اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰

اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معاون منابع انسانی در مورد اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰ صحبت هایی را مطرح کرد. برای اطلاع از زمان اعلام، نتایج نحوه اعلام نتایج ،آمار پذیرفته شدگان و دیگر اطلاعات مربوطه مطالب مشاور گروپ را بخوانید.

قوه قضاییه با همراهی جهاد دانشگاهی نزدیک به 5 سال است که آزمون استخدامی برگزار می کند تا از این طریق بتواند نیرو های متعهد و مستعد را شناسایی و به کار گیرد. در این آزمون افراد با رشته های مختلفی که در دفترچه راهنما ذکر شده شرکت می کنند. قوه قضاییه از بین خانم ها و آقایان نیروهای تازه نفس و علاقمند را بعد از طی مراحلی جذب میکند. برای خواندن مطالب بیشتر در خصوص اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰ با مشاورگروپ همراه باشید.

نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه بیان کرد زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰ در  روز سه شنبه 6 اردیبهشت 1401 می باشد و مراحل بعدی فرایند جذب از جمله استعلام‌ ها و گزینش تا پایان سال ۱۴۰۱ صورت می گیرد.

کارنامه نتایج اولیه آزمون کادر اداری قوه قضائیه از روز سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir قرار گرفته و داوطلبان می‌توانند با استفاده از کد ملی و کد رهگیری، پس از ورود به قسمت پروفایل، به کارنامه خود دسترسی خواهند داشت.

نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰

نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰ به این شرح می باشد. معرفی داوطلبان آزمون استخدامی نیاز به کسب حداقل پنجاه درصد امتیاز کسب شده توسط نفر اول آزمون (در هر استان) را دارد. معرفی داوطلبان جهت انجام سایر مراحل استخدامی، نیاز به کسب حدنصاب در آزمون کتبی دارد و انتخاب افراد پذیرفته شده بر اساس ترتیب نمرات کسب شده، سهمیه های قانونی و با رعایت سایر قوانین و مقررات جاری، مطابق قواعد زیر میباشد:

پس از برگزاری امتحان، نمرات داوطلبان جداگانه در حیطه عمومی و تخصصی محاسبه می شود. حدنصاب (یعنی کسب حداقل پنجاه درصد امتیاز) کسب شده توسط نفر اول به ارزش چهل درصد برای حیطه عمومی و شصت درصد برای حیطه تخصصی در هر شغل (استان مورد تقاضا) محاسبه می شود. و مبنای سایر مراحل معرفی داوطلبان قرار میگیرد. داوطلبانی که دارای حدنصاب علمی هستند، دو برابر ظرفیت اعلام شده انتخاب می شوند و برای مصاحبه معرفی می شوند. پس از برگزاری مصاحبه استخدامی، افراد بر اساس مجموع نمره کل نهایی که به دست آوردند با وزن هفتاد درصد برای آزمونهای کتبی (عمومی و تخصصی) و سی درصد برای مصاحبه استخدامی به گزینش معرفی خواهند شد.

اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی کارکنان قوه قضاییه 2 ماه اول سال 1401 می باشد. سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰ سایت جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir است . وارد سایت شوید و سپس در بخش پروفایل خود با وارد کردن رمز عبور و نام کاربری نتیجه آزمون خود را مشاهده کنید.

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰

آمار داوطلبان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰

آمار داوطلبان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰ تعداد 104 هزار داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام  کردند. این آزمون در 59 شهر و مرکز استان و 274 حوزه برگزار شد و به طور متوسط در هر حوزه 400 نفر شرکت کردند. پنجاه درصد از داوطلبان این آزمون را بانوان به خود اختصاص دادند.

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰به این صورت قبول می شوند که از بین ۱۰۴ هزار داوطلب شرکت کننده تعداد 20  هزار نفر از افرادی که بیشترین نمره را از نمره  ۱۰۰ در آزمون کسب کنند انتخاب می‌ شوند تا این امکان را داشته باشند در فرآیند‌های بعدی استخدام از جمله استعلام، استخبار و گزینش و در نهایت مصاحبه روانشناسی پذیرفته و از این تعداد ۹ هزار و ۶۰۰ نفر استخدام دستگاه قضایی می‌شوند.

فراوانی داوطلبان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰

بیشترین فراوانی داوطلبان آزمون استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰ از بین استان‌های لرستان، کردستان، استان‌های خراسان جنوبی و شمالی می باشد  و استان‌ های جنوبی از جمله هرمزگان و بوشهر کمترین شرکت کننده را در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰ داشتند.

گزینش افراد در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰

معرفی به گزینش (یک برابر ظرفیت) افراد در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰ به این صورت است که بعد ار برگزاری مصاحبه استخدامی، معرفی افراد به گزینش بر اساس مجموع نمره کل نهایی آنان با وزن هفتاد درصد برای آزمون های کتبی (آزمون عمومی و تخصصی) و سی درصد مصاحبه استخدامی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه های قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) خواهد بود.


اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰

برای اطلاع از جزییات بیشتر در مورد آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه 1400 دفترچه راهنمای زیر را دانلود کنید.

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی قوه قضاییه1400


 آخرین آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه

معاون منابع انسانی قوه قضاییه بیان کرد برگزاری آزمون عمومی جذب کارکنان قوه قضاییه مطابق ماده ۱۱۳ قانون برنامه توسعه ششم است. بر اساس این قانون دستگاه قضایی مکلف بود از سال ۹۵ به مدت ۵ سال، هر سال ۳۲۰۰ نفر به کادر اداری قوه قضاییه از طریق آزمون اضافه کند. این اقدام در سال ۹۷ در مورد ۶۴۰۰ نفر از کارکنان انجام شد سال ۱۴۰۰ آخرین آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه خواهد بود. امسال  ۹۶۰۰ نفر جذب خواهند شد.

ما در این مقاله در رابطه با اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ، نحوه اعلام  نتایج و سایت مربوطه صحبت کردیم. در صورت داشتن سوال در  خصوص آزمون استخدامی قوه قضاییه  و بروز مشکل در سایت مربوطه با کارشناسان مشاور گروپ 909071613 تماس بگیرید

اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰ چه تاریخی است؟

اعلام نتایج آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۰ به گفته معاون منابع انسانی 2 ماه نخست سال 1401 می باشد.

در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰ چه تعداد داوطلب پذیرفته می شوند؟

در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰ از بین 104 هزار شرکت کننده تعداد 20 هزار نفری که نمره حد نصاب از 100 را گرفتند یعنی حدود 2هزار و 600 نفر پذیرفته می شوند.

در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰ از چه سایتی باید نتایج را دید؟

در زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰ از سایت جهاد دانشگاهی به نشانی ltms وارد شد و در بخش پروفایل با داشتن نام کاربری و رمز عبور نتایج را مشاهده کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه ۱۴۰۰

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی