نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان 1400

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان 1400 از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان کرمان به نشانی sanjesh.kermanedu.ir منتشر خواهد شد. داوطلبان پس از دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان در صورت عدم رضایت به نتایج آزمون ، می توانند با مراجعه به سایت سنجش مدارس نمونه دولتی استان کرمان درخواست خود را ثبت نمایند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان ، اطلاعات لازم برای مشاهده نتایج، نحوه دریافت کارنامه و نحوه اعتراض به نتایج آزمون ، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ورود به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان

دانش آموزان به منظور ورود به سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان ، باید به نشانی sanjesh.kermanedu.ir مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده کارنامه خود را دریافت نمایند. پس از ورود به سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی کرمان و درج کدملی ، رمزعبور و یا شماره شناسنامه (کدملی ) و شماره شناسنامه پدر ، در بازه زمانی اعلام شده می توانید کارنامه خود را دریافت نمایید.

به اطلاع می رساند نتایج آزمون نمونه دولتی ورودی پایه دهم از قسمت “دریافت کارنامه”  قابل دریافت می باشد. دانش آموزان پذیرفته شده در آزمون بایستی  جهت ثبت نام حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ  سوم شهریور ماه 1400 به مرکز پذیرفته شده خود مراجعه نمایند.

در صورت فراموشی یا عدم دسترسی به اطلاعات فوق می توانید با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان 1400

براساس اطلاعیه سایت سنجش استان کرمان، زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان 1400 در تاریخ 24 مرداد ماه اعلام شده است. کلیه دانش آموزانی که در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان کرمان شرکت کرده اند، برای آگاهی از وضعیت قبولی یا عدم قبولی، لازم است در زمان اعلام شده به سایت نمونه دولتی استان کرمان مراجعه نمایند.

شروع دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان از تاریخ : 1400/05/24   ساعت : 16:00   و پایان در تـاریخ : 1400/06/24   ساعت : 16:04

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان

نحوه دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان در ادامه بیان شده است. ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان از دو روش امکانپذیر است. برای دریافت کارنامه خود لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

1588677335 64برای دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان به سایت اعلام نتایج به نشانی sanjesh.kermanedu.ir مراجعه نمایید.

1588677335 64پس از ورود به سامانه از طریق منوی بالای صفحه گزینه “دریافت کارنامه” را انتخاب کنید.

1588677335 64برای مشاهده نتایج نمونه دولتی گیلان بر روی لینک “دریافت نتایج” کلیک کنید.

1588677335 64اطلاعات خواسته شده را درج نمایید و پس از ورود به سامانه می توانید نتایج نمونه دولتی کرمان را مشاهده نمایید. ورود به سامانه از طریق دو روش زیر امکانپذیر است:

  1. درج کد رهگیری / رمزعبور
  2. شماره شناسنامه (کدملی) / شماره شناسنامه پدر

نتایج نمونه دولتی کرمان

پس از اتمام مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان اصلی، در صورت عدم تکمیل کلاس ها، فهرست ذخیره نمونه دولتی کرمان توسط اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از طریق سامانه sanjesh.kermanedu.ir اعلام خواهد شد.

لینک مستقیم ورود به سامانه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی استان کرمان

اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان

داوطلبان پس از دریافت کارنامه در صورت اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان ، می توانند درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. دانش آموزان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان باید در بازه تعیین شده به سایت  sanjesh.kermanedu.ir  مراجعه نموده و درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نمایند. کلیه مراحل ثبت و پیگیری درخواست اعتراض به صورت غیرحضوری و از طریق سایت مذکور می باشد لذا از مراجعه حضوری برای ثبت درخواست اعتراض خودداری نمایید.


راهنمای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان در این مقاله بیان شد. برای آگاهی از جزئیات و مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان در مدارس نمونه دولتی استان کرمان می توانید با مشاوران مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

برای مشاهده لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی کرمان به چه سایتی مراجعه کنیم؟

لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی استان کرمان از طریق سایت  sanjesh.kermanedu.ir منتشر خواهد شد.

ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی کرمان نیازمند چه اطلاعاتی است؟

ورود به سامانه از طریق درج کدملی ، رمزعبور و یا شماره شناسنامه (کدملی ) و شماره شناسنامه پدر امکانپذیر است.

تا چه زمانی برای دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان فرصت داریم؟

تا تاریخ 1400/06/24  ساعت : 16:04 نتایج بر روی سایت قابل مشاهده می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی کرمان 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی