مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم

جهت مشاوره در زمینه مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ موضوع اصلی این مقاله است. هر ساله مدارس تیزهوشان طی مراحلی برای جذب دانش آموزان بااستعداد و تیزهوش اقدام می نمایند. با توجه به شرایطی که برای داوطلبان فراهم شده است، تمامی دانش آموزان می توانند در آزمون این مدارس ثبت نام انجام دهند و با شرکت در آزمون شاهد نتیجه باشند.

سوالات آزمون مدارس تیزهوشان راجع به مفاد کتبی درسی دانش آموزان نخواهد بود، از این رو برای گزینش افراد باهوش سوالات در زمینه استعداد تحلیلی دانش آموزان خواهد بود. افرادی که قصد ثبت نام در مدارس تیزهوشان ششم به هفتم را دارند، باید ابتدا تمامی شرایط ثبت نام را مورد بررسی قرار دهند و سپس با توجه به مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم برای ثبت نام اقدام نمایند.

آگاهی از مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم بسیار اهمیت دارد. در ادامه اطلاعات کاملی راجع به ثبت نام و زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم آورده شده است.

مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم

با توجه به اینکه نام نویسی در مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم نیز مانند تمامی سال های گذشته به صورت اینترنتی انجام می شود، داوطلبان باید از مراجعه حضوری خودداری نمایند. داوطلبان باید برای ثبت نام ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفنم را دانلود نمایند و به مطالعه آن بپردازند. پس از آگاهی از شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان، داوطلب باید از طریق سامانه ثبت نام یعنی my.medu.ir با توجه مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ثبت نام خود را انجام دهند.

همانند سال های اخیر، پذیرش داوطلبان از طریق آزمون انجام می پذیرد. داوطلبان برای ثبت نام ابتدا باید وارد سایت شوند، کد ملی و رمز ورود همگام را وارد نمایند، پس از تکمیل فرم ثبت نام و بارگذاری عکس، هزینه ثبت نام را واریز نمایند و در نهایت با دریافت شماره پیگیری به پرینت فرم ثبت نام خود بپردازید.


فراموش نکنید ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سامانه مای مدیو my.medu.ir انجام می پذیرد.

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم

طبق اطلاعیه ای که از جانب سازمان سمپاد پذیرش مدارس تیزهوشان انتشار یافته است، ثبت نام مدارس تیزهوشان امسال نیز انجام می پذیرد.

با توجه به تمام موارد گفته شده، زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در دهه دوم فروردین ماه می باشد. داوطلبان ملزم هستند از طریق سامانه my medu برای ثبت نام اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲
آغاز مهلت ثبت نام پایان مهلت ثبت نام
1402/1/15 1402/1/25

همیشه سعی کنید ثبت نام خود را در روزهای ابتدایی انجام دهید، چرا که این امکان وجود دارد در روزهای پایانی بنا به دلایلی موفق به ثبت نام نشوید. لازم به ذکر است داوطلبان پیش از زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم برای دریافت کد همگام اقدام نمایند تا در زمان ثبت نام آن‌ها هیچ گونه مشکلی وجود نداشته باشد. داوطلبان برای دریافت کد همگام باید به سامانه مراجعه نمایند.

برای آگاهی از زمان و مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم همین حالا وارد کانال مشاور گروپ شوید.

گروپ

افرادی که قصد شرکت و ثبت نام در مدارس تیزهوشان ششم به هفتم را دارند، می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به نحوه ثبت نام، نحوه برگزاری آزمون و همچنین نمونه سوالات با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ تماس بگیرند. این مرکز همه روزه (حتی در ایام تعطیل) از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان می باشد.

2.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مهلت ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی