نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت

اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت بهداشت

جهت مشاوره در زمینه نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 99 اعلام شد. زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت روز شنبه 19 تیر ماه اعلام شد.

نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 اعلام شد، برای دریافت توضیحات تکمیلی در این خصوص و اطلاع از ترتیب مراحل پیش روی خود، همین حالا با کارشناسان مجرب آزمونهای استخدامی وزارت بهداشت در مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس بگیرید


زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی

دکتر سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت اظهار کرد: آزمون استخدام پیمانی وزارت بهداشت در تاریخ ۲۴ بهمن با رقابت بیش از ۲۰۰ هزار داوطلب برای جذب و بکارگیری نزدیک به ۴۰ هزار نیروی انسانی جدید برگزار شد.

نتایج اولیه شامل لیست معرفی افراد جهت راستی آزمایی و بررسی مدارک در تاریخ ۲۳ اسفند اعلام شد که در این مرحله داوطلبان واجد شرایط بر اساس سهمیه های قانونی و نمره های کسب شده به دانشگاه های علوم پزشکی کشور معرفی شدند.

تقوی نژاد یادآور شد: روال بررسی مدارک و راستی آزمایی اطلاعات ثبت شده این افراد، از جمله بومی بودن، بررسی سهمیه های ایثارگری، شرایط سنی و تحصیلی داوطلبان معرفی شده و امتیاز ویژه کرونا مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا، با تشکیل جلسه های کمیته بررسی امتیاز کرونا و حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه استان ها، برگزاری مصاحبه و تست آمادگی جسمانی و دعوت از افراد جدید به اتمام رسید و اطلاعات صحیح داوطلبان در پرتال آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور ثبت شد.

اطلاعات و جزئیات نحوه تحویل مدارک، گزینش و تسریع در فرآیند آغاز به کار این افراد به زودی اطلاع رسانی می‌شود.


اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99

اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدام قراردادی دانشگاههای علوم پزشکی در تاریخ  99/07/24 شرکت نموده اند میرساند که نتایج اولیه آزمون مذکور بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی: www.sanjeshp.ir قرار گرفته است. لذا داوطلبان هریک از دستگاه های مذکور پس از دریافت نتیجه آزمون، درصورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی شدگان برای بررسی مدارک باشند، باید برای اقدامات بعدی به آدرس سایت اینترنتی دستگاه مورد نظر مراجعه و براساس توضیحات مندرج در سایت، اقدام نمایند.

توجه: به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در مشاغل دارای مصاحبه تخصصی که در جدول مشاغل آگهی مشخص شده اند(فوریتهای پزشکی و نگهبان) می رساند پس از بررسی مدارک ، واجدین شرایط برای اطلاع از تاریخ شرکت در مصاحبه می بایست مجددا به سایت اینترنتی دستگاه مربوطه مراجعه نمایند


اطلاعیه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99

مرکز مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی مشاور گروپ ، مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگوی تمام سوالات شما از سراسر کشور و همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب می باشد
شماره تماس 9099071614

آزمون استخدامی وزارت بهداشت امروز در ۱۹۳ شهرستان و ۲۸۳ حوزه امتحانی برگزار شد و از ۲۲۰هزار شرکت کننده این آزمون، ۳۸ هزار و ۹۰۰ نفر استخدام می شوند.

به گزارش ایرنا از وبدا، سید کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت روز جمعه گفت: برای تقویت نظام بهداشت و درمان کشور و تکمیل پست های سازمانی به ویژه برای مهار بهتر بیماری کووید۱۹، با تاکید مقام معظم رهبری، دستور رئیس جمهوری و همکاری سازمان های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه، امروز آزمون بزرگ استخدامی وزارت بهداشت در سراسر کشور برگزار شد.

وی در حاشیه بازدید از یکی از محل های آزمون استخدامی وزارت بهداشت در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، اظهار داشت: آزمون استخدامی وزارت بهداشت در ۳۱ استان، ۱۹۳ شهرستان و ۲۸۳ حوزه امتحانی برگزار می شود. ۲۲۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده اند و ۳۸ هزار و ۹۰۰ نفر از آنها، جذب و استخدام می شوند.

از هر ۵ نفر، یک نفر در صورت کسب حداقل نمره آزمون، می تواند استخدام شود. از سال گذشته تا کنون موفق شدیم مجوز استخدام بیش از ۵۲ هزار را دریافت کنیم که ۱۵ هزار از آنها بلافاصله در ماه های اولیه شیوع بیماری کووید۱۹ کار خودشان را آغاز کردند. داوطلبانی که امروز در آزمون استخدامی حضور دارند، در یک شرایط کاملا عادلانه با همدیگر رقابت خواهند کرد با این پیش فرض و این شرط که کسانی که در وزارت بهداشت به عنوان نیروی شرکتی، قراردادی یا سایر روش ها در بخش های مبارزه با کرونا، حضور داشتند، به ازای هر ماه فعالیت، دو امتیاز برای آنها لحاظ می شود.

تاکید مقام معظم رهبری بر تقویت شبکه بهداشت کشور است که در صف اول مبارزه با بیماری کووید۱۹ قرار دارند و می توانند بسیاری از نیازهای مناطق روستایی، شهرها و حاشیه شهرها را برطرف کنند. در رسته پرستاری حدود ۴۵ هزار نفر برای احراز ۱۵ هزار پست سازمانی با همدیگر رقابت می کنند.

در برخی از مشاغل مانند فوریت های پزشکی از هر دو نفر، یک نفر و در مشاغل عمومی مانند رسته های مالی، IT و مهندسی از هر ۱۵ نفر، یک نفر استخدام می شوند و خوشبختانه تلاش کردیم که به موازات ایجاد زیرساخت های فیزیکی در سراسر کشور و بهره برداری از مراکز بهداشتی و درمانی، نیروی انسانی مورد نیاز آنها را تامین کنیم.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت تصریح کرد: در برخی از رشته ها افراد به محض کسب حداقل نمره در آزمون استخدامی بکارگیری می شوند اما در برخی از رشته ها مانند فوریت های پزشکی و IT افراد بعد از مصاحبه جذب می شوند.

تقوی نژاد یادآور شد: با سازمان سنجش هماهنگی های لازم انجام شده که در کمتر از یک ماه، نتیجه آزمون استخدامی وزارت بهداشت اعلام شود و افرادی که حداقل نمره قابل قبول را کسب می کنند، باید مراحل دیگری را مانند تطبیق مدارک، مشخص شدن وضعیت نظام وظیفه و شاهد و ایثارگر بودن آنها طی کنند و سعی ما بر این است که این مراحل را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهیم و برخی از این مراحل را انجام ندهیم و بعد از آن هم مرحله گزینش است.

وی افزود: از اختیارات هیات عالی گزینش استفاده کردیم و افرادی که در این آزمون انتخاب می شوند، بدون طی مرحله گزینش در مرحله اول به صورت نیروهای ۸۹ روز به کار گرفته می شوند و ظرف این مدت، تکلیف آنها از نظر گزینش مشخص می شود یعنی در اولین روزهای سال ۱۴۰۰، بخشی از این نیروها را در مراکز بهداشتی و درمانی استخدام خواهیم کرد.

3.4/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Hana

    سلام کسی خبر داره کی نتایج بررسی مدارک اعلام میشه

    پاسخ
  2. ارمان

    سلام من آزمون 98ذخیرهبودم ولی مدارک ام تحویل نگرفتن

    پاسخ
  3. پری

    سلام. وقت بخیر، اطلاع دارید که نتایج مرحله بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت بهداشت کی مشخص میشه؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403