نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی 1400

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج استان خراسان جنوبی قابل مشاهده می باشد. کلیه دانش آموزانی که در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون باید به سایت ثبت نام مراجعه نموده و پس از درج اطلاعات خواسته شده کارنامه خود را دریافت نمایند. برای آگاهی از زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی 1400 تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان خراسان جنوبی منتشر خواهد شد. داوطلبانی که در آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی شرکت کرده اند برای دریافت کارنامه خود باید به سایت azmoon.skedu.ir مراجعه نمایند و پس از وارد نموده اطلاعات خواسته شده کارنامه خود را دریافت نمایند. برای داوطلبانی که در آزمون ورودی نمونه دولتی ثبت نام و شرکت کرده اند، کارنامه صادر خواهد شد.

دانش آموزان توجه داشته باشند، برای دانش آموزانی که نمره حد نصاب برای ورود به مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی در آزمون ورودی را کسب ننموده اند نیز کارنامه عدم قبولی صادر می شود تا بتوانند نتایج آزمون خود را همراه با جزئیات مشاهده نمایند.  راهنمای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی در ادامه این مقاله بیان شده است.

فهرست اسامی پذیرفته شدگان به منظور انجام فرآیند ثبت نام در مدارس نمونه دولتی، باید به تفکیک مدارس (شامل: نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره داوطلبی، كد ملی، نام مدرسه دوره اول متوسطه محل تحصیل، نام مدرسه دوره دوم متوسطه یا هنرستان فنی و حرفه ای نمونه دولتی مورد تقاضا، معدل كتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم، نمره آزمون و نمره تراز شده كل و سهمیه دانش آموزان ) تهیه و پس از تأیید اداره كل آموزش و پرورش استان، جهت ارائه به مدیران مدارس، به ادارات آموزش و پرورش شهرستان، منطقه یا ناحیه تحویل گردد.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی 1400

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی 1400 از طریق سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی اعلام خواهد شد. براساس اطلاعیه منتشر شده، نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی از تاریخ 20 مرداد ماه 1400 از طریق سایت azmoon.skedu.ir قابل مشاهده می باشد. داوطلبان برای دریافت کارنامه و مشاهده جزئیات قبولی و یا عدم قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی لازم است از بیستم مرداد ماه با به همراه داشتن اطلاعات لازم به سایت مذکور مراجعه نمایند.

ورود به سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی

دانش آموزان برای ورود به سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی ، باید به نشانی azmoon.skedu.ir مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی را به صورت اینترنتی دریافت نمایند. ورود به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی از طریق کدملی، شماره شناسنامه پدر، رمزعبور و کد رهگیری امکانپذیر است. در صورت فراموشی یا عدم دسترسی به اطلاعات برای ورود به سامانه اعلام نتایج، می توانید با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

نحوه دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی

نحوه دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی به صورت گام به گام در ادامه بیان شده است. نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام امکانپذیر است. مراحل دریافت کارنامه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی به شرح زیر است:

  1. برای دریافت نتایج آزمون به سایت azmoon.skedu.ir مراجعه نمایید.
  2. پس از ورود به سامانه گزینه “دریافت نتایج” را انتخاب نمایید.
  3. سپس بر روی لینک فعال “دریافت نتایج” کلیک کنید.
  4. با استفاده از 3 روش زیر می توانید نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی را دریافت نمایید:
  • کدملی داوطلب / شماره شناسنامه پدر
  • کدملی داوطلب / رمزعبور
  • کدرهگیری / رمزعبور

ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی

داوطلبان پس از دریافت کارنامه در صورت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی ، می توانند درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. دانش آموزان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی باید در بازه تعیین شده به سایت azmoon.skedu.ir مراجعه نموده و درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نمایند. کلیه مراحل ثبت و پیگیری درخواست اعتراض به صورت غیرحضوری و از طریق سایت مذکور می باشد لذا از مراجعه حضوری برای ثبت درخواست اعتراض خودداری نمایید.


نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی منتشر می شود. در صورت بروز مشکل برای ورود به سامانه اعلام نتایج، می توانید با مشاوران مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی چیست؟

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی از طریق سایت azmoon.skedu.ir قابل مشاهده می باشد. 

اطلاعات لازم برای ورود به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی چیست؟

ورود به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی از طریق کدملی، شماره شناسنامه پدر، رمزعبور و کد رهگیری امکانپذیر است.

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی کی منتشر می شود؟

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی از تاریخ 20 مرداد ماه 1400 از طریق سایت azmoon.skedu.ir قابل مشاهده می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی