨٠٠ دعوت شد

    پاسخ
  8. مهدی

    باعث تاسف این سیستم آموزشی که مثل من که رتبه های خیلی خوبی اوردند ولی دعوت نشدند به مصاحبه
    واقعا خدا جواب اینارو بده همین

    پاسخ
  9. 😣

    سلام با چه شماره ای می تونم جهت اعتراض به عدم دعوت به مصاحبه فرهنگیان تماس بگیرم؟

    پاسخ
  10. Niusha

    لطفا پیگیری کنید
    من از وقتی یادم میاد با این علاقه بزرگ شدم
    سه سال متوالی درس خوندم
    کی پاسخگوی این همه زحمت هست؟
    باید چندین برابر ظرفیت رو به مصاحبه دعوت کنن
    بعد اونجا تصمیم گیری کنن
    هر سال با استان فارس مشکل دارن..
    لطفا صدامونو به گوششون برسونید و ازشون بخواید بررسی کنید

    پاسخ
  11. فائزه

    سلام من رشته هنر کنکور دادم رتبم ۶۸۰ شده ترازمم 7204 شده همه چی هم مجاز شدم فرهنگیان انتخاب رشته کردم ولی مصاحبه دعوت نشدم دلیلش چی میتونه باشه؟

    پاسخ
  12. رضوان

    سلام من با رتبه ۸۰۰۰ دعوت نشدم و اینکه یک سال پشت کنکور موندم و تلاش کردم اخرشم این شد.واقعا متاسم برای نظام آموزشی این کشور که علاقه بچه هارو سرکوب میکنه.

    پاسخ
  13. لیلا

    سلام میشه به نتایج اعتراض کردمن هم رتبه هم ترازخوبی داشتن امادعوت به مصاحبه نشدم دوستم بارتبه ترازپایین ترقبول شده

    پاسخ
  14. پر

    من با تراز۷۸۰۰دعوت به مصاحبه نشدم اما دوستم با تراز۶۸۰۰دعوت شده یعنی چی این چه سیستمیه؟دوساله نشستم پشت کنکور بخاطر فرهنگیان دیگه توان ندارم

    پاسخ
  15. فاطمه

    ترازم7800 هست سهمیه ایثارگری 25 درصد هم دارم رشته علوم انسانی. با تراز پایبن تر از من دعوت شدن با اینکه سهمیه هم نداشتن ولی من نشدم. چیکار کنم! 🤦‍♀️

    پاسخ
  16. هانیه

    سلام من با رتبه ۱۵۰کنکور انسانی سهمیه ۲۵درصد دعوت به مصاحبه فرهنگیان نشدم اعتراض هم حضوری به سنجش دادم جوابش نیومده آیا امکان داره دوباره به مصاحبه فرهنگیان دعوت شم؟ و آیا شانسی برای تکمیل ظرفیت دارم؟؟؟؟؟

    پاسخ
  17. Shadii

    بی عدالتی در انتخاب مصاحبه دانشگاه فرهنگیان۹۹ بیداد میکنه

    پاسخ
  18. رضا

    سلام آیا در وضعیت فعلی میشه اعتراض زد منم مثل دوستان تراز بالا رتبه مناسب دعوت نشدم ۳ سال زحمت کشیدم خدا خیرتون بده کمک کنید..

    پاسخ
  19. کنکوری انسانی

    من ترازم8222و تبم 5306منطقه 3هست کدرشتهه هارو هم فرهنگیان زدم به غیر فرهنگیان رشته ای انتخاب نکردم به امید اینکه لاقل دبیری ابتدایی رو قبول میشم آقا این چه وعضشه حتی دعوت به مصاحبه هم نشدم خواهش میکنیم صدای من وامثال من رو به گوش مسولین ذیربط برسونیدباتشکر

    پاسخ
  20. زهرا

    از چه سایتی باید اعتراضمون رو نسبت به دعوت نشدن به مصاحبه فرهنگیان اعلام کنیم؟

    پاسخ
    1. user3

      سایت سازمان سنجش

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی