اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99

اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قصد داریم در این مقاله به موضوع مهم اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 بپردازیم. تمامی نکات اعلام نتایج ، امتیازات و سهمیه های قانونی ، ظرفیت سهمیه های 5 درصد ایثارگران و 3 درصد بهزیستی به تفکیک هر استان ، راهنمای مصاحبه به سمع و نظر شما خواهد رسید. با ما همراه باشید. در صورت وجود هرگونه سؤال تنها کافی است با کارشناسان مرکز مشاور گروپ تماس گرفته و از آخرین شرایط ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی اطلاع کامل کسب نمایید. و  همچنین دریافت نتایج خود با کارشناسان مجرب مشاور گروپ تماس بگیرید.

اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99

 اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99  که در روز جمعه مورخ 1399/06/21 در مراکز استانها برگزار شد ،طبق شرایط مندرج در آگهی ثبت نام و دفترچه راهنمای ثبت نام ،  پس از گذشت دو ماه از برگزاری آزمون آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 از طریق سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام  شد .
معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با مشاور گروپ اینگونه بیان کرد که: از داوطلبانیکه اسامی آنها در ردیف دو برابر ظرفیت استخدامی اعلامی قرار گرفته است نیز، برای ارائه مدارک دعوت به عمل خواهد آمد . در صورت تطبیق و صحت مدارک با مفاد آگهی منتشره، پذیرفته شدگان به مرحله بعدی استخدام (آزمون مصاحبه علمی و …) راه  پیدا خواهند کرد.

مشاور گروپ

  • عدم مراجعه برای تحویل مدارک و یا عدم شرکت در مصاحبه استخدامی در موعد مقرر به منزله انصراف از مراحل پذیرش و استخدام تلقی گردیده و حق هر گونه اعتراض از داوطلب سلب خواهد شد.
  •  ارائه اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی، اصل وتصویرکارت پایان خدمت و یا معافیت دائم درمورد آقایان، اصل و تصویر مدرک تحصیلی مرتبط با عنوان شغلی مورد تقاضا مطابق متن آگهی منتشره ، تعهد کتبی مبنی بر ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی (خدمات قانونی) و یا معافیت در مورد مشمولین طرح اجباری در عناوین شغلی رسته بهداشتی و درمانی درهنگام مصاحبه را از مدارک لازم و ضروری خواهد بود.
  • همچنین ارائه اصل گواهی ایثارگری برای بهره مندی از تسهیلات، اصل گواهی سازمان بهزیستی جهت معلولین، اصل پرینت خام و تلفیقی سوابق اشتغال بکار در سازمان و مدارک مربوط به اثبات امتیاز بومی در مورد متقاضیان حسب مفاد مندرج درآگهی و ٤ قطعه عکس از دیگر مدارک لازم در هنگام مراجعه برای تشکیل پرونده مصاحبه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99  فرصت را غنیمت بشمارید و با مشاورگروپ تماس بگیرید.

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت 9099071613


نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99

اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 با رعایت نکات زیر انجام خواهد پذیرفت.

1 . آزمون کتبی (عمومی / تخصصی) دارای حد نصاب مشخصی بوده و به صورت چهار گزینه ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی شده است.

2 . استخراج فهرست افراد دارای حد نصاب صرفاً بر اساس نتیجه آزمون کتبی خواهد بود. ضمناٌ امتیازات بومی و… برای داوطلبانی اعمال خواهد شد که حد نصاب امتیازی لازم را کسب کرده باشند.

3 . کسب حد نصاب نمره ای لازم در آزمون هیچ گونه حق استخدامی برای هیچ فردی ایجاد نمی کند.

4 . داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست ظرفیت دو برابر مجوزهای استخدامی مکلفند مستندات و مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقباً از سوی سازمان تامین اجتماعی اعلام خواهد شد، ارائه نمایند.

5 . مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط  اعلام شده در متن آگهی بر عهده خود داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بالاثر میشود.


مدیرکل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی گفت: تلاش می‌کنیم که تا پایان آبان، اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی این سازمان را اعلام کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عباس اکبریان مدیرکل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با بخش “پیگیری” شبکه خبر درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی تامین اجتماعی که شهریورماه برگزار شده ولی هنوز نتایج آن اعلام نشده است، گفت: آزمون استخدامی سالیانه تامین اجتماعی، 21 شهریور امسال برگزار شد که با توجه به اینکه دو ماه از برگزاری این آزمون گذشته، لذا از نظر ما هنوز فاصله و تاخیر زیادی از زمان برگزاری با اعلام نتایج ایجاد نشده است .
وی افزود: امسال برای اولین بار، تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون بسیار بالا رفته و سه برابر سنوات گذشته بود.
اکبریان ادامه داد: از طرفی هم فرایند جذب در سازمان تامین اجتماعی و وزارتخانه های کشور تابع فرایند آزمون کتبی و مصاحبه است؛ شرایط خاص حاکم بر کشور و شیوع ویروس کووید 19 فرصت برگزاری مصاحبه حضوری را از ما سلب کرده و برای اینکه شرایط عادلانه برقرار شود، برگزاری مصاحبه های غیرحضوری نیازمند برنامه بسیار دقیق است. ما به محض اینکه نتایج را اعلام کردیم باید وارد فرایند مصاحبه شویم لذا اینکه به نظر می رسد در اعلام اسامی تاخیر ایجاد شده، علت عمده اش برنامه ریزی برای رقابت عادلانه همکاران در مصاحبه غیر حضوری است که در اولین فرصت برگزار و اسامی اعلام خواهد شد.
مدیرکل منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی در عین حال تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که تا پایان آبان اسامی پذیرفته شدگان را اعلام کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آزمون امسال چه تعداد شرکت کننده داشت و چند نفر از آنان پذیرفته خواهند شد، گفت: به طور متوسط هر سال حدود 30 هزار نفر در این آزمون شرکت می کردند اما امسال ما بیش از 86 هزار نفر شرکت کننده در آزمون داشتیم که قرار شده اسامی 12 هزار نفر را اعلام کنیم که حدود 4 هزار نفر از این تعداد پس از مصاحبه غیرحضوری برای فعالیت در سازمان انتخاب خواهند شد.
اکبریان در پاسخ به سوال دیگری درباره سهم استانهای مختلف در این آزمون هم تصریح کرد: کل استانهای کشور در این آزمون سهمی از استخدام دارند و استانی نداریم که وارد این فرایند استخدامی نشده باشد.
وی اظهارکرد: در آزمون امسال، رشته بهداشت و درمان تعداد شرکت کننده بیشتری داشت و طبعا افراد در این رسته تخصصی، بیشتر جذب سازمان تامین اجتماعی خواهند شد.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 با کارشناسان آزمون های استخدامی مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

4.2/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. محمدعلی

    وقت بخیر
    در متن اشاره فرمودین که نتایج توسط سایت تامین اجتماعی و سنجش اعلام شده ، در حالی که چیزی پیدا نمیکنیم.
    اگر ممکن هست ، لینک بگذارید.
    باتشکر

    پاسخ
  2. فاطمه

    نتایج این آزمون اصلا معلوم نیس کی میاد این همه اومدن سر و صدا کردن ک می‌خوایم آزمون برگزار کنیم حالا ک ب اعلام نتایج رسیده امروز و فردا میکنن هیچ چیزیم نگفتن کی میاد،کی پاسخگوإ الان؟
    این همه آزمون قبلش برگزار شد نتایج اومده پس این چی ی دفه بگن الکی برگزار کردیم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403