نتیجه جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو درباره پذیرش پزشکی در کنکور 98

پذیرش پزشکی در کنکور 98

جهت مشاوره در زمینه نتیجه جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو درباره پذیرش پزشکی در کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتیجه جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو درباره پذیرش پزشکی در کنکور 98  : رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نتیجه جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو درباره پذیرش پزشکی را اعلام کرد.

پذیرش پزشکی در کنکور 98

به گزارش مشاور گروپ و به نقل از مهر ؛ رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نتیجه جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو درباره پذیرش پزشکی را اعلام کرد.

دکتر ابراهیم خدایی افزود : دو دستور عمده در جلسه شورای سنجش و پذیرش بود که جلسه در دفتر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با حضور اعضای شورا برگزار شد .

وی افزود : دستور اول مربوط به پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی بود و بررسی کامل کارشناسی به شورا گزارش شد و مقرر شد نظارت شورا از منظر ضوابط و قوانین ، پذیرش و کل فرآیند بیشتر شود و به دانشگاه آزاد ابلاغ شود تا ضوابط را رعایت کند تا این دانشگاه اشکالات سال گذشته را برطرف کند .

رئیس سازمان سنجش یادآور شد : درباره مدل پذیرش دانشگاه آزاد تصمیم گیری برای سال ۹۸ انجام نشد و با توجه به فرصت کمی که وجود دارد مقرر شد تنها سیستم های نظارتی تقویت شوند و در واقع پذیرش همچنان از سوی دانشگاه آزاد انجام گیرد .

وی خاطرنشان کرد : همچنین با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره اختصاص سهمیه به داوطلبان مناطق سیل زده ، آیین نامه اجرایی آن به امضای وزرای علوم و بهداشت رسید تا بر اساس همان قانون و جزئیات اجرایی آن در دفترچه شماره ۲ کنکور ۹۸ با نظارت وزارتین علوم و بهداشت و سازمان سنجش اجرا شود .

سال گذشته پس از برگزاری آزمون سراسری و اتمام فرآیند انتخاب رشته در اعلام پذیرش دانشجویان گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشکلاتی بوجود آمد و با وجود اعلام اسامی پذیرفته شدگان ، اعلام شد که مشکل سیستمی بوجود آمده و به دلیل نقص فنی و خطای انسانی ، پذیرش برخی از افراد در این رشته ها لغو شد .

شورای سنجش و پذیرش دانشجو به منظور بررسی فرآیند های پذیرش در کنکور سراسری ۹۸ تشکیل جلسه داد و به طور ویژه به موضوع نحوه پذیرش دانشجوی گروه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد پرداخت .

دکتر باقر لاریجانی – معاون آموزشی وزارت بهداشت گفته بود : تمام تلاش این است که مسائلی که سال گذشته در سنجش دانشجویان پزشکی در دانشگاه آزاد رخ داد امسال بوجود نیاید و از همین رو شورای سنجش و پذیرش تشکیل جلسه می دهد و درباره پذیرش دانشجو در این دانشگاه تصمیم گیری می شود .

در صورتیکه در مورد پذیرش پزشکی در کنکور 98 ؛ نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناسان تحصیلی ما در “مشاور گروپ” تماس بگیرید و اطلاعات کامل تر را از آنها بخواهید.

  9099071613

  ( از سراسر کشور )

(بدون کد و با تلفن ثابت تماس بگیرید)

.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
.با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نتیجه جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو درباره پذیرش پزشکی در کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی