نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه 1400

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانش آموزان با مراجعه به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه 1400 و مراجعه به بخش “دریافت کارنامه” در زمان اعلام شده، می توانند نتایج آزمون خود را به صورت غیرحضوری مشاهده نمایند. داوطلبانی که به نتایج خود اعتراض دارند می توانند اعتراض خود را تا تاریخ 31 مرداد ماه 1400 بر روی سایت اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی کرمانشاه درج نمایند و از حضور در ادارات آموزش و پرورش خودداری نمایند.

نتایج مدارس نمونه دولتی کرمانشاه

پس از اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی کرمانشاه 1400 کلیه داوطلبان برای دریافت نتایج آزمون خود لازم است به سایت نمونه دولتی استان کرمانشاه به آدرس http://www.azmoonkedu.ir/ مراجعه نموده و کارنامه خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند. لازم به ذکر است، برای دانش آموزانی که نمره حد نصاب برای ورود به مدارس نمونه دولتی کرمانشاه در آزمون ورودی نمونه دولتی را کسب ننموده اند نیز کارنامه عدم قبولی صادر می شود تا بتوانند نتایج آزمون خود را همراه با جزئیات مشاهده نمایند. راهنمای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه در ادامه بیان شده است.

داوطلبانی که پس از دریافت نتیجه آزمون از نمره خود رضایت ندارند، می توانند نسبت به ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی اقدام نمایند. ثبت درخواست اعتراض به نتایج نمونه دولتی به صورت اینترنتی و از طریق سایت هر استان امکانپذیر است.

زمان انتشار نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه 1400

زمان انتشار نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه 1400 ؛ از عصر روز دوشنبه 25 مرداد ماه اعلام شده است. دانش آموزان شرکتت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی کرمانشاه می توانند از عصر روز دوشنبه 25 مردادماه 1400 با مراجعه به سایت ثبت نام به آدرس www.azmoonkedu.ir بخش دریافت کارنامه ، از نتیجه آزمون خود اطلاع یابند.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان از روز دوشنبه 1 شهریور ماه تا روز پنجشنبه 4 شهریور ماه جاری می باشد که لازم است با مراجعه به آموزشگاه مورد تقاضای پذیرش شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که عدم مراجعه در مهلت تعیین شده به منزله انصراف از ثبت نام می باشد.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه 25 مرداد 1400 اعلام شده است.

ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه

دانش آموزان برای ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه باید به نشانی azmoonkedu.ir مراجعه نمایند. نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه از عصر روز دوشنبه مورخ 1400/05/25 بر روی سایت مذکور قرار خواهد گرفت. تمامی مراحل ثبت و پیگیری درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه از طریق سایت azmoonkedu.ir انجام خواهد گرفت.

مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه

راهنمای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه 1400 به صورت مرحله به مرحله در ادامه بیان شده است. مشاهده نتایج آزمون منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoonkedu.ir امکانپذیر است. نحوه دریافت نتایج مدارس نمونه دولتی کرمانشاه به صورت زیر است:

1588677335 64برای دریافت نتایج نمونه دولتی کرمانشاه به سایت اعلام نتایج به نشانی azmoonkedu.ir مراجعه نمایید.

1588677335 64پس از ورود به سامانه از طریق منوی بالای صفحه گزینه “دریافت کارنامه” را انتخاب کنید.

1588677335 64سپس بر روی لینک “دریافت نتایج” کلیک کنید.

1588677335 64اطلاعات خواسته شده را درج نمایید و پس از ورود به سامانه می توانید نتایج نمونه دولتی کرمانشاه را مشاهده نمایید.

ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه

نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه

داوطلبان پس از دریافت کارنامه در صورت اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه ، می توانند درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. دانش آموزان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه  باید در بازه تعیین شده به سایت azmoon.khouzedu.ir مراجعه نموده و درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نمایند. کلیه مراحل ثبت و پیگیری درخواست اعتراض به صورت غیرحضوری و از طریق سایت مذکور می باشد لذا از مراجعه حضوری برای ثبت درخواست اعتراض خودداری نمایید.

دانش آموزان برای مشاهده لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی کرمانشاه باید در زمان مقرر به سایت نمونه دولتی استان خود مراجعه نمایند. در صورتیکه اسامی دانش آموزی در لیست ذخیره نمونه دولتی باشد پس از انجام مراحل ثبت نام و با در نظر گرفتن تاثیر مستقیم معدل و نمره و تراز اکتسابی در آزمون ، در مدارس نمونه دولتی ثبت نام خواهد شد.


برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان نمونه دولتی کرمانشاه و زمان دقیق ثبت نام، می توانید با شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. توجه داشته باشید، تمامی مراحل دریافت نتایج و اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه به صورت غیرحضوری می باشد.

سوالات متداول

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمانشاه چیست؟

کلیه داوطلبان برای دریافت نتایج آزمون خود لازم است به سایت نمونه دولتی استان کرمانشاه به آدرس http://www.azmoonkedu.ir/ مراجعه نمایند.

آیا امکان اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه وجود دارد؟

بله. داوطلبان با مراجعه به سایت azmoonkedu.ir می توانند درخواست خود را مبنی بر اعتراض به نتایج نمونه دولتی کرمانشاه ثبت نمایند.

لیست ذخیره نمونه دولتی کرمانشاه چه زمانی منتشر می شود؟

زمان انتشار لیست اسامی دانش آموزان ذخیره نمونه دولتی کرمانشاه از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

3/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمانشاه 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی