نتایج آزمون جامع جبرانی بازماندگان دانشگاه فرهنگیان

اعلام نتایج آزمون جامع جبرانی بازماندگان دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون جامع جبرانی بازماندگان دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با توجه به اعلام نتایج آزمون جامع جبرانی فرهنگیان باید اشاره کنیم که با بررسی نتایج این آزمون ها در سالهای گذشته، اینطور به نظر میرسد که از مجموع شرکت کنندگان در این آزمون حدود 80% متقاضیان موفق به اخذ گواهینامه صلاحیت ورود به شغل شریف معلمی میشوند. در همین رابطه رضا کچوئیان، دبیر برگزاری آزمون جامع فرهنگیان از اعلام نتایج آزمون جامع جبرانی بازماندگان دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

کلیه شرکت کنندگان می توانند جهت رویت نتایج آزمون جامع جبرانی بازماندگان دانشگاه فرهنگیان به سامانه دانشگاه فرهنگیان مراجعه کنند و از نتایج نهایی آزمون مطلع شوند. در صورت اعتراض در ادامه مطلب مراحل اعتراض به نتایج آزمون جامع جبرانی فرهنگیان را عنوان میکنیم. سایت اعلام نتایج آزمون جامع جبرانی فرهنگیان نیز در ادامه اعلام میشود.

زمان اعلام نتایج آزمون جامع جبرانی فرهنگیان

همه ی مشمولان؛ یعنی کلیه کسانی که در آزمون جامع جبرانی فرهنگیان شرکت کرده اند از هم اکنون میتوانند با مراجع به وبسایت از اعلام نتایج نهایی مطلع شوند. زمان اعلام نتایج آزمون جامع جبرانی فرهنگیان در یک بازه معین و مشخص برای ادامه پروسه تبدیل وضعیت پذیرفتگان در نظر گرفته شده است. تا اطلاع ثانوی مسئولین رسمی نتایج همچنان بر روی سایت این دانشگاه قرار خواهد داشت.

این آزمون که جهت تعیین تکلیف دو گروه از مشمولان شرکت در آزمون برگزار شد در حال حاضر در محله ارائه نتایج قرار دارد. همزمان با این اعلام نتایج امکان بررسی مجدد نتایج آزمون هم برای بعضی داوطلبان در سایت قرار داده شده است که در ادامه معرفی این بخش نیز میپردازیم.

اعلام نتایج آزمون جامع جبرانی بازماندگان دانشگاه فرهنگیان

دو گروه از مشمولان شرکت در آزمون جبرانی یعنی کسانی که در مرحله اول آزمون به حد نصاب مطلوب نرسیدند و همچنین کسانی که به طور کل از شرکت در آزمون بازمانده بودند و مجبور به شرکت در آزمون جبرانی بودند با توجه به خبر رسمی مسئولان برگزاری کننده ی آزمون مبنی بر اعلام نتایج آزمون جامع جبرانی بازماندگان دانشگاه فرهنگیان، می توانند اعلام نتایج را از درگاه سایت رسمی دانشگاه فرهنگیان مشاهده نمایند.

همچنین سایر داوطلبین که هر دو آزمون بازمانده اند می توانند در مرحله سوم آزمون جامع جبرانی فرهنگیان شرکت کنند. بدیهی است که داوطلبان جهت شرکت در آزمون مرحله سوم باید مراتب را از مراجع رسمی دانشگاه فرهنگیان پیگیری نمایند.

جهت اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام برای بازماندگان آزمون جامع جبرانی می توانید 

از مشاورین متبحر مشاور گروپ جهت پیش برد ثبت نام خود کمک بگیرید: تماس همه روزه از 8 صبح الی 12 شب 9099071613

اعلام نتایج آزمون جامع جبرانی بازماندگان دانشگاه فرهنگیان

سایت اعلام نتایج آزمون جامع جبرانی فرهنگیان hr.cfu.ac.ir

براساس گفته های دبیر برگزاری آزمون داوطلبان میتوانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج آزمون جامع جبرانی فرهنگیان به آدرس: hr.cfu.ac.ir نتایج این آزمون را مشاهده کنند. در صورتی که در نتیجه آزمون شما موفق به اخذ نمره قبول شده اید به شما تبریک میگوییم. شما حالا مراتب تبدیل وضعیت خود را از مراجع رسمی آموزش و پرورش پیگیری نمایید

  • آن دسته از داوطلبینی که موفق به اخذ حد نصاب نمره قبولی نشده اند می توانند در صورت برگزاری آزمون مجدد در اذر ماه در سومین مرحله ی آزمون جبرانی ثبت نام کنند.
  • داوطلبان جهت ورود به سامانه دانشگاه فرهنگیان و رویت نتایج به نام کاربری و رمز عبور نیازمند هستند. در صورت فراموشی هر کدام از این مولفه ها میتوانید با کارشناسان مجرب مشاور گروپ تماس حاصل فرمایید تا شما را جهت بازیابی این اطلاعات راهنمایی کنند: تماس از تلفن ثابت: 9099071613 همه روزه از 8 صبح الی 12 شب در کلیه ایام هفته بدون تعطیلی
بیشتر بخوانید: سایت نهاد www.ecnahad.ir

اعتراض به نتایج آزمون جامع جبرانی فرهنگیان

در هر مرحله از اعلام نتایج بر اساس صلاحدید مسئولین، پایگاهی جهت ثبت اعتراض شرکت کنندگان نسبت به نتایج آزمون در نظر گرفته میشوند. تا پروسه ی اعتراض به نتایج آزمون جامع جبرانی فرهنگیان در یک روال هماهنگ پیگیری و بررسی کارشناسانه شود. در صورتی که سامانه جهت ثبت شکایات در سایت در نظر گرفته نشده است می توانید مراتب را با کارشناسان مشاور گروپ در میان بگذارید را راه های جایگزین را به شما اعلام کنند. ( مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ 9099071613 – تمام هفته از 8 صبح الی 12 شب )

همچنین برای آن دسته از عزیزانی که برای بار اول در این آزمون جبرانی شرکت کرده بودند اما نمره حد نصاب را کسب نکرده اند باید اضافه کنیم که این دسته از شرکت کننده می توانند در آزمون جبرانی مرحله سوم شرکت کنند.

کلیه بازماندگان از هر دو آزمون قبلی نیز می توانند در آزمون مرحله سوم ثبت نام کرده و شانس ورود رسمی به آموزش و پرورش خود را محک بزنند.

نتایج آزمون جامع جبرانی فرهنگیان کجا اعلام میشود؟

بر اساس اعلام رسمی دبیر برگزار کننده آزمون داوطلبان میتوانند از طریق وبسایت رسمی دانشگاه از فرهنگیان نتایج آزمون جامع جبرانی فرهنگیان مطلع شوند آدرس این پایگاه … ( ادامه )

آزمون جامع جبرانی فرهنگیان تکرار میشود؟

شرایط شرکت در سومین مرحله آزمون جامع فرهنگیان در ادامه مطلب به تفصیل توضیح داده شده است

حد نصاب نمره قبولی در نتایج آزمون جامع جبرانی فرهنگیان چند نمره است؟

مثل دوره اول این آزمون متقاضی شرکت کننده باید از مجموع نمره کارآموزی و همچنین مولفه های فرهنگی و نمره آزمون کتبی خب به حد نصاب … ( ادامه )

4.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون جامع جبرانی بازماندگان دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403