نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز 1400

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز 1400 ؛ به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی البرز قابل مشاهده و دریافت می باشد. کلیه داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده اند برای دریافت کارنامه قبولی یا عدم قبولی خود باید در بازه زمانی اعلام شده به سایت azmoon.albmedu.ir مراجعه نموده و کارنامه خود را دریافت نمایند. امکان اعتراض به نتایج آزمون پس از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز ، از طریق سایت مذکور وجود دارد. با ما همراه باشید.

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز 1400

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز 1400 در روز یکشنبه 24 مرداد ماه اعلام شده است. دانش آموزان برای مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی می توانند ار 24 مرداد به سایت azmoon.albmedu.ir مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده کارنامه خود را دریافت نمایند.

برای دانش آموزانی که نمره حد نصاب برای ورود به مدارس نمونه دولتی البرز در آزمون ورودی نمونه دولتی را کسب ننموده اند نیز کارنامه عدم قبولی صادر می شود تا بتوانند نتایج آزمون خود را همراه با جزئیات مشاهده نمایند.

نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان البرز بر روی سایت azmoon.albmedu.ir قرار گرفت.

نتایج آزمون نمونه دولتی البرز

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی البرز ، دانش آموزان لازم است به سامانه ثبت نام و اعلام نتایج استان البرز مراجعه نمایند. دانش آموزانی که پس از اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ، در آزمون پذیرفته شده اند، در صورتیکه متقاضی ثبت نام در مدارس نمونه دولتی سایر شهرستان ها یا استان ها هستند، در صورت قبولی در مدرسه مورد تقاضای خود ، (مدرسه مبدا) و وجود ظرفیت خالی در مدرسه شهرستان مقصد ، با کسب موافقت اداره آموزش و پرورش استان مقصد ، مجاز به انتقال یا ثبت نام در مدارس نمونه دولتی سایر شهرستان ها خواهند بود.

در ضمن ، جابجایی دانش آموزان در دبیرستان های نمونه دولتی ، در محدوه یک شهرستان در سال اول پذیرش ممنوع می باشد. در ادامه این مقاله راهنمای دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز شرح داده شده است.

سایت اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی البرز

آدرس سایت اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی البرز ، azmoon.albmedu.ir می باشد. دریافت نتایج آزمون صرفا به صورت اینترنتی و طریق سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز امکانپذیر است. لازم به ذکر است، ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون منحصرا از طریق سایت azmoon.albmedu.ir می باشد. لذا از مراجعه حضوری برای دریافت کارنامه و ثبت و پیگیری درخواست اعتراض خودداری نمایید.

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز ، منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.albmedu.ir میسر خواهد بود. برای مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی البرز در ابتدا به سایت ثبت نام و اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی استان البرز به آدرس azmoon.albmedu.ir مراجعه نمایید. پس از ورود به سامانه گزینه “دریافت نتایج” را انتخاب کنید. اطلاعات خواسته شده را درج نموده و کارنامه خود را دریافت نمایید.

اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز

داوطلبان پس از دریافت کارنامه ، در صورت اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز ، می توانند درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. دانش آموزان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز باید در بازه تعیین شده به سایت azmoon.albmedu.ir  مراجعه نموده و درخواست خود را به صورت غیرحضوری ثبت نمایند. کلیه مراحل ثبت و پیگیری درخواست اعتراض به صورت غیرحضوری و از طریق سایت مذکور می باشد لذا از مراجعه حضوری برای ثبت درخواست اعتراض خودداری نمایید.

زمان اعتراض به نتایج مدارس نمونه دولتی البرز : از زمان اعلام نتایج به مدت سه روز

برای آگاهی از زمان اعلام اسامی دانش آموزان ذخیره نمونه دولتی استان البرز می توانید با مشاوران مجموعه در ارتباط بوده و آخرین اخبار را دریافت نمایید.


راهنمای مشاهده نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز 1400 به صورت کامل در این مقاله بیان شد. در صورت بروز هرگونه مشکل برای ورود به سامانه اعلام نتایج و آگاهی از نحوه پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی و همچنین آگاهی از نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان می توانید با شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

زمان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی البرز چه زمانی آغاز می شود؟

زمان اعتراض و درخواست تجدید نظر به نتایج آزمون از زمان اعلام نتایج به مدت سه روز تعیین شده است.

لیست ذخیره نمونه دولتی البرز چه زمانی منتشر می شود؟

زمان انتشار لیست اسامی دانش آموزان ذخیره مدارس نمونه دولتی البرز از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

آدرس سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز چیست؟

آدرس سایت اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی البرز ، azmoon.albmedu.ir می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی البرز 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403