نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران 1400

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران 1400 باید به سایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران مراجعه نموده و کارنامه خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند. لازم به ذکر است، امکان اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران برای داوطلبان فراهم شده است. داوطلبانی كه در آزمون پذيرفته نشده‌ اند بر اساس پروتكل ستاد ملی مقابله با كرونا می بايست صرفا از طريق سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی شهرستان های استان تهران و بصورت غير حضوري نسبت به ثبت اعتراض  در بخش اعتراضات خويش اقدام كنند.

راهنمای دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران و ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون در ادامه بیان شده است. با ما همراه باشید.

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران کی میاد

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران کی میاد ؟ شرکت کنندگان در آزمون ورودی پايه دهم مدارس نمونه دولتی می توانند از صبح روز شنبه ۳۰ /۱۴۰۰/۰۵ به آدرس sanjesh.teo.ir  مراجعه و نسبت به دريافت كارنامه خود اقدام نمايند. نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران از 30 مرداد ماه 1400 بر روی سایت ثبت نام و اعلام نتایج شهرستان های استان تهران قرار خواهد گرفت.

پذيرفته‌ شدگان نیز می توانند جهت  ثبت نام از روز دوشنبه مورخ 1400/06/01  به مدارس نمونه دولتی محل پذيرش مراجعه نمايند. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری در مدارس نمونه دولتی پذیرفته شده می توانید با شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

ورود به سایت اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران

دانش آموزان برای ورود به سایت اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران و دریافت کارنامه خود به صورت غیرحضوری باید در زمان اعلام شده به سایت آموزش و پرورش شهرستان های تهران به نشانی sanjesh.teo.ir مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده کارنامه خود را دریافت نمایند.

در ضمن، تمامی مراحل ثبت و پیگیری درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی شهرستان های استان تهران منحصرا از طریق سایت sanjesh.teo.ir امکانپذیر است.

دانش آموزان توجه داشته باشند، برای دانش آموزانی که نمره حد نصاب برای ورود به مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران در آزمون ورودی را کسب ننموده اند نیز کارنامه عدم قبولی صادر می شود تا بتوانند نتایج آزمون خود را همراه با جزئیات مشاهده نمایند.  راهنمای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های استان تهران در ادامه این مقاله بیان شده است.

مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران

برای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران ، در ابتدا به سایت اعلام نتایج به آدرس sanjesh.teo.ir مراجعه نمایید. اطلاعات خواسته شده را درج نموده و پس از مراجعه به پورتال شخصی، کارنامه خود را دریافت نمایید. در صورت فراموشی اطلاعات برای ورود به سامانه اعلام نتایج می توانید اطلاعات خود را از طریق شماره گیری 9099071613 بازیابی نمایید.

ورود به سامانه اعلام نتایج از طریق کدملی امکانپذیر است.

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران

داوطلبان پس از دریافت کارنامه در صورت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران ، می توانند درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. دانش آموزان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران  باید در بازه تعیین شده به سایت sanjesh.teo.ir مراجعه نموده و درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نمایند. کلیه مراحل ثبت و پیگیری درخواست اعتراض به صورت غیرحضوری و از طریق سایت مذکور می باشد لذا از مراجعه حضوری برای ثبت درخواست اعتراض خودداری نمایید.

دانش آموزان برای مشاهده لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران باید در زمان مقرر به سایت نمونه دولتی استان خود مراجعه نمایند. در صورتیکه اسامی دانش آموزی در لیست ذخیره نمونه دولتی باشد پس از انجام مراحل ثبت نام و با در نظر گرفتن تاثیر مستقیم معدل و نمره و تراز اکتسابی در آزمون ، در مدارس نمونه دولتی ثبت نام خواهد شد.

مهلت اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران ،  به مدت سه روز از روز اعلام نتایج. (از 30 مرداد  الی 1 شهریور)

ورود به سایت اعلام نتایج مدارس نمونه دلتی شهرستان های تهران 


نتایج نمونه دولتی شهرستان های تهران به صورت اینترنتی و از طریق سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران قابل مشاهده می باشد. داوطلبانی که در آزمون پذیرفته شده اند از یکم شهریور ماه با مراجعه به مدرسه پذیرفته شده می توانند مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. در صورت هرگونه ابهام برای دریافت کارنامه، اعتراض به نتایج آزمون و نحوه ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مدارس نمونه دولتی می توانید با مشاوران مجرب مجموعه تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران چیست؟

نتایج نمونه دولتی شهرستان های تهران از طریق سایت  sanjesh.teo.ir منتشر می شود.

برای درخواست تجدید نظر به نتایج آزمون نمونه دولتی شهرستان های تهران به چه سایتی مراجعه کنیم؟

اعتراض به نتایج آزمون و پیگیری درخواست اعتراض منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق سایت  sanjesh.teo.ir انجام می شود.

چگونه کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران را دریافت کنیم؟

راهنمای مشاهده نتایج و دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های استان تهران در این مقاله بیان شده است.

3.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی شهرستان های تهران 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403