نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی | نتایج اعتراض شهریور ۱۴۰۱

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی | نتایج اعتراض شهریور ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اطلاعیه نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی با عنوان اعلام نتایج قطعی آزمون‏های ورود به حرفه تستی شهریور ماه 1401 در سایت inbr.ir منتشر شده است. بنابراین داوطلبانی که به نتیجه آزمون نظام مهندسی خود معترض بودند می توانند در تاریخ اعلام نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی به سایت inbr مراجعه کرده و از نتایج اعتراض خود مطلع گردند.

موضوع اصلی این مقاله نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی شهریور ۱۴۰۱ و موضوعات پیرامون آن خواهد بود. با ما همراه باشید.

اعلام نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی

با توجه به اطلاعیه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان مبنی بر اطلاعیه اعلام نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی شهریور 1401، نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی هم اکنون در سایت inbr موجود و قابل مشاهده است.

شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان مسئول برگزاری آزمون نظام مهندسی، بررسی های مکرر در نتایج آزمون های نظام مهندسی (سوالات و پاسخ نامه ها) انجام داده است و پس از بررسی‌های نهایی، نتایج قطعی آزمون‌ نظام مهندسی استخراج گردیده است.

بدین ترتیب تغییرات لازم در پاسخنامه و کارنامه داوطلبان اعمال شده و هم اکنون در اختیار داوطلبان قرار گرفته است. توجه داشته باشید که اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی قطعی می‌ باشند و فقط قبولی شرکت‌ کنندگانی که تمامی شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی را داشته باشند مورد تائید خواهد بود.

نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی شهریور 1401

زمان اعلام نتایج اعتراض نظام مهندسی

مطابق با اطلاعیه سایت inbr.ir زمان اعلام نتایج اعتراض نظام مهندسی از تاریخ 28 آبان 1401 آغاز می گردد و داوطلبان می توانند از این تاریخ به بعد، با مراجعه به سایت دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از نتایج اعتراض خود مطلع شوند. در ادامه نحوه مشاهده نتایج اعتراض را با هم بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.


مشاهده نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی

شما داوطلبان عزیز برای اطلاع و مشاهده نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی، باید به inbr.ir سامانه آزمون نظام مهندسی مراجعه کرده و با ثبت اطلاعات درخواستی نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایید. در این بخش از مقاله مراحل دریافت و مشاهده نتایج اعتراض آزمون ورود به حرفه مهندسان ارائه شده است.

دریافت کارنامه نهایی آزمون نظام مهندسی 1401

ابتدا به سایت دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان به نشانی inbr.ir مراجعه کنید. لینک مستقیم ورود به بخش مشاهده نتایج اعتراض نظام مهندسی  در انتهای راهنما قرار داده شده است.

اعلام نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی سایت inbr.ir

از منوی سمت چپ گزینه سامانه آزمون های ورود به حرفه را انتخاب کنید. حالا در بخش مهندسان، مطابق تصویر گزینه نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان ۱۴۰۱ را انتخاب نمایید.

inbr.ir سامانه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

سه روش برای دریافت کارنامه نهایی نظام مهندسی امکان پذیر است.

  • روش اول: بر اساس نام خانوادگی و شماره شناسنامه و سال تولد
  • روش دوم: بر اساس شماره ملی و شماره شناسنامه و سال تولد
  • روش سوم: بر اساس شماره داوطلبی و شماره شناسنامه و سال تولد

سامانه اعلام ننایج inbr.ir اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی شهریور 1401

با ورود اطلاعات درخواستی و انتخاب گزینه جستجو، موفق به مشاهده نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی و کارنامه نهایی خود خواهید شد.


برای مشاهده نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی شهریور 1401 کلیک کنید.

اعتبار نتایج آزمون نظام مهندسی

در اجرای دستورالعمل ثبت‌نام آزمون‌های شهریور ماه 1401 با توجه به بررسی‌های دقیق صورت گرفته، نتایج اعلام شده قطعی می‌باشد و صرفاً قبولی شرکت‌کنندگانی که کلیه شرایط شرکت در آزمون را مطابق راهنمای ثبت‌نام آزمون‌ها احراز نموده‌اند مورد تائید بوده و مدت اعتبار نتایج آزمون نظام مهندسی از تاریخ برگزاری آزمون به مدت ۳ سال تعیین شده است.

قبولی مشروط در آزمون نظام مهندسی

نظر به موافقت مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، با توجه به شرایط حاكم بر جامعه به واسطه همه‌گیری بیماری كرونا و در جهت مساعدت، صرفا در این دوره از آزمون‌‌ها قبولی مشروط در آزمون نظام مهندسی برای داوطلبانی كه دارای نمرات ۴۸ و ۴۹ می باشند مشروط به گذراندن دوره آموزشی و موفقیت در آزمون مربوطه كه محتوا و میزان آن متعاقبا به سازمان‌های نظام مهندسی استان‌ها ابلاغ خواهد شد به عنوان قبول در آزمون تلقی خواهند شد.

بدیهی است این تصمیم صرفا مربوط به این آزمون بوده و قابل تسری به آزمون‌های دوره‌های آتی نخواهد بود و آن دسته از شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی نشده‌اند می‌توانند در آزمون‌های دوره بعد شرکت کرده و اقدام به ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی 1401 نمایند.

در خاتمه خاطر نشان می‌سازد، گواهی قبولی صرفاً یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال به‌کار بوده و سایر مدارک مورد نیاز توسط ادارات کل راه و شهرسازی و واحدهای صدور پروانه اشتغال به كار، کنترل و بررسی خواهد شد. بدیهی است صِرف قبولی در آزمون بدون احراز سایر شرایط، تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به‌کار ایجاد نمی‌کند.

ما در این مقاله به نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی و تاریخ اعلام نتایج نهایی پس از اعتراض پرداختیم. همچنین نحوه مشاهده نتایج اعتراض و دریافت کارنامه نهایی نظام مهندسی را با هم بررسی کردیم.

 برای اطلاع از آخرین تغییرات آزمون ورود به حرفه مهندسان با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را در اسرع وقت دریافت نمایید.

تماس از تلفن ثابت و از سراسر کشور پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب

ارتباط با مشاور گروپ

9099071613

امکان خرید بسته های تماس مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که به هر دلیلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند، فراهم شده. با خرید بسته تماس و ثبت اطلاعات خود، مشاوران ما در کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

لینک خرید بسته تماس مشاور گروپ


سوالات متداول اعلام نتایج اعتراض نظام مهندسی

 

✔️زمان اعلام نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۱ چه تاریخی است؟

✔️نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی شهریور ۱۴۰۱ اواخر آبان ۱۴۰۱ اعلام می گردد. برای اطلاع از زمان دقیق مقاله را مطالعه نمایید.

✔️سایت مشاهده نتایج اعتراض نظام مهندسی چیست؟

✔️برای دریافت کارنامه نهایی و مشاهده نتایج اعتراض نظام مهندسی باید به سامانه inbr.ir مراجعه کنید. لینک مستقیم ورود به سامانه اعلام نتایج نهایی نظام مهندسی شهریور ۱۴۰۱ در مقاله فعال شده است.

✔️نحوه مشاهده کارنامه نهایی آزمون نظام مهندسی و نتایج اعتراض چگونه است؟

✔️نحوه مشاهده نتایج اعتراض نظام مهندسی و دریافت کارنامه نهایی به صورت تصویری در این مقاله ارائه شده است.

✔️امکان اعتراض مجدد به نتایج اعتراض نظام مهندسی وجود دارد؟

✔️خیر، تنها یک بار فرصت اعتراض به نتایج وجود دارد و در صورت عدم قبولی باید اقدام به ثبت نام در آزمون های نظام مهندسی دوره های بعد نمایید. می توانید برای اطلاع از زمان آزمون های نظام مهندسی با ما تماس بگیرید 9099071613

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج اعتراض آزمون نظام مهندسی | نتایج اعتراض شهریور ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403