اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲

اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع، در دو مرحله ی نتایج آزمون کتبی کارشناس رسمی دادگستری و نتایج آزمون شفاهی کارشناس رسمی دادگستری اعلام میشود. در مرحله اولیه پس از آزمون کتبی کارشناس دادگستری تعدادی از پذیرفته شدگان کارشناسان رسمی دادگستری که نمره حد نصاب قبولی را به دست آورده اند دعوت به مصاحبه حضوری میشوند.

اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری عموما یک ماه پس از برگزاری آزمون کتبی کارشناسان رسمی انجام می شود. دعوت به مصاحبه صرفا به معنی قبولی در مرحله اول بوده و تضمینی جهت قبولی نهایی داوطلب نیست. جهت اطلاع بیشتر از نحوه اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲

 به اطلاع متقاضیان شرکت کننده در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شورای عالی می‌رساند، نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲ در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org قرار می گیرد. براساس نتیجه آزمون، پذیرفته شدگان لازم است برای طی سایر مراحل، به اطلاعیه ای که دراین خصوص در درگاه اطلاع رسانی شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری به نشانی: www.hcioe.org   قرار می گیرد، مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است متقاضیانی که پذیرفته نشده اند و به هر نحو سوال یا اعتراض به نتیجه آزمون دارند، از تاریخ اعلام نتایج آزمون، فقط 14 روز مهلت دارند تا موضوع را ازطریق درگاه اطلاع رسانی شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری به نشانی: www.hcioe.org قسمت آزمون ارسال نمایند و به سوالاتی که ازطریق دیگر و یا در خارج از بازه زمانی تعیین شده (حداکثر 14روز بعد از اعلام نتایج آزمون) ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ضمناً متقاضیان برای هرگونه سوال یا اعتراض به هیچ وجه حضوری به سازمان سنجش آموزش کشور و شورای عالی یا کانون کارشناسان رسمی دادگستری مراجعه نفرمایند. 

دریافت نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری 

کارشناس رسمی دادگستری


زمان اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری

🔷 با توجه به دفعاتی که برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری به تعویق افتاده و تاریخ برگزاری این آزمون تغییراتی داشته است هنوز و به طور قطع تاریخ دقیقی را برای زمان اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری اعلام نکرده اند. اما با نگاه به سابقه ی آزمون کارشناسان رسمی و روال اعلام نتایج سایر آزمون های کارشناس دادگستری احتمال می رود که اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون انجام شود.

در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری چه کسانی به مصاحبه دعوت میشوند؟

🔷 با کسب حداقل 12 نمره از 20 نمره در آزمون کتبی کارشناس رسمی دادگستری داوطلب به مرحله گزینش و مصاحبه شفاهی می شود. در این زمان و پس از اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری متقاضیان کارشناس رسمی جهت ادامه روند پذیرش در آزمون کارشناسان رسمی می باست خود را جهت شرکت در مصاحبه شفاهی آماده کنند. جهت آشنایی با روال مصاحبه شفاهی میتوانید طریق این لینک جزییات بیشتری را مطالعه نمایید:

آزمون شفاهی کارشناس رسمی دادگستری

تعداد قبولی در مرحله اولیه اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری

🔷 تعداد پذیرش شدگان در مرحله اول و دعوت به مصاحبه شدن این افراد در هنگام اعلام نتایج کارشناس رسمی دادگستری عموما بیش از ظرفیت نیاز این ارگان می باشد چرا که گروهی از داوطلبان در جریان گزینش مباحث عقیدتی سیاسی ممکن است که از بازه ی انتخاب حذف شوند. بهتر است داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناس رسمی و کارشناس دادگستری جهت حضور در مصاحبه شفاهی با مطالعه و آمادگی ذهنی در این گزینش شرکت کند.

سامانه اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری

🔷 با استناد به روال گذشته ی برگزاری این آزمون انتظار میرود که مثل سابق روال و مراحل رویت نتایج آزمون کارشناس رسمی از وبسایت Sanjesh.org اعلام شود. اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری مانند سابق از طریق وب سایت رسمی سازمان سنجش در دسترس عموم قرار بگیرد.

در صورتی در هر یک از مراحل ثبت نام، شرکت در آزمون و دریافت نتایج با مشکلی مواجه شدید می توانید پاسخ خود را از مشاوران تخصصی و متبحر ما بخواهید تماس از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 همه روزه حتی در ایام تعطیل 

اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری

آمادگی جهت مصاحبه شفاهی آزمون کارشناس رسمی دادگستری

🔷 پس از اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری بدیهی است که در مهلتی کوتاه داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله می بایست خود را جهت شرکت در مصاحبه حضوری آزمون کارشناس رسمی آماده کنند. در این مرحله که گزینش پذیرفته شدگان به صورت شفاهی و تک به تک انجام میشود از سوالات شرعی از واجبات و فرعیات دین مبین اسلام سوالاتی میشود که داوطلب کارشناس رسمی میبایست با تسلط قابل قبولی به این سوالات پاسخ بدهد.

پس از اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری برای آشنایی با نحوه مصاحبه منابع معتبر مصاحبه شفاهی و رفع ابهامات موجود در ارتباط با این آزمون میتوانید با کارشناسان مجرب این مرکز تماس گرفته و در ارتباط با کلیه موارد از راهنمایی های ایشان بهره مند شوید. تماس همه روزه حتی در ایام تعطیل 9099071613


لازم به ذکر است که به محض اعلام اولیه نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری، این مقاله به روز شده و کلیه اطلاعات مربوط به تاریخ اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی، کارشناس دادگستری، نحوه رویت نتایج و سایر اطلاعات تکمیلی مهم به این مطلب اضافه خواهد شد.

تاریخ اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری چه زمانی است؟

رسمی

در حالت کلی نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری نسبت به برگزاری آزمون اعلام میشود که با توجه تاریخ برگزاری این آزمون در این مطلب تاریخ اعلام نتایح را اعلام میکنیم

نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری کجا اعلام میشود؟

رسمی

با بررسی روال سابق این آزمون احتمال میرود باز هم نتایج اولیه و نهایی آزمون کارشناس رسمی از طریق وبسایت سازمان سنجش اعلام شود

نتایج نهایی آزمون کارشناس رسمی دادگستری چه تاریخی منتشر میشود؟

رسمی

این تاریخ نسبت به اعلام نتایج اولیه و برگزاری مصاحبه و روند گزینش افراد متغییر است

3.7/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی