نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1402

نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1402

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1402 در این مقاله ارائه داده شده است. دانش آموزانی که در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1402 ثبت نام و شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون باید در زمان اعلام شده به سایت آموزش و پرورش تهران مراجعه نموده و نتایج آزمون را به صورت اینترنتی مشاهده نمایند.

راهنمای مشاهده نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز در این مقاله ارائه داده شده است.

مشاهده نتایج ماندگار البرز

دبیرستان البرز که افراد نخبه و موفق بسیاری را در تمام زمینه‌های علمی و هنری پرورش داده‌ است. این دبیرستان هرساله با هدف جذب دانش‌ آموزان با استعداد اقدام به برگزاری آزمون ورودی می ‌کند.

دبیرستان ماندگار البرز با نام پیشین کالج آمریکایی‌ها یا کالج البرز یکی از مدارس خاص، معتبر و قدیمی شهر تهران است. این دبیرستان که از نخستین رویداد های مهم آموزشی در کشور است در شمال‌غربی چهارراه کالج، کوچه البرز واقع شده است. دبیرستان ماندگار البرز یا کالج بعد از دبیرستان دارالفنون به عنوان یکی از نهادهای آموزشی پرافتخار ایرانی مطرح است. دبیرستان ماندگار البرز با برگزاری آزمون ورودی اقدام به پذیرش دانش آموزان می نماید.

پس از برگزاری آزمون دانش آموزان برای مشاهده نتایج باید در زمان اعلام شده به سایت آموزش و پرورش تهران مراجعه نمایند.

نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1402

نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1402 به صورت غیرحضوری و از طریق سایت آموزش و پرورش تهران قابل مشاهده می باشد. دانش آموزان برای مشاهده نتایج آزمون باید به سامانه مذکور مراجعه نموده و پس از درج اطلاعات خواسته شده کارنامه آزمون را مشاهده نمایند.

زمان اعلام نتیجه آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

زمان اعلام نتیجه آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز یکی از سوالات متداول داوطلبان می باشد. زمان اعلام نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز تاکنون اعلام نشده است به محض انتشار اطلاعیه در رابطه با زمان دقیق اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز سال 1402 این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

نتایج مدارس ماندگار البرز 1402 منتشر شد…

سایت اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز

نشانی سایت اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز ، azmoon.tehranedu.ir می باشد. دانش آموزانی که در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون باید در زمان اعلام شده به سایت آموزش و پرورش تهران به نشانی azmoon.tehranedu.ir مراجعه نمایند. نتایج آزمون صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سامانه مذکور امکانپذیر است. لذا از مراجعه حضوری خودداری نمایید.

ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز ، از طریق کدملی و رمزعبور امکانپذیر است. در صورت فراموشی رمزعبور، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

ورود به سایت اعلام نتیجه آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

برای مشاهده نتایج مدارس ماندگار البرز 1402 بر روی لینک فوق کلیک کنید..

مشاهده نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز

راهنمای مشاهده نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان به صورت گام به گام در ادامه ارائه داده شده است:

🔻 برای مشاهده نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز در زمان مقرر به سایت آموزش و پرورش تهران به نشانی azmoon.tehranedu.ir مراجعه نمایید.

🔻 پس از ورود به سامانه از قسمت آزمون ها ، گزینه “دریافت نتیجه آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز (سال تحصیلی 1402 – 1403 )” را انتخاب کنید.

🔻 پس از ورود به صفحه جدید گزینه ورود به سامانه ” را انتخاب کنید .

🔻 کد ملی و رمزعبور خود را در قسمت مربوطه درج کنید.

🔻 پس از ورود به صفحه شخصی، بر روی گزینه “دریافت نتیجه آزمون” کلیک نمایید.

دریافت رمزعبور برای مشاهده نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز:

ورود به سایت آموزش و پرورش تهران و مشاهده نتایج آزمون از طریق کدملی و رمزعبور امکانپذیر است. برای دریافت کلمه عبور سایت آموزش و پرورش تهران و یا بازیابی رمزعبور، می توانید راهنمایی های لازم را از مشاوران مجموعه به شماره 9099071613 دریافت نمایید.

دریافت نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز

راهنمای دریافت نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1402 به صورت تصویری در ادامه بیان شده است:

  • مراجعه به سایت آموزش و پرورش تهران به نشانی : azmoon.tehranedu.ir
  • کلیک بر روی گزینه “دریافت نتیجه آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز (سال تحصیلی 1402 – 1403 )”

دریافت نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز

  • درج کدملی و رمزعبور و کلیک بر روی گزینه “ورود”

دریافت نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز

  • کلیک بر روی گزینه “دریافت نتیجه” مطابق تصویر زیر:

دریافت نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز

 


راهنمای مشاهده نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1402 در این مقاله ارائه داده شد. دانش آموزانی که در آزمون مذکور شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون باید به سایت آموزش و پرورش تهران مراجعه نمایند. هنوز زمان دقیقی برای انتشار نتایج آزمون منتشر نشده است. زمان دقیق اعلام نتایج آزمون دبیرستان البرز ماندگار 1402 به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1402 می توانید با مشاوران مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول دانش آموزان

نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز از چه سایتی منتشر می شود؟

دانش آموزان برای مشاهده نتایج آزمون باید به سایت آموزش و پرورش تهران مراجعه نمایند.

نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز چه زمانی منتشر می شود؟

زمان دقیق اعلام نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه مشاهده نتایج آزمون دبیرستان ماندگار البرز چگونه است؟

راهنمای مشاهده نتایج آزمون در این مقاله ارائه داده شده است.

4/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. AliReza

    به عنوان کسی که 2 سال در البرز درس خوانده و امسال کنکور داره توصیه دوستانه و برادرانه ام این هست که در این دبیرستان ثبت نام نکنید. وگرنه باید خودتون رو برای 3 سال تحمل سختی زیاد و تا حدی بی هدف (چه درسی چه مذهبی) آماده کنید. چیزی که از شما در طول تحصیل انتظار میره درس خواندن بی نهایت و بی اندازه بدون کوچکترین شادی و تفریح هست(از سال دهم که وارد میشید هر ماه آزمون از شما میگیرند و بعد از ماه بهمن تا خرداد هر 7 روز هفته کلاس دارید حتی در ایام عید). باید بگم که ملاک سنجیدن خوبی یا بدی شما در دبیرستان بین مسئولان و دبیران به رتبه آزمون هایی که میگیرن وابسته است.(پیش اومده بعضی دبیران که حتی جواب سوال دانش آموزان رتبه پایین رو نمیدادند) و البته جو دبیرستان به این شکله که هرکس باید جدا از بقیه و دوستانش باشه تا درگیر مسائل خارج از درس نباشه!(مسئولین مدرسه هم بقیه را به این کار تشویق میکنند) پس باید آماده باشید که هر مهارت، یادگیری، تفریح، ورزش و… دارید کنار بگذارید و3 سال بهشون فکر هم نکنید! و از جهت مذهبی هم مجبور هستید در تمام مراسمات مذهبی شرکت کنید چون با انظباتتون مرتبط هست(مثلا اگر در نماز یا جشن و اینا شرکت نکنید انظباتتون خوب نخواهد شد)
    من خودم در همه سال های تحصیلم درس و نمره هام خوب بوده و هست و در آزمون ورودی البرز هم رتبم صد و خرده ای شد ولی هیچ وقت نتونستم و نمیتونم با این سبک افراطی کنار بیام. باز میگم توصیه دوستانم اینه در اینجا ثبت نام نکنید و در هر مدرسه ای که میدونید برایتان بهتره ثبت نام کنید و به اندازه معقول و نیاز درس بخواند و کار های دیگه ای هم در کنارش انجام بدید. ا
    اگرم تو فکر مهاجرت یا … هستید و فکر میکنید که به رتبه کنکور و دانشگاهی که تو ایران میرید مرتبطه، پیشنهاد میکنم کمی تحقیق کنید تا اصل مطلب رو متوجه بشید قبل از اینکه 3 سال از بهترین سال های زندگی تون رو بسوزونید

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403