تمدید مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۳ – آخرین فرصت ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام ارشد

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۳ – آخرین فرصت ثبت نام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با تمدید مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۳ پرداخته ایم. داوطلبانی که قصد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 را دارند، پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد و آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام باید در زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

داوطلبانی که در زمان مقرر ثبت نام خود را انجام نداده اند، می توانند در مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

طبق اعلام سازمان سنجش کشور تاریخ و مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 08 آبان 1403 آغاز و تا 13 ادامه خواهد داشت در صورتی که این تاریخ تمدید شود در این نوشته به روز رسانی خواهد شد. ولی مطابق روال سال های پیش احتمالا چند روزی تمدید خواهد شد.

تمدید مهلت ثبت نام ارشد 1403

تمدید مهلت ثبت نام ارشد آغاز شد. داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد که در بازه زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۳ تعیین شده ثبت نام خود را انجام نداده اند، می توانند در فرصت تمدید مهلت ثبت نام ارشد با تهیه مدارک لازم به سایت سنجش مراجعه نمایند. زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1403 در طی اطلاعیه ای از سایت سازمان سنجش کشور منتشر شده است و بدین ترتیب متقاضیان می توانند در تاریخ اعلامی برای نام نویسی در کنکور ارشد اقدام نمایند.

همچنین افرادی که قبلا ثبت نام کرده اند و کد پیگیری ثبت نام دارند، می توانند در بازه تمدید مهلت ثبت نام ارشد به ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد خود بپردازند. این دومین فرصت ویرایش اطلاعات است که در اختیار داوطلبان کنکور ارشد قرار می گیرد تا در صورت مغایرت اطلاعات فرم نام نویسی به تصحیح اطلاعات بپردازند.

در صورت انتشار اطلاعیه مجدد سازمان سنجش و تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 برای دفعات بعدی، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد

راهنمای ثبت نام ارشد ۱۴۰۳ ، برای داوطلبانی که در بازه تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 1403 قصد ثبت نام را دارند، در ادامه بیان شده است. داوطلبان برای ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد باید دارای یکسری شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام باشند. پس از آگاهی از شرایط ثبت نام و تهیه مدارک لازم مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، به صورت زیر عمل نمایید:

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403:

مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org در زمان تمدید مهلت ثبت نام ارشد

کلیک بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” از طریق منوی سمت راست

کلیک بر روی لینک “سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1403”

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون ارشد و دریافت سریال 12 رقمی ثبت نام

درج شماره سریال خریداری شده و ورود به صفحه ثبت نام

وارد کردن اطلاعات خواسته شده و بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

تایید و ثبت نهایی اطلاعات

دریافت کدرهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

برای دریافت راهنمای تصویری ثبت نام کارشناسی ارشد 1403 کلیک کنید.

ویرایش اطلاعات ثبت نامی ارشد 1403

ویرایش اطلاعات ثبت نامی ارشد 1403 ، در بازه تمدید مهلت ثبت نام ارشد امکانپذیر خواهد بود. یکی دیگر از سوالات متداول داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد، در رابطه با اشتباه در وارد کردن اطلاعات ثبت نامی است. در این رابطه لازم است بدانید که ورود صحیح اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد الزامی است و در صورت ثبت نادرست اطلاعات از حضور داوطلب در جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد.

داوطلبانی که در کنکور ارشد ثبت نام نموده اند، برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی ارشد 1403 ، می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام ارشد به سایت سنجش مراجعه نمایند و اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش نمایند. داوطلبان برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی باید به سایت sanjesh.org مراجعه نموده و با درج اطلاعات خواسته شده، (شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام) نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

در صورت فراموشی اطلاعات ثبت نامی برای ورود به سامانه ویرایش اطلاعات ارشد، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و اطلاعات خود را بازیابی نمایید.

تمدید مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۳

داوطلبانی که در زمان اعلام شده موفق به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1403 نشده اند، می توانند در تمدید مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت سنجش ثبت نام خود را انجام دهند. داوطلبان می توانند در بازه تمدید زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نیز اقدام نمایند.

طبق اطلاعیه ای در رابطه با تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 که از سایت سنجش منتشر شده است.

 پیرو انتشار اطلاعیه و دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 بدینوسیله ضمن اعلام اصلاحیه دفترچه راهنمای مذکور  به اطلاع متقاضیان ثبت نام می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی كه تا این تاریخ (1402/08/07) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است كه بتوانند تا پایان مورخ 1402/08/13 نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. متقاضیان ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی كه قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

تمدید مجدد مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۳ 

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر تمدید مجدد مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۳ از سایت سازمان سنجش منتشر نشده است. بسته به استقبال متقاضیان شرکت در آزمون ورود به مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته تمدید مجدد از سوی سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر خواهد شد. در صورت فرصت مجدد ثبت نام ارشد 1403 این مقاله به روز رسانی شده و تاریخ آن به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

مشاوره تمدید ثبت نام ارشد

در صورتی که پس از اتمام زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1403 متوجه اشکال در ثبت معدل یا دیگر اطلاعات خود در فرم ثبت نام شده اید و فرصت اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود را در بازه زمانی اول از دست داده اید، نگران نباشید. چرا که سازمان سنجش در چندین مرحله این امکان را در اختیار داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد قرار می دهد.

فرصت بعدی که امکان اصلاح اطلاعات ثبت نامی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد، همزمان با مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 ( تمدید مهلت ثبت نام ارشد ) می باشد. سازمان سنجش هر ساله پس از اتمام زمان ثبت نام، جهت مساعدت با داوطلبان جا مانده، مهلت مجددی را برای ثبت نام جاماندگان درنظر می گیرد که شما نیز می توانید در این بازه زمانی مجددا به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مراجعه و اقدام به اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود نمایید.

با مطالعه دقیق و مستمر منابع کنکور کارشناسی ارشد 1403 می توانید خود را یک قدم به موفقیت نزدیکتر کنید و بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد منتظر فرا رسیدن روز و زمان برگزاری کارشناسی ارشد باشید.

برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد، نتیجه زحمات خود را دریافت کنید. با انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ رشته و دانشگاه مورد علاقه تان را تعیین می کنید و با اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در سایت sanjesh.org مراجعه و اقدام به دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد می نمایید.


برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و آگاهی از زمان دقیق ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام ارشد ، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول تمدید زمان ثبت نام ارشد

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از طریق چه سایتی انجام می شود؟

داوطلبان برای ثبت نام کنکور ارشد باید به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند.

ثبت نام کنکور ارشد 1403 از چه زمانی آغاز می شود؟

زمان دقیق ثبت نام آزمون ارشد 1403 از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا مهلت ثبت نام کنکور ارشد تمدید شده است؟

آخرین اخبار مربوط به تمدید مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۳ در این مقاله ارائه داده شده است.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تمدید مهلت ثبت نام ارشد ۱۴۰۳ – آخرین فرصت ثبت نام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. زهرا

    سلام.من از ثبت نام کنکور جا موندم
    الان چکار کنم. آیا امکان تمدید ثبت نام وجود داره؟؟

    پاسخ
  2. محبوبه

    دوستان همه برین سایت سنجش درخواست بدین تا تمدید کنن ثبت نام رو.

    پاسخ
  3. حسین

    سلام. داوطلبانی که از ثبت نام جا ماندن به ادرس request.sanjesh.org مراجعه کنند و درخواست خود برای ثبت نام مجدد را قرار بدن.

    پاسخ
  4. الهام

    سلام بنده از ثبت نام ارشد جا موندم امکانش هست یه زمان اعلام کنن برای جا مونده ها؟

    پاسخ
  5. مرتضی

    سلام…امکان تمدید مجدد لطفا چون اصلا اطلاع رسانی نشده بدد از سوی دانشگاه

    پاسخ
  6. حميدرضا

    سلام.من از ثبت نام کنکور جا موندم
    الان چکار کنم. امکان تمدید ثبت نام وجود داره؟؟

    پاسخ
  7. حميدرضا طريقت نيا

    سلام.من از ثبت نام کنکور جا موندم
    الان چکار کنم. امکان تمدید ثبت نام وجود داره؟؟

    پاسخ
  8. حميدرضا

    سلام
    امکان داره زمان ثبت نام تمدید بشه؟

    پاسخ
  9. حميدرضا طريقت نيا

    سلام.من از ثبت نام کنکور جا موندم
    الان چکار کنم. آیا امکان تمدید ثبت نام وجود داره؟؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی