نتایج آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر 1400

نتایج آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر 1400

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پس از برگزاری آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر، یکی از سوالات متداول داوطلبان زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر 1400 می باشد. داوطلبانی که در آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر سال 1400 ثبت نام و شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون باید در زمان مقرر به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نموده و نتایج آزمون را به صورت اینترنتی مشاهده نمایند.

نتایج آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر 1400

نتایج آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر 1400 ، چه زمانی اعلام می شود؟

نتایج آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر دهه اول تیرماه جاری اعلام و به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید. پس از قبولی افراد در آزمون کتبی، مراحل دیگر شامل کنترل مدارک داوطلبان، احراز سلامت جسمانی و روانی و همچنین شایستگی‌ ها و توانمندی‌ ها بررسی شده و پذیرفته شدگان نهایی به صورت قراردادی در نیروگاه اتمی بوشهر استخدام می‌ شوند. نمره کل داوطلبان در کارنامه اولیه صادر شده. صرفا براساس اطلاعات خوداظهاری داوطلب بوده و نتیجه نهایی نمرات آنها پس از بررسی و تایید اعلام خواهد شد.

پس از اعلام نتایج آزمون استخدام نیروگاه اتمی بوشهر 1400، مراحل بعدی شامل کنترل مدارک داوطلبان مطابق با الزامات قید شده در متن دفترچه راهنما، ارزیابی شایستگی‌ها و توانمندی‌ها از طریق برگزاری کانون ارزیابی، بررسی صلاحیت‌های عمومی (گزینش)، ارزیابی سلامت جسمانی و روانی از طریق انجام معاینات پزشکی و روانشناسی، و موفقیت در دوره های آموزش شغلی است.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام نیروگاه اتمی بوشهر

براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده، زمان اعلام نتایج آزمون استخدام نیروگاه اتمی بوشهر دهه اول تیرماه 1400 اعلام شده است. داوطلبانی که در آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون باید در زمان اعلام شده به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند. نتایج آزمون صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل مشاهده خواهد بود.

زمان دقیق اعلام نتایج آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر سال 1400 از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

سایت اعلام نتیجه آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر

سایت اعلام نتیجه آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر ، سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir می باشد. داوطلبان برای مشاهده نتایج و دریافت کارنامه آزمون استخدام نیروگاه اتمی بوشهر باید در زمان اعلام شده به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده نتایج آزمون را مشاهده نمایند. نتایج آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر صرفا از طریق سایت hrtc.ir امکان پذیر است.

در صورت فراموشی اطلاعات خواسته شده برای مشاهده نتایج آزمون استخدام نیروگاه اتمی بوشهر، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

لینک ورود به سایت اعلام نتیجه آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر

به محض اعلام نتیجه آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر 1400 لینک فوق فعال خواهد شد.

مشاهده نتایج آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر

راهنمای مشاهده نتایج آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر 1400 در ادامه ارائه داده شده است. به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی شرکت نیروگاه اتمی بوشهر می‌ رساند، كارنامه نتایج اولیه آزمون مذكور در تاریخ مقرر بر روی پایگاه اطلاع‌ رسانی مركز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir قابل مشاهده می‌ باشد و داوطلبان با استفاده از كد ملی و كد رهگیری پس از ورود به قسمت پرو فایل، به كارنامه خود دسترسی خواهند داشت.

داوطلبان پس از مراجعه به سایت hrtc.ir و مراجعه به قسمت پروفایل و درج کدملی و کد رهگیری می توانند نتایج آزمون استخدام نیروگاه اتمی بوشهر را مراجعه نمایند.

داوطلبانی که پس از پرداخت هزینه ثبت‌ نام اقدام به ثبت اطلاعات خود ننموده و یا به صورت ناقص اطلاعات خود را ثبت کرده و هنوز کد رهگیری را برای مشاهده نتایج آزمون دریافت نکرده‌ اند، و به هر دلیلی «توکن پرداخت» خود را هم در اختیار ندارند، می‌ توانند از طریق تماس با کارشناسان مجموعه، مجددا به «توکن پرداخت» خود دسترسی پیدا کنند.
داوطلبان آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر توجه داشته باشند، کسب حدنصاب در آزمون کتبی و معرفی افراد جهت بررسی مدارک به عنوان پذیرفته شده چند برابر ظرفیت، هیچ گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نخواهد کرد.

راهنمای مشاهده نتایج آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر 1400 در این مقاله ارائه شد. داوطلبانی که در آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر ثبت نام و شرکت کرده اند، برای مشاهده نتایج آزمون باید در زمان اعلام شده به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند و پس از درج کدرهگیری ثبت نام و شماره ملی ، نتایج آزمون را مشاهده نمایند. در صورت بروز مشکل برای مشاهده نتایج آزمون می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.
سوالات متداول داوطلبان

نتایج آزمون استخدام نیروگاه اتمی بوشهر از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون باید به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند.

اطلاعات لازم برای مشاهده نتایج آزمون استخدام نیروگاه اتمی بوشهر چیست؟

ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون از طریق کدملی و کدپیگیری ثبت نام امکانپذیر است.

نتایج آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر چه زمانی منتشر می شود؟

زمان اعلام نتیجه آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر 1400 در این مقاله بیان شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی