نتایج نهایی کنکور سراسری 99

نتایج نهایی کنکور سراسری 98

جهت مشاوره در زمینه نتایج نهایی کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 : نتایج کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام خواهد شد .

نتایج نهایی کنکور سراسری 99, نتایج کنکور سراسری 99,نتایج اولیه کنکور سراسری 99,اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99,کنکور سراسری 99,کارنامه اولیه کنکور سراسری 99,اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری,نتایج کنکور 99

 نتایج نهایی کنکور سراسری 98


نتایج نهایی کنکور سراسری 99، طبق اطلاعیه ی سنجش،نتایج اولیه آزمون سراسری 1399 در دهه اول مرداد و نتایج نهایی (پس از انتخاب رشته) در دهه سوم شهریورماه بر روی سایت sanjesh.org قرار خواهد گرفت. یک هفته برای انتخاب رشته ها زمان خواهیم داشت .

راهنما و نحوه مشاهده اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 99

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 ،  آن دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب رشته کنکور سراسری 99 را تکمیل کرده اند می توانند جهت مشاهده نتایج انتخاب رشته خود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org ، مراجعه کنند و از منوی سمت راست سراسری را انتخاب کرده و بر روی لینک نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 99 کلیک کنند و از یکی از دو روشی که در تصویر مشاهده می کنید ، نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند .

راهنما و نحوه مشاهده اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 99

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 ، داوطلبان برای مشاهده نتایج کنکور سراسری 99 باید پس از ورود به سایت سازمان سنجش ، در قسمت راست صفحه ، روی لینک ” سراسری ” کلیک کرده و سپس روی لینک ” سیستم اعلام نتایج کنکور سراسری 1399″ کلیک کنند . در این مرحله با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود شامل شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام نسبت به مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 99 اقدام نمایند . همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود ، امکان مشاهده نتایج کنکور 99 با استفاده از سه روش است .

روش اول : در این روش داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای شامل شماره شناسنامه و سال تولد و شماره داوطلبی مندرج روی کارت ورود به جلسه ، نتایج کنکور خود را مشاهده نمایند .
روش دوم : در این روش داوطلب با وارد کردن اطلاعات ثبت نام خود شامل شماره پرونده و کد رهگیری 16 رقمی موجود در رسید ثبت نام که پس از اتمام مراحل ثبت نام کنکور سراسری 98 از سایت سازمان سنجش دریافت کرده است و شماره شناسنامه می تواند نتایج خود را مشاهده نماید .
روش سوم : داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی شماره پرونده و شماره شناسنامه و شماره سریال شناسنامه ، کارنامه کنکور خود را مشاهده کنند .

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 ، آن دسته از داوطلبانی که به دلایل مختلف دسترسی به اطلاعات ثبت نامی خود ندارند می توانند در سایت سنجش در قسمت سیستم پاسخگویی روی لینک ارسال درخواست کلیک کرده و با حساب کاربری خود درخواست بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری را ثبت کنند . مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ آماده اند تا به کلیه سوالات شما در پیرامون دریافت کارنامه کنکور سراسری 99 از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ پاسخ دهند .

مرحله بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 ،  بعد از اینکه دانشگاه های سراسری نتایج نهایی خود را اعلام کردند ، پذیرفته شدگان نهایی باید به سایت دانشگاه خود مراجعه کرده و اطلاعیه زمان و نحوه ثبت نام را مطالعه نماید . امکان دارد قبل از ثبت نام حضوری در خود دانشگاه ، ثبت نام غیرحضوری ( اینترنتی ) توسط دانشگاه هایی برگزار شود که عدم ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه به منزله انصراف از تحصیل در آن دانشگاه می باشد . در نتیجه توجه به اطلاعیه های مختلف دانشگاه ها در زمینه ثبت نام ، الزامی می باشد .

ویژگیهای خاص سیستم نرم افزاری انتخاب رشته کنکور 99 :

آنلاین بودن آن.
آنالیز تمامی انتخابهای موجود در دفترچه از ابتدا تا انتها از روزانه گرفته تا رشته های بدون کنکور ملقب به صرفا با سوابق تحصیلی
مشخص کردن توضیحات منحصربفرد هر کدرشته
به روز رسانی کدرشته ها براساس دفترچه جدید انتخاب رشته کنکور سراسری 99
آنالیز شانس قبولی در 4 سطح حتمی، پراحتمال، خوشبینانه، کم احتمال.
انتخاب 150 تایی از بین انتخابها و مبتنی بر احتمال قبولی
آزمون استعداد سنجی هالند برای مشخص شدن رشته هایی که به درد شخصیت و استعدادهای شما می خورند.
نمایش اولویت بندی عمومی داوطلبان در سالهای گذشته
آنالیز پیشرفته برای اولویت بندی اختصاصی
ارائه فایل پی دی اف و اکسل از انتخابها
بازگشت چندین باره به سیستم برای تغییرات خاص در بعضی انتخابها و آنالیز آنها. در واقع شما می توانید هر چقدر که خواستید در سیستم آنالیز نمایید بدون این که نگران این باشید که هزینه جداگانه ای بپردازید.

  در نهایت تلاش ما در نرم افزار انتخاب رشته کنکور 99 این است که به عنوان یک مشاور مجازی انتخاب رشته کنکور سراسری و با کمک هوش مصنوعی به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب رشته کنکور 99 را هم انجام دهید آن هم با هزینه ای بسیار پایین.

9099071614

بدون کدگیری و فقط از تلفن ثابت تماس بگیرید

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نتایج نهایی کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی