نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه ای بهمن 98

نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه ای بهمن 98

جهت مشاوره در زمینه نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه ای بهمن 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه ای بهمن 98 : سازمان سنجش این مرحله را تحت عنوان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی 98 بر روی سایت sanjesh.org منتشر می کند .

نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه ای بهمن 98



نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه ای بهمن 98  ، همانطور که می دانید بعد از اتمام مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی 98 ، سازمان سنجش این مرحله را تحت عنوان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی 98 بر روی سایت sanjesh.org منتشر می کند . داوطلبان با وارد نمودن اطلاعات خواسته شده می توانند کارنامه خود را مشاهده نموده و در صورت قبولی ، ثبت نام نهایی خود را در واحد دانشگاهی پذیرقته شده ، انجام دهند .

فارغ التحصیلان مقطع کاردانی ( فوق دیپلم ) که در این ثبت نام رشته های با آزمون و بدون آزمون مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کرده اند ، حدودا دو هفته پس از اتمام مهلت قانونی ثبت نام این مرحله می توانند از نتایج خود مطلع شوند . برای این کار پس از فعال شدن لینک اعلام نتایج بر روی سایت سازمان سنجش داوطلبان با وارد کردن اطلاعات خواسته شده قادر به مشاهده کارنامه خود می باشند .

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی 98

نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه ای بهمن 98  ، سال گذشته بعد از دو هفته پس از اتمام مهلت زمان ثبت نام ، نتایج تکمیل ظرفیت اعلام شد ولی امسال تا الان که نیمه ی اول اسفند هست هنوز نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی 98 اعلام نشده که این احتمال وجود دارد که در صو.رت حضوری بودن ثبت نام اعلام نتایجی در کار نباشد و داوطلبانی که محل دانشگاه مورد نظر خود مراجعه کرده اند در صورت ورود ظرفیت خالی در رشته محل مورد تقاضای شما مسئولین ثبت نام دانشگاه اقدام به ثبت نام کرده و در غیر این صورت از ثبت نام تان ممانعت به عمل می آید بنابراین در همان روز مراجعه تکلیف تان مشخص خواهد شد . با این حال زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ازمون کارشناسی ناپیوسته 98 پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش مشخص خواهد شد . به محض اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج این مقاله به روزرسانی می شود .

داوطلبانی که در بازه زمانی مقرر نسبت به ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی اقدام نموده اند ، ممکن است با انتشار نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی متوجه شوند که در هیچ کدام از رشته محل های انتخابی پذیرفته نشده اند. این دسته از داوطلبان می توانند در فرصت طلایی که تحت عنوان تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی 98 در اختیارشان قرار می گیرد ، مجددا اقدام به انتخاب رشته نمایند. فرآیند تکمیل ظرفیت این مقطع تحصیلی ، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد. لذا داوطلبان واجد شرایط ، می توانند شانس خود را برای پذیرش در کد رشته های دارای ظرفیت امتحان کنند.


پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت به عنوان دانشجویان ورودی بهمن دانشگاه ها در نظر گرفته می شوند.

نحوه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی 98

این احتمال وجود دارد که ثبت نام به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی بر گزار شود که در صورت حضوری بودن ثبت نام مراحل ثبت نام به شرح زیر صورت می پذیرد :

مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org
دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی ( کارشناسی ناپیوسته ) 98
مطالعه دقیق شرایط و ضوابط و لیست رشته های ارائه شده در دفترچه
آماده نمودن مدارک لازم برای ثبت نام
خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام
مراجعه حضوری به محل واحد دانشگاهی مورد نظر
تکمیل نمودن فرم ها و پیوست های مربوط به ثبت نام و ارائه مدارک

و در صورت اینترنتی بودن ثبت نام ، نتایج نیز به صورت اینترنتی اعلام می شود و داوطلبان برای دیدن نتایج خود باید اطلاعاتی از قبلی اطلاعات فردی شناسنامه ای و یا اطلاعات ثبت نامی خود را از پیش آماده نمایند تا تعلل و مشکلی در روند مشاهده کارنامه ایجاد نشود . ثبت نام کنندگان تکمیل ظرفیت باید مراحل زیر را برای اطلاع از نتیجه خود انجام دهند :

1 – آدرس ” sanjesh.org ” ( مطابق پیکان قرمز رنگ شماره 1 ) و یا ” سنجش ” را ( مطابق پیکان سبز رنگ شماره 2 ) در مرورگر سیستم خود تایپ نموده و گزینه ” google search ” ( مطابق پیکان آبی رنگ شماره 3 ) را کلیک کنید .

نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه ای بهمن 98

2 – گزینه ” سازمان سنجش آموزش کشور ” را از بین نتایج نمایش داده شده انتخاب کنید . ( مطابق پیکان بنفش رنگ )

نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه ای بهمن 98

3 – از قسمت منوی رنگی سمت راست بالای صفحه اولین آیتم با عنوان ” کاردانی به کارشناسی ” را انتخاب کنید .

نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه ای بهمن 98

4 – در صفحه ای که باز می شود با توجه به مقطعی که در آن شرکت نموده اید گزینه ” اعلام نتیجه تکمیل ظرفیت کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1398 ” را انتخاب کنید تا وارد سامانه اعلام نتایج شوید .

5 – داوطلبان هر دو مقطع به 2 روش می توانند نتایج خود را در سایت اعلام نتایج مشاهده نمایند .

روش اول : با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه می توانید نتیجه خود را مشاهده نمایید .
روش دوم : با ثبت اطلاعات شماره داوطلبی و شماره شناسنامه قادر به دیدن نتیجه خود هستید .

نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه ای بهمن 98


نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته 98 به چه صورت اعلام می شود ؟

در صورت اینترنتی بود ثبت نام ، نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته 98 نیز به صورت اینترنتی اعلام می شود . به محض اعلام جزئیات دقیق مقاله بروزرسانی خواهد شد

برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی 98 به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ناپیوسته 98 به اطلاعاتی مثل شماره پرونده و شماره داوطلبی و شماره شناسنامه نیاز است .

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی 98

شرکت کنندگان ثبت نام کاردانی به کارشناسی در مرحله تکمیل ظرفیت در صورتی که پس از اعلام نتایج بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته 98 از نتایج خود رضایت ندارند می توانند در ثبت نام سایر دوره های کاردانی به کارشناسی از جمله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ، ثبت نام بدون کنکور سراسری شرکت نمایند و شانس خود را در این مرحله امتحان نمایند .

اگر پس از مطالعه این مقاله ، سوالی دارید از طریق شماره های سایت می توانید با مرکز مشاورگروپ تماس بگیرید …



امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نتایج تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی فنی و حرفه ای بهمن 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403