مهلت مجدد ثبت‌ نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

مهلت مجدد ثبت‌ نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

جهت مشاوره در زمینه مهلت مجدد ثبت‌ نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با مهلت مجدد ثبت‌ نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ پرداخته ایم. ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ، از طریق سایت سنجش و آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی  sanjeshp.ir انجام می پذیرد. داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ نشده اند، می توانند در زمان تمدید ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱، فرآیند ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری از طریق سایت مذکور انجام دهند. با ما همراه باشید.

مهلت ثبت‌ نام جدید و ویرایش فرم ثبت‌ نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی گروه پزشکی از روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ ماه آغاز شد و تا روز سه‌ شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی امکان‌ پذیر خواهد بود.

طبق تقویم اعلامی وزارت بهداشت، آزمون کتبی پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی(PH.D )و دکتری تخصصی پژوهشی یا فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی روزهای دوم، سوم و چهارم تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد بود.

راهنمای ثبت‌ نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

راهنمای ثبت‌ نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ به صورت مرحله به مرحله در ادامه بیان شده است. داوطلبان می توانند در زمان مهلت مجدد ثبت‌ نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ثبت نام خود را به صورت اینترنتی از طریق سایت sanjeshp.ir انجام دهند. نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت به صورت زیر است:

  • اولین کاری که داوطلبان شرکت در کنکور دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ برای ثبت نام باید انجام دهند این است که به سایت سنجش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه نمایند.
  •  برای اطلاع از شرایط و ضوابط دقیق شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری را دانلود کرده و مطالعه نمایید.
  •  پرداخت هزینه ثبت نام به صورت خرید یک کارت اعتباری. داوطلبانی که متقاضی شرکت در دو کد رشته امتحانی هستند می بایست دو کارت اعتباری خریداری کنند.
  • تکمیل فرم ثبت نام (در این فرم اطلاعات فردی و اطلاعات تحصیلی مرتبط با این آزمون و در این مقطع است. بهتر است با اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام و همچنین اطلاعات مورد نیاز فرایند ثبت نام خود را تسهیل نمایید.)
  • دریافت کد رهگیری 16 رقمی ( ثبت نام شما تا زمانی که این کد را دریافت نکرده باشید تکمیل نشده است.)

**تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی، از روز شنبه 1401/02/17 تا روز دوشنبه 1401/02/19 خواهد بود.

مهلت مجدد ثبت‌ نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

مهلت مجدد ثبت‌ نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱، برای آن دسته از داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، فراهم شده است.

سعيد هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: برای افرادی که موفق به ثبت‌نام در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی نشده‌اند مهلت مجددی از روز شنبه ۱۷ اردیبهشت تا روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

بر اساس آخرین آمار گزارش‌ شده ۱۳ هزار و ۴۲۷ نفر در این آزمون ثبت‌ نام کرده‌اند.

مهلت مجدد ثبت‌ نام آزمون دکتری وزارت بهداشت از 19 تا 21 اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱، تا 21 اردیبهشت ماه. براساس اطلاعیه منتشر شده از سایت سنجش و آموزش پزشکی کشور، مهلت مجدد ثبت‌ نام آزمون دکتری وزارت بهداشت از روز یکشنبه مورخ 19 اردیبهشت تا روز سه شنبه مورخ 21 اردیبهشت ماه فراهم شده است. متقاضیان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱، لازم است در بازه زمانی بیان شده به سایت ثبت نام مراجعه نمایند و فرآیند ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

براساس دفترچه ثبت نام ، آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱، 2 ، 3 و 4 تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

 

برای آگاهی از آخرین اخبار مربوط به برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید..


سوالات متداول آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 چیست؟

داوطلبان برای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت باید به سایت sanjeshp.ir مراجعه نمایند.

مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 چه زمانی آغاز می شود؟

مهلت ثبت نام مجدد ازمون دکتری وزارت بهداشت 1400 در بازه زمانی 19 تا 21 اردیبهشت ماه انجام می پذیرد.

آزمون دکتری وزارت بهداشت چه زمانی برگزار می شود؟

زمان برگزاری آزمون، در روزهای 3 ، 4 و 5 تیرماه اعلام شده است.

2.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مهلت مجدد ثبت‌ نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی