مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۱

مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۱

جهت مشاوره در زمینه مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معمولا پس از برگزاری کنکور سراسری هنر و اعلام نتایج اولیه، جزئییات مربوط به آزمون عملی کنکور هنر، مانند مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر و … اعلام می شود. تا پذیرفته شدگان اولیه کنکور سراسری، ضمن انتخاب رشته، برای آزمون عملی کنکور هنر نیز، آماده شوند.

در این مقاله به بررسی جزئییات مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر،پرداخته ایم. می توانید در ادامه اطلاعات مفیدی در ان خصوص دریافت کنید. با مشاور گروپ، همراه باشید.

آزمون عملی کنکور هنر

حتما نام کنکور دو مرحله ای هنر را شنیده اید. آزمون عملی کنکور هنر، مختص تعدادی گرایش مشخص است. داوطلبان تحصیل در دانشگاه هنر، می بایست علاوه بر آزمون کنکور سراسری که به صورت تشریحی است، آزمون عملی کنکور سراسری هنر را نیر بدهند تا مجاز به تحصیل در دانشگاه مورد نظرشان باشند.

در جدول زیر رشته های گروه هنر که دارای آزمون عملی هستند آورده شده اند.

حالا که با رشته های دارای آزمون عملی کنکور هنر آشنا شده اید، بهتر است به بررسی مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر، بپردازیم.

مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر

پس از برگزاری و اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱  توسط سازمان سنجش، شرایط و زمان و مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر، اعلام می شود. و پذیرفته شدگان اولیه می بایست در زمان و مکان مشخص شده، حضور به عمل آورده و تحت سنجش عملی برای تحصیل در دانشگاه هنر ، قرار بگیرند.

مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر، در جدول زیر قرار داده شده است.

مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر

 

آزمون عملی منحصرا از متقاضیان گروه آزمایشی هنر که در جلسه آزمون صبح چهارشنبه هشتم تیرماه حاضر بودند و از تاریخ پنجم تیرماه علاقه مندی خود را با پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته های تحصیلی مربوط در درگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام کرده اند، به عمل می آید.

 

رشته های تحصیلی نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، طراحی پارچه، طراحی لباس، طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری:

  1. آزمون طراحی این رشته ها در برخی از مراکز استان برگزار می شود که اسامی مراکز استان برگزاری آزمون در اطلاعیه مورخ ۲۳ مردادماه از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می شود.
  2. کارت شرکت در آزمون متقاضیان این رشته ها از روز چهارشنبه ۲۶ مرداد لغایت پنجشنبه ۲۷مرداد از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل پرینت خواهد بود.

مشاوره انتخاب رشته هنر

زمان برگزاری کنکور عملی هنر

زمان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر، روز جمعه 28 مرداد ماه 1401 خواهد بود. آزمون عملی هنر در این تاریخ در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.در روزبرگزاری آزمون عملی کنکور هنر، مهارت های عملی داوطلبین تحصیل در رشته های  هنر در دانشگاه سنجیده خواهد شد. داوطلبان باید در زمان مشخص شده، در مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر،حضور یابند.

نوبت صبح مخصوص داوطلبان گروه های زیر خواهد بود:

  • نقاشی
  • ارتباط تصویری و آموزش هنر
  • طراحی پارچه
  • طراحی لباس

نوبت عصر آزمون عملی کنکور هنر، مخصوص گروه های زیر خواهد بود:

  • طراحی صنعتی
  • کتابت
  • نگارگری

کارشناسان ما در مرکز مشاوره مشاورگروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر، دریافت کارت ورود به جلسه کنکور هنر یا محل برگزاری کنکور هنر و … پاسخ دهند، کافی است تا با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر

کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر، برای متقاضیان، از روز چهارشنبه ۲۶ مرداد لغایت پنجشنبه ۲۷مرداد از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل پرینت خواهد بود.

متقاضیانی که نسبت به واریز هزینه آزمون عملی خود اقدام کرده اند، باید در زمان اعلام شده در این اطلاعیه کارت آزمون عملی یا طراحی خود را از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان چاپ گرفته و طبق آدرس و یا توضیحات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون عملی، در زمان مقرر به محل برگزاری کنکور عملی هنر مراجعه کنند.

آن دسته از افرادی که با توجه به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی، متقاضی دو مجموعه از رشته های تحصیلی مربوط شده اند، باید به منظور شرکت در هر یک از مجموعه های ذیربط، نسبت به پرینت کارت برای هر دو مجموعه اقدام کنند.

داوطلبان باید با دریافت کارت ورود به جلسه، در مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر, حضور پیدا کنند.

کارشناسان ما در مرکز مشاوره مشاورگروپ، آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر، دریافت کارت ورود به جلسه کنکور هنر یا نمره ازمون عملی کنکور هنر و … پاسخ دهند، کافی است تا با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

نکته مهم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر:

🔴 افرادی که متقاضی رشته های فوق بوده و نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی در موعد مقرر اقدام کرده و به هر دلیل موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی یا طراحی از درگاه اطلاع رسانی این سازمان نمی شوند، در صورت دارا بودن شرایط آزمون عملی باید با همراه داشتن دو قطعه عکس و کارت شناسایی معتبر،  برای دریافت کارت شرکت در آزمون به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در شهرستان محل برگزاری آزمون براساس برنامه زمانی اعلام شده (یک روز پیش از آزمون)، مراجعه کنند.

🔴 داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت یا اشکال در کارت شرکت در آزمون می توانند در روز پنج شنبه ۲۷ مرداد از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ بعدازظهر به نماینده رفع نقص این سازمان مستقر باجه های رفع نقص کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند،

لیست نمایندگان رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر:

کارت ورود به جلسه آزمون عملی هنر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص آزمون عملی هنر را مطالعه کنید:

در این مقاله در خصوص جزئییات برگزاری و مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر صحبت کردیم. امید واریم اطلاعات ارائه شده، مفید واقع شده  باشد. با آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی داوطلبان کنکور سراسری.

در صورتی که سوالی در خصوص مکان برگزاری کنکور عملی هنر دارید، می توانید با کارشناسان مشاورگروپ تماس بگیرید.

در ادامه مطالعه کنید:


سوالات متداول مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر

❓آزمون عملی هنر چگونه است؟

✔️ معمولا پس از برگزاری کنکور سراسری هنر و اعلام نتایج اولیه، جزئییات مربوط به آزمون عملی کنکور هنر، مانند مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر و … اعلام می شود. تا پذیرفته شدگان اولیه کنکور سراسری، ضمن انتخاب رشته، برای آزمون عملی کنکور هنر نیز، آماده شوند.
داوطلبان تحصیل در دانشگاه هنر، می بایست علاوه بر آزمون کنکور سراسری که به صورت تشریحی است، آزمون عملی کنکور سراسری هنر را نیر بدهند تا مجاز به تحصیل در دانشگاه مورد نظرشان باشند.

❓مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر، کجا خواهد بود؟

✔️ مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر، طبق اطلاعیه ایی از سوی سازمان سنجش برای داوطلبان مناطق مختلف مشخص خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر دراین خصوص می توانید مقاله را مطالعه کنید.

❓برای رفع نقص کارت ورود به جلسع آزمو عملی هنر چه کاری باید انجام دهیم؟

✔️ داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت یا اشکال در کارت شرکت در آزمون می توانند در روز پنج شنبه ۲۷ مرداد از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ بعدازظهر به نماینده رفع نقص این سازمان مستقر باجه های رفع نقص کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. برای مشاهده لیست باجه های رفع نقص به مقاله مراجعه کنید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه مکان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403