نتایج نهایی کنکور سراسری 99 به تفکیک گروه های آزمایشی

نتایج نهایی کنکور سراسری 98 به تفکیک گروه های آزمایشی

جهت مشاوره در زمینه نتایج نهایی کنکور سراسری 99 به تفکیک گروه های آزمایشی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 به تفکیک گروه های آزمایشی / بیشترین آمار پذیرفته شدگان : نتایج نهایی تجربی 99,کنکور 99 ,علوم تجربی …

نتایج نهایی کنکور سراسری 98 به تفکیک گروه های آزمایشی


آخرین خبر 7 آبان 99

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 به تفکیک گروه های آزمایشی :  رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا ۱۰ آبان ماه خبر داد.

به گزارش مشاورگروپ به نقل از ایسنا، دکتر ابراهیم خدایی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در کنکور امسال ۱۷۵ هزار و ۸۴۹ داوطلب در رشته های با آزمون کنکور پذیرفته خواهند شد.

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 به تفکیک گروه های آزمایشی وی در ادامه تصریح کرد: در کنکور ۹۹ در گروه آزمایشی ریاضی و فنی تعداد ۱۲۵ هزار و ۴۲۰ داوطلب، در گروه آزمایشی تجربی تعداد ۳۵۲ هزار و ۹۲۳ نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی ۳۱۴ هزار و ۴۷۱ داوطلب، در گروه آزمایشی هنر ۸۰ هزار و ۸۶ داوطلب و در گروه آزمایشی زبان نیز تعداد ۱۲۹ هزار و ۵۰۶ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده قرار است نتایج نهایی آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۹۹ تا قبل از ۱۰ آبان ماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شود.نتایج نهایی کنکور سراسری 99 به تفکیک گروه های آزمایشی

توجه : آمار زیر مربوط به کنکور سراسری 98 می باشد . آمار نهایی قبولی های کنکور سراسری 99 به تفکیک رشته و استان بعد از اعلام نتایج نهایی در همین صفحه به روزرسانی خواهد شد …

==============================

نتایج نهایی کنکور سراسری 99 به تفکیک گروه های آزمایشی

نتایج نهایی کنکور سراسری 98 به تفکیک گروه های آزمایشی  :  مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور به تشریح جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری پرداخت و گفت: از تعداد 191 هزار و 215 نفر پذیرفته شدگان نهایی، 64 هزار و 870 نفر در گروه علوم تجربی بودند.

نتایج نهایی کنکور سراسری 98 به تفکیک گروه های آزمایشی ،  به گزارش مشاور گروپ و به نقل از سازمان سنجش : حسین توکلی   با اشاره به اعلام نتایج آزمون سراسری سال جاری اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی با آزمون دوره‌های روزانه،‌ نوبت‌دوم ‌(شبانه)، دانشگاه ‌پیام‌نور، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی مجازی، پردیس‌های خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در سال تحصیلی 99-98 از سوی سازمان سنجش منتشر شد.

وی ادامه داد: از تعداد 191 هزار و 215 نفر پذیرفته شدگان نهایی، 104 هزار و 123 نفر زن و 87 هزار و 92 نفر مرد هستند،‌ به عبارت دیگر 54.45 درصد پذیرفته‌شدگان نهایی زن و 45 درصد آنان مرد هستند. همچنین از آمار پذیرفته شدگان نهایی، 116 هزار و 959 نفر در دوره‌های روزانه، 15 هزار و 201 نفر در دوره‌های شبانه، 13 هزار و 188 نفر در دانشگاه پیام نور، 23 هزار و 928 نفر در پردیس دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی، 16 هزار و 139 نفر در موسسات غیر انتفاعی و غیردولتی، 3 هزار 787 نفر در پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته شده‌اند، همچنین 2 هزار و 13 نفر نیز مازاد هستند.

توکلی با اشاره به پذیرفته‌شدگان نهایی گروه آزمایشی اظهار کرد: در گروه آزمایشی گروه ریاضی و فنی 59 هزار و 617 نفر،‌ در گروه آزمایشی علوم تجربی 64 هزار و 870 نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی 57 هزار و 697 نفر، در گروه آزمایشی هنر 4 هزار و 477 و در گروه زبان‌های خارجی نیز 4 هزار و 554 نفر پذیرفته شده‌اند.

نتایج نهایی کنکور سراسری 98 به تفکیک گروه های آزمایشی ،  مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تمامی داوطلبان اعم از پذیرفته­ شدگان رشته­ های تحصیلی با آزمون یا حتی کسانی که در این مرحله در ردیف پذیرفته شدگان قرار نگرفته‌اند، در صورت تمایل برای ثبت­‌نام و پذیرش در رشته‌ های صرفاً براساس سوابق تحصیلی می‌­توانند حداکثر تا 28 شهریور به سامانه پذیرش در رشته‌های با سوابق تحصیلی سایت سازمان سنجش مراجعه کنند،‌ لازم به ذکر است که این مهلت تمدید نخواهد شد. همچنین داوطلبانی که قبلاً در این سامانه ثبت‌نام و انتخاب رشته کرده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند تا 28 شهریور نسبت به ویراش اطلاعات و یا رشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

نتایج نهایی کنکور سراسری 98 به تفکیک گروه های آزمایشی ، وی با اشاره به نحوه ثبت‌نام داوطلبان اظهار کرد: پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه و تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم باید ابتدا به سایت دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند. بدیهی است در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه‌زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در سایت خود درج نکرده باشد، پذیرفته‌شدگان لازم است در یکی از روزهای 27، 28، 30 و 31 شهریور ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. طبیعتاً عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل تلقی خواهد شد.

نتایج نهایی کنکور سراسری 98 به تفکیک گروه های آزمایشی ، توکلی بیان کرد: نتایج مربوط به دانشگاه آزاد از طریق سایت آن دانشگاه اعلام می‌شود، داوطلبانی که هم در یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در دانشگاه آزاد پذیرفته شده‌اند، توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند. به عبارتی دیگر این داوطلبان مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند، در غیر این صورت مطابق ضوابط و قوانین با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به زمان انتشار کارنامه علمی داوطلب گفت: کارنامه علمی شامل رتبه داوطلب در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته ‌شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی است، این کارنامه پنجشنبه 28 شهریور از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

نتایج نهایی کنکور سراسری 98 به تفکیک گروه های آزمایشی ، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: ثب‌نام پذیرفته شدگان آن‌دسته از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که برنامه‌زمانی برای ثبت‌نام در سایت اینترنتی خود اعلام نکرده‌اند بر اساس حروف الفبا از 27 شهریورماه آغاز می شود و تا یکشنبه 31 شهریورماه ادامه دارد.

نتایج نهایی کنکور سراسری 98 به تفکیک گروه های آزمایشی ، وی در پایان تصریح کرد: داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان درصورتی که درخصوص مندرجات کارنامه و یا انتخاب رشته‌ خود سوال و یا تقاضایی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا 31 شهریورماه با مراجعه با سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان درخواست خود را مطرح کنند، داوطلبان باید از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند.نتایج نهایی کنکور سراسری 98 به تفکیک گروه های آزمایشی

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نتایج نهایی کنکور سراسری 99 به تفکیک گروه های آزمایشی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403