نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی همدان 1400

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی همدان

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی همدان 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان به منظور نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی همدان 1400 باید در زمان مقرر به سایت اعلتم نتایج آزمون نمونه دولتی استان همدان به نشانی hamedan.natije.ir مراجعه نموده و کارنامه خود را دریافت نمایند. برای کلیه دانش آموزانی که در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان همدان شرکت کرده اند، چه داوطلبانی که پذیرفته شده اند و چه داوطلبانی که مردود شده اند، کارنامه صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است، امکان اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان همدان ، پس از دریافت کارنامه برای داوطلبانی که از نتیجه آزمون خود رضایت ندارند، فراهم خواهد شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با نحوه مشاهده نتایج و اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی همدان تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی همدان 1400

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی همدان 1400 توسط سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی همدان اعلام می شود. براساس اطلاعیه منتشر شده، نتایج آزمون نمونه دولتی همدان بر روی سایت قرار گرفته است و داوطلبان با مراجعه به سامانه hamedan.natije.ir و درج اطلاعات خواسته شده می توانند کارنامه خود را دریافت نمایند. کارنامه داوطلبان پذیرفته شده در آزمون مدارس نمونه دولتی همدان، شامل اطلاعات فردی، اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی همدان و مدرسه مورد پذیرش می باشد.

کارنامه داوطلبان پذیرفته نشده در آزمون نمونه دولتی همدان، شامل اطلاعات فردی ، اعلام نتایج آزمون، تعداد پاسخ های صحیح، نادرست و نزده، تصویر پاسخنامه داوطلب ، نمره آخرین فرد پذیرفته شده؛ نمره داوطلب در هر ماده درسی و … می باشد.

ورود به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی همدان hamedan.natije.ir

ورود به سایت اعلام نتایج نمونه دولتی همدان hamedan.natije.ir ، از طریق درج کدملی امکانپذیر است. کلیه دانش آموزانی که در آزمون شرکت کرده اند برای دریافت کارنامه و مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی همدان باید به سایت hamedan.natije.ir مراجعه نمایند. پس از ورود به سامانه بر روی گزینه “اعلام نتایج آزمون” کلیک نمایید. سپس کد ملی دانش آموز و کد امنیتی تصویر را در قسمت مربوطه وارد نمایید. در انتها برای مشاهده نتایج آزمون گزینه “تایید و ادامه” را انتخاب کنید.

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی همدان و پیگیری نتایج اعتراض منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق سایت مذکور انجام خواهئ گرفت. باتوجه به شیوع ویروس کرونا، از مراجعه حضوری برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی همدان خودداری نمایید.

مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی همدان

راهنمای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی همدان به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان به صورت تصویری در ادامه بیان شده است. ورود به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی همدان از طریق کد ملی دانش آموز امکانپذیر است.

  • در ابتدا به سایت hamedan.natije.ir مراجعه نموده و گزینه “اعلام نتایج آزمون” را انتخاب کنید.
  • سپس کد ملی و کد امنیتی تصویر را وارد نموده و بر روی گزینه “تایید و ادامه کلیک کنید:

مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی همدان

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی همدان

داوطلبان پس از دریافت کارنامه در صورت اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی همدان ، می توانند درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. دانش آموزان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی همدان  باید در بازه تعیین شده به سایت hamedan.natije.ir مراجعه نموده و درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نمایند. کلیه مراحل ثبت و پیگیری درخواست اعتراض به صورت غیرحضوری و از طریق سایت مذکور می باشد لذا از مراجعه حضوری برای ثبت درخواست اعتراض خودداری نمایید.

برای ثبت درخواست اعتراض و تجدید نظر به نتایج آزمون پس از مراجعه به سایت hamedan.natije.ir گزینه “ثبت اعتراض” را انتخاب کنید.سپس اطلاعات فردی، موارد اعتراض و توضیحات را تکمیل نمایید در انتها بر روی گزینه “ثبت اعتراض” کلیک کنید:

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی همدان 

اسامی دانش آموزان ذخیره مدارس نمونه دولتی همدان

پس از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی همدان و ثبت نام پذیرفته شدگان، در صورتیکه ظرفیت رشته ها تکمیل نگردد ، اسامی دانش آموزان ذخیره مدارس نمونه دولتی همدان 1400 از طریق سایت hamedan.natije.ir منتشر خواهد شد. داوطلبان برای مشاهده لیست اسامی دانش آموزان ذخیره باید به سایت مذکور مراجعه نمایند.

داوطلبان توجه داشته باشند، در صورت عدم تکمیل ظرفیت کلاس ها فهرست ذخیره به مدارس نمونه دولتی ارسال خواهد شد.


برای آگاهی از نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مدارس نمونه دولتی همدان ، زمان دقیق ثبت نام در مدرسه پذیرفته شده، زمان انتشار لیست ذخیره نمونه دولتی همدان و آگاهی از ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی سال 1400 می توانید با مشاوران مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

سایت اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی همدان چیست؟

ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی همدان از طریق سایت hamedan.natije.ir می باشد.

اطلاعات لازم برای ورود به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی همدان چیست؟

ورود به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی همدان از طریق کدملی امکانپذیر است.

لیست ذخیره نمونه دولتی همدان چه زمانی منتشر می شود؟

در صورت عدم تکمیل ظرفیت کلاس ها فهرست ذخیره به مدارس نمونه دولتی ارسال خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی همدان 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی