نتایج پیراپزشکی بدون کنکور ۱۴۰۲

نتایج پیراپزشکی بدون کنکور Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه نتایج پیراپزشکی بدون کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج پیراپزشکی بدون کنکور نقطه هدف این مقاله است. بعد از انتخاب رشته متقاضیان رشته های بدون کنکور پیراپزشکی مانند کاردانی بهداشت عمومی، مامایی، اتاق عمل، و… اسامی پذیرفته شدگان به صورت اینترنتی منتشر می شود. برای اطلاع از زمان و دریافت راهنمای تصویری اعلام نتایج پیراپزشکی بدون کنکور تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

اعلام نتایج پیراپزشکی بدون کنکور

با آغاز زمان اعلام نتایج پیراپزشکی بدون کنکور، کلیه افراد واجد شرایط که اقدام به ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور نموده بودند، برای دریافت نتایج انتخاب رشته خود به سایت سنجش مراجعه کرده تا از وضعیت پذیرش خود مطلع شوند. بنابراین اطلاع از زمان و نحوه دریافت نتایج پیراپزشکی بدون کنکور ضرورت دارد.

همانطور که می دانید وزارت بهداشت با همکاری سازمان سنجش در هر نوبت از ترم های دانشگاهی مهر و بهمن اقدام به پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته های پیراپزشکی می نمایند و پیش از آغاز دوره تحصیلی، نتایج به صورت اینترنتی اعلام و به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

زمان اعلام نتایج پیراپزشکی بدون کنکور

زمان اعلام نتایج پیراپزشکی بدون کنکور نوبت بهمن هنوز به صورت دقیق اعلام نشده است. اما مطابق با سال های گذشته معمولا سه هفته تا یک ماه بعد از مرحله ثبت نام طول می کشد تا فرآیند اعلام نتایج صورت بگیرد. با توجه به اینکه ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور ترم بهمن 1401 – 1402 در تاریخ 12 تا 17 دی ماه انجام شد، پیش بینی می کنیم نتایج در دهه سوم دی ماه و نهایتا تا هفته اول بهمن به اطلاع داوطلبان برسد.

در صورت تعیین تاریخ دقیق از سوی سازمان سنجش این مقاله به روز رسانی و زمان دریافت نتیجه پیراپزشکی بدون کنکور از همین صفحه اعلام می گردد.

سایت مشاهده نتایج پیراپزشکی بدون کنکور

سایت مشاهده نتایج پیراپزشکی بدون کنکور سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد. همانطور که می دانید فرآیند اعلام نتایج صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سیستم اعلام نتیجه پذیرش براساس سوابق تحصیلی سراسری سازمان سنجش انجام می پذیرد.

برای دستیابی هر چه سریعتر شما عزیزان لینک مستقیم ورود به سامانه اعلام نتایج بدون کنکور پیراپزشکی در جدول زیر قرار گرفته است.

برای ورود به سامانه اعلام نتایج پیراپزشکی بدون کنکور کلیک کنید

(با توجه به اینکه هنوز زمان دریافت نتایج نوبت بهمن 1401 آغاز نشده است، لینک غیر فعال است.)

با آغاز فرآیند انتشار نتایج پیراپزشکی بدون کنکور این لینک فعال می گردد.

نحوه دریافت نتایج پیراپزشکی بدون کنکور

در این بخش از مقاله نحوه دریافت نتایج پیراپزشکی بدون کنکور را با هم بررسی می کنیم. ابتدا وارد سایت sanjesh.org شوید. در بخش سراسری موجود در منوی رنگی سمت راست سایت یا با استفاده از ستون میانی روی گزینه « اعلام نتیجه پذیرش براساس سوابق تحصیلی سراسری (بهمن ماه 1401) » کلیک نمایید.

نحوه دریافت نتایج پیراپزشکی بدون کنکور Moshavergroup.com

این امر با استفاده از لینک مستقیم ورود به سامانه موجود در جدول بالا هم امکان پذیر است.

مطابق تصویر شماره پرونده که در زمان ثبت نام پیراپزشکی از سایت سنجش دریافت کرده بودید را به همراه شماره شناسنامه خود در کادرهای مربوطه وارد نمایید. با درج کد امنیتی و کلیک بر روی گزینه مشاهده نتیجه می توانید نتیجه انتخاب رشته پیراپزشکی بدون کنکور خود را دریافت نمایید.

اعلام نتایج پیراپزشکی بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی Moshavergroup.com


ما در این مقاله مشاور گروپ به نتایج پیراپزشکی بدون کنکور و مهم ترین موضوعات پیرامون آن اعم از زمان اعلام نتیجه و نحوه دریافت نتایج از sanjesh.org پرداختیم. امیدواریم روزی که نتایج اعلام می شود نام شما در لیست پذیرفته شدگان قرار داشته باشد و لبخند رضایت بر لبانتان بنشیند.

همانطور که می دانید برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه «پیراپزشکی بدون کنکور» باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️نتیجه پیراپزشکی بدون کنکور را از کجا دریافت کنم؟

✔️سایت سازمان سنجش sanjesh.org مسئولیت انتشار اسامی قبول شدگان را بر عهده دارد و برای مشاهده نتایج پیراپزشکی بدون کنکور باید به این سایت مراجعه نمایید.

✔️نتایج انتخاب رشته پیراپزشکی بدون کنکور سراسری چه تاریخی اعلام می شود؟

✔️برای اطلاع از زمان دریافت نتایج انتخاب رشته بدون کنکور پیراپزشکی به مقاله مراجعه نمایید. اعلام نتایج در دو نوبت مهر و بهمن انجام می شود.

✔️نحوه مشاهده نتیجه پیراپزشکی بدون کنکور چگونه است؟

✔️راهنمای تصویری دریافت نتایج پیراپزشکی بدون کنکور در این مقاله ارائه شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج پیراپزشکی بدون کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی