نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی 1400

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی 1400 باید در زمان اعلام شده به سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی استان آذربایجان شرقی مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده نتایج آزمون را مشاهده نمایند. برای تمامی داوطلبانی که در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی شرکت کرده اند، کارنامه صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است، امکان اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان آذربایجان شرقی ، پس از دریافت کارنامه برای داوطلبانی که از نتیجه آزمون خود رضایت ندارند، فراهم خواهد شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با نحوه مشاهده نتایج و اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی 1400

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی 1400 ، در طی اطلاعیه ای از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی منتشر خواهد شد. براساس اطلاعیه منتشر نشده نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی از یکم شهریور ماه بر روی سایت قرار خواهد گرفت. داوطلبان تا تاریخ 1400/06/12  ،ساعت : 23:59 فرصت دارند برای مشاهده نتایج آزمون به صورت اینترنتی به سایت http://namatest.ir/ مراجعه نمایند.

ورود به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی namatest.ir

راهنمای ورود به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی namatest.ir در ادامه بیان شده است. داوطلبان لازم است به منظور مشاهده نتایج آزمون و دریافت کارنامه خود در بازه زمانی بیان شده به سایت namatest.ir مراجعه نمایند.

نتایج آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی سال تحصیلی 1401-1400 در سامانه بارگذاری گردید .داوطلبین عزیز از قسمت دریافت کارنامه می توانند نسبت به مشاهده کارنامه آزمون خود اقدام نمایند .

همچنین پس از ورود به میزکار داوطلب در قسمت مشاهده کارنامه ، امکان ثبت اعتراض برای داوطلبین مهیا است . لازم به تذکر است که به اعتراضات فقط از طریق همین سامانه پاسخ داده خواهد شد لذا از تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری خودداری نمایید .

ممکن است در ساعات اولیه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی ، سامانه به کندی کار کند که به علت بالا بودن تقاضا ها می باشد . در این صورت لطفا شکیبا باشید و در ساعتی دیگر مجدد نسبت به مشاهده کارنامه خود اقدام نمایید.

مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی

داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی باید در زمان اعلام شده به سایت namatest.ir مراجعه نمایند. پس از مراجعه به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی گزینه “اعلام نتایج” را انتخاب کنید. سپس اطلاعات خواسته شده را درج نموده و کارنامه خود را دریافت نمایید. در صورتی فراموشی یا عرم دسترسی به اطلاعات جهت ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی می توانید با شماره 9099071614 تماس بگیرید و اطلاعات خود را بازیابی کنید.

ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی به دو روش امکان پذیر است:

درج کد رهگیری / رمزعبور

درج کد ملی داوطلب / شماره همراه ولی

مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی

کارنامه داوطلبان پذیرفته شده در آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی: شامل اطلاعات فردی، اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی یزد و مدرسه مورد پذیرش می باشد. کارنامه داوطلبان پذیرفته نشده در آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی : شامل اطلاعات فردی ، اعلام نتایج آزمون، تعداد پاسخ های صحیح، نادرست و نزده، تصویر پاسخنامه داوطلب ، نمره آخرین فرد پذیرفته شده؛ نمره داوطلب در هر ماده درسی و … می باشد.

ورود به سایت اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی

برای ورود به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی آذربایجان شرقی بر روی لینک فوق کلیک کنید.

اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی

داوطلبان پس از دریافت کارنامه در صورت اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی ، می توانند درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. دانش آموزان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی  باید در بازه تعیین شده به سایت namatest.ir مراجعه نموده و درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نمایند. کلیه مراحل ثبت و پیگیری درخواست اعتراض به صورت غیرحضوری و از طریق سایت مذکور می باشد.

لیست ذخیره نمونه دولتی آذربایجان شرقی

پس از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی و ثبت نام پذیرفته شدگان، در صورتیکه ظرفیت رشته ها تکمیل نگردد ، لیست ذخیره نمونه دولتی آذربایجان شرقی از طریق سایت namatest.ir منتشر خواهد شد. داوطلبان برای مشاهده لیست اسامی دانش آموزان ذخیره باید به سایت مذکور مراجعه نمایند.

داوطلبان توجه داشته باشند، در صورت عدم تکمیل ظرفیت کلاس ها فهرست ذخیره به مدارس نمونه دولتی ارسال خواهد شد.


برای آگاهی از نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی ، زمان دقیق ثبت نام در مدرسه پذیرفته شده، زمان انتشار لیست ذخیره نمونه دولتی آذربایجان شرقی و آگاهی از ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی سال 1400 می توانید با مشاوران مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی چیست؟

داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی باید به سامانه namatest.ir مراجعه نمایند.

اطلاعات لازم برای ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی آذربایجان شرقی چیست؟

ورود به سامانه از طریق درج کد رهگیری / رمزعبور /کد ملی داوطلب / شماره همراه ولی امکانپذیر است.

برای درخواست تجدید نظر به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی به چه سایتی مراجعه کنیم؟

راهنمای اعتراض به نتایج آزمون و درخواست تجدید نظر در این مقاله بیان شده است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی آذربایجان شرقی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی