آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام

نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام

جهت مشاوره در زمینه آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام و زمان اعلام نتیجه آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندرامام پرداخته ایم. آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی روز پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

در مجموع ۹۵۳۵ نفر در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندر امام شرکت کرده اند. برای آگاهی از زمان اعلام نتیجه آزمون استخدام شرکت پتروشیمی بندر امام 1400 با ما همراه باشید.

نتایج 2.5 برابر ظرفیت آزمون کتبی پتروشیمی بندر امام سال 1400 اعلام شد.

نتایج استخدامی پتروشیمی بندر امام 1400

پس از برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام، یکی از سوالات متداول داوطلبان این است که، نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام چه زمانی اعلام می شود؟

مدیر عامل راه‌ آوران فنون پتروشیمی گفت: مطابق هماهنگی و برنامه ریزی‌ های انجام شده با دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصمیم داریم نتایج نیمه نهایی این آزمون را با دو و نیم برابر ظرفیت در نیمه خرداد ماه اعلام و با دعوت از پذیرفته شدگان نیمه نهایی، فرآیند اجرای مصاحبه تخصصی و عمومی را از هفته سوم خرداد ماه آغاز و نتایج یک برابری ظرفیت پذیرش نهایی را در نیمه اول تیر ماه اعلام کنیم.

در ضمن، دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا داشتن کارت معافیت دایم غیرپزشکی برای متقاضیان مرد برای شرکت در مصاحبه الزامی است. این گروه از متقاضیان در صورت پذیرش در مرحله آزمون کتبی ، در صورتی می توانند در آزمون مصاحبه تخصصی – رفتاری شرکت نمایند که کارت پایان خدمت نظام وظیفه خود را در این مرحله ارایه نموده و یا به صورت مکتوب متعهد شوند کارت پایان خدمت خود را حداکثر 45 روز پس از تاریخ برگزاری آزمون کتبی  به مجری آزمون ارایه نمایند.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام پتروشیمی بندر امام 1400

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام پتروشیمی بندر امام ، در نیمه خرداد ماه اعلام شده است. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با زمان دقیق اعلام نتیجه آزمون استخدام پتروشیمی بندر امام 1400 منتشر نشده است. به محض مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتیجه آزمون استخدامی بندر امام ، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام ۱۴۰۰

نشانی سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام ، autazmoon.ir می باشد. داوطلبانی که در آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام ثبت نام و شرکت کرده اند، برای مشاهده نتیجه اولیه و نتیجه نهایی آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام سال 1400 باید در زمان مقرر به سایت اعلام نتیجه آزمون های استخدامی، به نشانی اینترنتی autazmoon.ir مراجعه نموده و پس از درج اطلاعات خواسته شده، نتیجه نهایی آزمون خود را مشاهده نمایند.

autazmoon.ir

autazmoon.ir ، نشانی سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام می باشد. داوطلبانی که در ازمون استخدام شرکت پتروشیمی بندرامام شرکت کرده اند، برای مشاهده نتیجه اولیه آزمون، باید در در نیمه خرداد ماه به سایت autazmoon.ir مراجعه نمایند.

داوطلبان پس از دریافت نتایج اولیه آزمون ، در صورت کسب نمره لازم، دعوت به مصاحبه می شوند. نتایج نهایی آزمون در نیمه اول تیر ماه 1400 اعلام می شود.

داوطلبان پس از ورود به سایت اعلام نتیجه آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام باید اطلاعات خواسته شده را درج نموده و کارنامه خود را مشاهده نمایند. در صورت فراموشی اطلاعات ثبت نامی برای مشاهده اعلام نتایج آزمون استخدام پتروشیمی بندر امام می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

ورود به سایت اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام

نتایج نهایی آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام

نتایج نهایی آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام ، چه زمانی منتشر می شود. پس از اعلام نتایج اولیه، داوطلبانی که نمره لازم را کسب کرده باشند باید در مصاحبه تخصصی و عمومی که از هفته سوم خرداد ماه آغاز می شود شرکت نمایند. پس از برگزاری مصاحبه آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندر امام ، نتیجه نهایی آزمون بندر امام، در نیمه اول تیرماه اعلام می شود.

داوطلبان برای مشاهده نتیجه نهایی آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام ، باید به آدرس اینترنتی autazmoon.ir مراجعه نمایند. زمان دقیق انتشار اعلام نتیجه نهایی آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندر امام سال 1400 از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

برای آگاهی از تاثیر سهیمه ها در آزمون استخدامی پتروشیمی شرکت بندر امام و تاثیر سهمیه ایثارگران، می توانید به مقاله جامع راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام مراجعه نمایید.

در صورت هرگونه ابهام در رابطه با زمان اعلام نتیجه آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندر امام و آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج اولیه و نهایی آزمون، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول نتیجه آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام

سایت اعلام نتیجه آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندر امام چیست؟

داوطلبان برای مشاهده نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی بندر امام باید به نشانی autazmoon.ir مراجعه نمایند. به محض اعلام نتایج آزمون لینک ورود به سامانه اعلام نتایج ارائه شده در این مقاله فعال می شود.

نتایج اولیه آزمون استخدام بندر امام چه زمانی اعلام می شود؟

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، نتایج اولیه آزمون، در نیمه خردادماه اعلام می شود.

مصاحبه تخصصی و عمومی آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام چه زمانی آغاز می شود؟

مصاحبه آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی بندر امام از هفته سوم خرداد ماه آغاز می شود.

نتایج نهایی آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام چه زمانی اعلام می شود؟

اطلاعات لازم در رابطه زمان و نحوه مشاهده نتایج نهایی آزمون به صورت کامل در این مقاله بیان شده است.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه آزمون استخدامی پتروشیمی بندر امام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403