دریافت نتایج نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان دریافت نتایج نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ هفته آینده اعلام شده است. جهت دریافت نتایج نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد همین حالا با کارشناسان اختصاصی سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

نحوه دریافت نتایج نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

به گزارش «مشاور گروپ» به گفته ی  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی: تمام افرادی که در سامانه نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد (منادا) ثبت نام کرده اند تعیین تکلیف شده اند.

وضعیت برخی از متقاضیان باید در کمیسیون موارد خاص بررسی شود که این کمیسیون یک جلسه برگزار شده و قرار است جلسه بعدی در اوایل هفته آینده باشد و دریافت نتایج نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد پس از آن امکانپذیر خواهد بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: باتوجه به اینکه اوایل هفته آینده این کمیسیون تشکیل جلسه می دهد بنابراین نتایج نهایی نقل و انتقال و میهمانی این دانشگاه اواسط هفته آینده اعلام خواهد شد.

حدود ۱۶ هزار دانشجو برای نقل و انتقال و میهمانی این دانشگاه برای نیمسال دوم تحصیلی سال ۹۷-۹۸ ثبت نام کرده اند.

نحوه ی پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

نحوه ی پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ برای دانشجویانی که در نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد ثبت نام نموده‌اند دیگر احتیاج به مراجعه حضوری نمی‌باشد. دانشگاه آزاد جهت رفاه حال دانشجویان خود، گزینه‌های متعددی را برای پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در نظر گرفته است.  دانشگاه آزاد اسلامی برای سهولت در مراجعه و کاهش مراجعات به سازمان مرکزی جهت پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ و همچنین جهت بالا بردن رضایت ارباب رجویان خود، سامانه پاسخگویی را برای متقاضیان تدارک دیده است. یکی از خدماتی که دانشگاه آزاد به منظور پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در نظر گرفته است، شماره تماس نقل و انتقالات دانشگاه آزاد می‌باشد. داوطلبینی که شرایط عمومی و اختصاصی  آیین‌نامه نقل و انتقال را دارا بوده‌اند و همچنین ثبت نام آن‌ها به صورت کامل صورت گرفته است، می‌توانند در این مرحله نقل و انتقال خود را پیگیری نمایند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ برای شما مطالبی را ارائه دهیم. ابتدا مختصر توضیحی در مورد برخی از شرایط نقل و انتقال خدمت شما ارائه می‌دهیم.

شرایط نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد

  • دانشجویانی که متقاضی ثبت نام در نقل و انتقالات می‌باشند، نباید در ترمی که قبل از درخواست نقل و انتقال گذارنده اند، مشروط شده باشند. و در کل نباید بیش از یک ترم مشروطی، داشته باشند.
  • برای دانشجویان دکتری تخصصی، انتقال و مهمانی ممنوع می‌باشد.
  • دانشجویان دختر متقاضی، در صورتی که پس از ثبت نام در دانشگاه آزاد، ازدواج نموده باشند، امکان انتقال به محل زندگی همسر، را دارا می‌باشند.
  • دانشجویان مجردی که پس از پذیرش در دانشگاه، پدر یا مادر خود را از دست داده‌اند، می‌توانند به صورت دائم مهمانی به واحد دیگر بگیرند.
  • مهمانی دائم برای دانشجویان متأهل زن که در حین تحصیل، همسر خود را از دست داده و یا متارکه نموده‌اند، در صورت موافقت واحد مرکز و یا شورای موارد خاص سازمان مرکزی، مهمانی آن‌ها صورت می‌پذیرد.
  • دانشجویانی که بیماری‌های صعب العلاج و مصدومیت و ضایعات پیشرفته و یا دارای معلولیت هستند، و یا بیمار می‌باشند. در صورتی که امکانات درمانی در شهر دانشگاهی که پذیرفته شده‌اند را نداشته باشند، پس از تائید پزشک، می‌توانند برای واحد مقصد درخواست انتقال بدهند. درخواست این دانشجویان با قوانین و استثنائاتی همراه خواهد بود که در صورتی که مایل به یافتن اطلاعات کامل در این زمینه می‌باشید، با کارشناسان اختصاصی سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد از طریق شماره تماس 9099071613 (بدون نیاز به اضافه کردن هرگونه کد و پیش شماره ی دیگری) تماس حاصل نمایید.

مدراک لازم برای نقل و انتقال دانشگاه آزاد

قبل از اینکه به شرایط و راه های پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ و انتقالی از دانشگاه آزاد به دانشگاه سراسری بپردازیم، مدارکی که دانشجویان  پس از دریافت نتایج نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد باید به همراه داشته باشند را خدمت شما عرض می نماییم.

1.مدارک لازم برای دانشجویان انتقالی یا میهمانی بر اساس ازدواج یا متارکه :

الف – شناسنامه زوجین (صفحات 1 و 2) (ازدواج و متارکه)
3،4 و 5) (ازدواج) ،

ب –  سند ازدواج (صفحات 2)
ج – صفحات دوم تا پنجم طلاق نامه (متارکه)
د – صفحه اول شناسنامه کودك

2.مدارک لازم برای انتقال یا تغییر رشته فرزندان اعضاي هیأت علمی شاغل و بازنشسته و متوفی دانشگاه ها

الف – معرفی نامه رسمی عضو هیأت علمی از دانشگاه محل خدمت که داراي مهر و امضاي معاونت آموزشی باشد.

ب – حکم کارگزینی سال جاري ممهور به مهر هیأت ممیزه دانشگاه یا وزارتخانه مربوطه حسب مورد

پ – تصاویر صفحات اول و دوم شناسنامه عضو هیأت علمی و پذیرفته شده

ت – کارنامه قبولی داوطلب در آزمون دانشگاه

3.مدارک لازم برای میهمانی بر اساس چند دانشجویی

الف – گواهی اشتغال به تحصیل دانشجو یا دانشجویانی که در واحدهاي دیگر دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل می باشند؛ ممهور به مهر اصلی واحد دانشگاهی مربوطه

ب – صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجویان، والدین، همسر

4.مدارک لازم برای انتقال یا میهمانی بر اساس خانواده شاهد و ایثارگران

الف – فرزند و همسر شهید: کارت یا معرفی نامه از بنیاد شهید یا جانبازان، تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو و شهید.

ب – آزاده، فرزند یا همسر آزاده: کارت یا معرفی نامه از اداره ایثارگري و جانبازي، تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو آزاده.

پ – جانباز 10 % و بالاتر: کارت با معرفی نامه از اداره ایثارگري و جانبازي

ت – رزمندگان داراي شش ماه و بیشتر: کارت و معرفی نامه از یگان مربوطه

5.مدارک لازم برای میهمانی بر اساس فوت والدین، همسر و فرزند

الف – گواهی فوت صادره از اداره ثبت احوال

ب – صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجو و والدین و یا فرزند و همسر متوفی حسب مورد ثبت درخواست نقل و انقال دانشگاه آزاد ، در سال 2 بار بر روی سایت monada.iau.ir قرار می گیرد. دانشجویانی که یکی از شرایطی که در بالا برای شما توضیح دادیم را دارا باشند، می توانند در انتقالی دانشجویان دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند و نسبت به مهمان شدن و یا انتقالی خود، اقدام نمایند.دانشجویان توجه داشته باشند که پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ منحصر به دانشجویان متقاضی است که در سامانه ثبت نام نموده اند.  دانشجویانی که قصد پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ را دارند، بایستی بدانند که دانشگاه آزاد به صورت حضوری پاسخگوی شما نخواهد بود و طبق اطلاعیه دانشگاه آزاد دانشجویان برای پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ اکیدا نباید به صورت حضوری اقدام می نمایند. جهت دریافت اطلاعات دقیق و دریافت نتایج نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد و جدول همترازی دانشگاه آزاد با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403