مهلت انصراف از تحصیل برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401

مهلت انصراف از تحصیل برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته

جهت مشاوره در زمینه مهلت انصراف از تحصیل برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برخی از افراد هستند که از تحصیل در رشته فعلی خود در مقطع کارشناسی ارشد ناراضی هستند و به دنبال راهی برای تغییر رشته می باشند. انتخاب رشته اشتباه یا عدم علاقه به رشته مورد نظر باعث شده است تا برای این دانشجویان یک مهلت انصراف از تحصیل برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401 تعیین شود. بنابراین افرادی که در در حال تحصیل هستند، می توانند با دریافت مشاوره های لازم و کسب آگاهی و اطلاعات کافی، برای انصراف از تحصیل خود اقدام کنند.

شما می توانید تمام راهنمایی های لازم برای انصراف از تحصیل خود را از سوی متخصصان مشاور گروپ دریافت کنید. مشاور گروپ به شما کمک می کند تا انتخاب درست را در زمان درست انجام دهید.

آخرین زمان انصراف از تحصیل برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته

افرادی که قصد دارند در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401 شرکت کنند و در حال حاضر مشغول به تحصیل در یکی از دانشگاه های کشور هستند، باید تا تاریخ خاصی از تحصیل خود انصراف دهند. مهلت انصراف از تحصیل برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته از سوی سازمان سنجش مشخص شده است. بنابراین به طور کلی می توان گفت دانشجویان ملزم هستند تا تاریخ 30 بهمن ماه 1400 انصراف خود را قطعی کرده و سپس برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401 اقدام کنند.

اگر می خواهید از آخرین مهلت انصراف از تحصیل برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401 و تمامی اخبار مربوطه آگاهی پیدا کنید، همین حالا وارد کانال مشاور گروپ شوید.

moshavergroup 5

شرایط انصراف از تحصیل برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401

براساس ضوابط و قوانینی که در جلسه شورای سنجش مشخص شده است، دانشجویان در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری نیز می توانند طبق شرایطی در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401 شرکت کنند. این داوطلبان در صورتی که تمام شرایط شرکت در کنکور را داشته باشند، می توانند با انصراف از تحصیل از دانشگاه فعلی برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401 شرکت کنند. داوطلبان باید تا زمان تعیین شده (30 بهمن ماه 1400) از تحصیل انصراف دهند تا بتوانند در آزمون شرکت کنند. اگر تا زمان مشخص شده از دانشگاه در حال تحصیل خود انصراف قطعی ندهند، حتی با وجود پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401، باز هم مجوز ادامه تحصیل را نخواهند داشت.

لازم به ذکر است این قانون مشمول افرادی که در سال گذشته در یکی از دانشگاه های روزانه پذیرفته شده اند نمی شود. برای آگاهی بیشتر می توانید شرایط محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد 1400 – 1401 را بخوانید.

مهلت انصراف از تحصیل برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته

فرایند انصراف از تحصیل برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401

مهلت انصراف از تحصیل برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401 برای گروه های داوطلبی مختلف تفاوت دارد. این تفاوت ها باعث شده است که آن ها با آگاهی صحیح از آنها بتوانند در موعد درست برای انصراف از تحصیل اقدام کنند. در ادامه به بررسی 3 گروه از داوطلبان می پردازیم که چطور می توانند در زمان درست برای انصراف از تحصیل اقدام کنند.

مهلت انصراف از تحصیل برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته

گروه اول

اگر یکی از افرادی هستید که در حال حاضر دانشجوی یکی از دانشگاه های سراسری در مقطع روزانه هستید، شرایط خاصی برای شما تعیین شده است. در صورتی که می خواهید در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401 شرکت کنید، ملزم هستید در نهایت تا 30 بهمن ماه سال 1400، فرایند انصراف خود را به پایان رسانده باشید. در صورتی که انصراف قطعی شما تا این زمان انجام شود، می توانید برای شرکت در کنکور ارشد ناپیوسته 1400 – 1401 اقدام کنید.

گروه دوم

گروه دوم مربوط به داوطلبانی است که در حال تحصیل در یکی از دانشگاه ها در دوره روزانه، شبانه، پردیس خودگردان و غیره هستند و می خواهند در یکی از دانشگاه های آزاد پذیرش پیدا کنید. با توجه به اینکه این دانشجویان می خواهند در یکی از رشته های دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کنند، نیازی نیست حتما تا 30 بهمن ماه کارهای انصراف از تحصیل خود را قطعی کنند. در این شرایط داوطلب می تواند منتظر بماند تا نتیجه آزمون مشخص شود. بعد از اینکه دانشجو از قبولی خویش اطمینان یافت می تواند برای انصراف از تحصیل از دانشگاه مربوطه اقدام کند.

گروه سوم

حالت سوم مخصوص افرادی است که فرد داوطلب در حال تحصیل در یکی از دوره ها، غیر از دوره روزانه است و می خواهد در کنکور کارشناسی ارشد 1400 – 1401 شرکت کند. در این شرایط نیز متقاضی می تواند منتظر بماند تا از قبولی خود در سال آینده مطمئن شود و سپس برای انصراف از تحصیل اقدام کند. بنابراین دانشجو ملزم نیست تا قبل از 30 بهمن 1400 حتما انصراف خود را قطعی کرده باشد. در این شرایط دانشجو می تواند پس از قبولی در کنکور کارشناسی ارشد 1400 – 1401 برای انصراف از تحصیل اقدام کند.


5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مهلت انصراف از تحصیل برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 – 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. خدارحیم

    سلام وقت بخیر ببخشید من دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه آزاد ورودی بهمن 99 پذیرش سوابق تحصیلی معدل هستم میخواستم بپرسم اگه من از تحصیل انصراف بدم میتونم مجدد کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنم ودرصورت قبولی ادامه تحصیل بدم ؟

    پاسخ
  2. parinaz

    سلام من در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰شرکت کردم و درمرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ارشد پذیرفته شدم و الان میخام از کنکور انصراف بدم تو چه سامانه یا سایتی باید انصرافمو ثبت کنم؟ایا هزینم برگشته میشه؟ممنون میشم جایی ک میشه انصراف داد رولینکشو بدین

    پاسخ
  3. Amir

    باسلام
    من دانشجوی مقطع ارشدفراگیر پیام نور هستم
    در ازمون ارشد سال ۹۹ شرکت کردم ولی هنوز از دانشگاه انصراف ندادم .خواستم بدونم الان میتونم از دانشگاه انصراف بدم قبل از امدن جواب کنکور

    پاسخ
  4. آرش

    با سلام دانشجوی انصرافی سال ۹۵ دانشگاه دولتی روزانه در یک رشته هستم سال ۹۷ دوباره کنکور دادم و در رشته ی دیگری دولتی روزانه پذیرفته شدم!
    متاسفانه مشروط شدم و اخراج! آیا امکان برگشت مجدد به محل تحصیل اولیه با وجود مورد خاص وجود دارد؟ باتشکر

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی