منابع ارشد ۱۴۰۳

منابع ارشد ۱۴۰۲ منابع آزمون کارشناسی ارشد 1402

جهت مشاوره در زمینه منابع ارشد ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

منابع ارشد ۱۴۰۳، موضوع پراهمیتی برای همراهان مشاور گروپ است که در این مقاله قصد داریم لیست منابع کارشناسی ارشد تمامی رشته ها را ارائه نماییم. برای دریافت فهرست منابع آزمون کارشناسی ارشد برای زیرگروه های علوم فنی مهندسی، علوم پایه، هنر و دامپزشکی با ما همراه باشید.

اینکه فردی پس از پشت سر گذاشتن برهه های خاص و پر نشیب و فراز سال کنکور کارشناسی، و رد شدن از دوره ی پر از جنب و جوش و هزار خاطره ی دوران کارشناسی، عزمش را جزم کند که بار دیگر خود را در ماراتن کنکور بیازماید قطعا یکی از مهم ترین تصمیمات است.

منابع کنکور کارشناسی ارشد 1402

منابع کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ برای تمامی رشته ها

در این مقاله به معرفی منابع ارشد ۱۴۰۳ برای متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته می پردازیم.

همانطور که می دانید پذیرش دانشجو بر اساس قانون “سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی” مصوب 94/12/18 مجلس محترم شورای اسلامی و همچنین آیین نامه اجرایی مربوطه و مصوبات “شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی” و مطابق این اطلاعیه و شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و ضوابط مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و پذیرش آزمون مذکور که در زمان ثبت‌نام (آذرماه سال 1401) توسط این سازمان منتشر می شود، صورت خواهد گرفت. عناوین رشته‌های امتحانی، گرایش ها و ضرایب دروس هر یک از مجموعه های امتحانی این آزمون در ادامه ارائه می گردد.

شرایط و ضوابط

  1.  همه دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی می توانند در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام که همزمان با شروع ثبت‌نام در تاریخ 1402/07/23 در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌گردد، در آزمون ورودی شرکت نمایند.
  2. پذیرفته شدگان قطعی (نهایی) رشته‌های دوره روزانه سال 1402 در صورت انصراف از تحصیل می توانند اقدام به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نمایند.

  3. هر متقاضی علاوه بر رشته امتحانی اصلی، در صورت داشتن شرایط (طبق مندرجات دفترچه راهنما كه در زمان ثبت‌نام منتشر می‌گردد) می‌تواند در یكی از رشته‌های امتحانی شناور كه (در جدول رشته‌های امتحانی با علامت * مشخص شده)، به عنوان رشته امتحانی دوم ثبت‌نام نماید.

برای دانلود منابع آزمون کارشناسی ارشد تمامی رشته هاکلیک کنید

منابع ارشد منابع آزمون کارشناسی ارشد 1402

منابع کنکور کارشناسی ارشد 1403

منابع کارشناسی ارشد 1403 تمامی رشته ها و زیرگروه ها هدف اصلی این مقاله تخصصی می باشد. چیزی که در جامعه ما درباره علوم  انسانی و دانش آموزان و دانشجویان آن مرسوم است این است که، دربرابر افراد دارای توامندی بالا که رشته های فنی و تجربی را انتخاب می کنند افراد توانمند کمتری سراغ رشته های علوم انسانی می روند. یا تصور می شود حتما توانمندی بچه های تجربی و فنی بیشتر است. امر از بنیاد غلطی که نمونه بارزش تاثیر منفی آینده شغلی و تحصیلی نا موزون و غیر متعادل جامعه تحصیل کردگان و افراد دارای مسئولیت در کشورمان است.

گروه علوم انسانی شامل خیلی از مهم ترین و تاثیر گذارترین رشته ها می باشد. این رشته وقتی تنها انتخاب بچه های ضعیف تر باشد اتفاقی که رخ می دهد این است که پست های مهم مدیریتی، سیاسی، اقتصادی  و فرهنگی  در آینده نصیب چنین افرادی می شوند.  درحالی که در کشور های پیشرفته رشته علوم انسانی انتخاب دانش آموزان و دانشجویان نخبه است و به تبع آن پست های مهم آینده در دست نخبگان قرار می گیرد. این که دسته بندی به صورت رشته بچه های قوی و بچه های ضعیف به صورتی که امروز هست صورت بگیرد اتفاقات خوبی نمی افتد.

در این میان بچه های نخبه ای که استعدادشان در واقع در علوم انسانی است و وارد شغل های فنی و یا تجربی می شوند قطعا نمی توانند اقبالی مانند کسی که استعدادش در این زمینه هاست داشته باشند و از دور افراد موفق جا می مانند، مادامی که در شغل و فعالیتشان رگه هایی از علاقه و استعدادشان را دخیل سازند.

اینکه شما از جمله افراد با استعداد در زمینه علوم  انسانی هستید و البته جسارت و آگاهی بالایی هم دارید که در مسیر و علاقه و استعدادتان پیش رفتید برای ما بسیار تحسین برانگیز است. با این مقدمه درباره اهمیت و جایگاه رشته های علوم انسانی، به سراغ معرفی منابع آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم انسانی می رویم. با ما همراهی کنید.


منابع کنکور کارشناسی ارشد گروه علوم انسانی

متقاضیانی که به دنبال منابع ارشد گروه علوم انسانی هستند می توانند برای دریافت لیست منابع هر رشته به مقاله مختص آن رشته مراجعه نمایند. در صورتی که نام رشته شما در این جدول نیست در بخش دیدگاه های همین مقاله اعلام کنید تا در اسرع وقت منابع ارشد 1403 آن را به این لیست اضافه کنیم.

منابع کارشناسی ارشد گروه علوم انسانی
منابع کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی  منابع آزمون کارشناسی ارشد زبان آلمانی
 منابع ارشد علوم جغرافیایی  منابع کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی
 منابع آزمون کارشناسی ارشد زبان عربی منابع ارشد حقوق
 منابع ارشد اقتصاد منابع آزمون کارشناسی ارشد ایران شناسی
 منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم ورزشی  منابع آزمون کارشناسی ارشد آموزش زبان ژاپنی
 منابع ارشد تاریخ منابع کارشناسی ارشد زبان و ادبیات اردو
 منابع ارشد علوم اجتماعی  منابع ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل
 منابع کارشناسی ارشد زبان های باستانی ایران  منابع آزمون کارشناسی ارشد مطالعات جهان
 منابع آزمون کارشناسی ارشد زبان شناسی  منابع کارشناسی ارشد باستان شناسی
 منابع کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث الهیات و معارف اسلامی  منابع ارشد روانشناسی
 منابع ارشد فقه و حقوق الهیات و معارف اسلامی  منابع کارشناسی ارشد حسابداری
 منابع ارشد فلسفه و کلام الهیات و معارف اسلامی  منابع کارشناسی ارشد مطالعات زنان
 منابع آزمون کارشناسی ارشد ادیان الهیات و معارف اسلامی  منابع ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
 منابع آزمون کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی (مخصوص اهل تسنن)  منابع ارشد مددکاری اجتماعی
 منابع ارشد فلسفه  منابع آزمون کارشناسی ارشد مدیریت (منابع ارشد مدیریت بازرگانی)
 منابع ارشد علوم تربیتی  منابع کارشناسی ارشد مشاوره
 منابع کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی  منابع کارشناسی ارشد مدیریت دریایی
 منابع ارشد مجموعه زبان فرانسه  منابع آزمون کارشناسی ارشد امور فرهنگی
 منابع ارشد زبان انگلیسی  منابع کارشناسی ارشد محیط ‌زیست
منابع ارشد مدیریت  منابع آزمون کارشناسی ارشد مجموعه زبان روسی

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم ورزشی

 

منابع ارشد گروه علوم پایه

برای دریافت منابع ارشد گروه علوم پایه می توانید به مقاله مختص آن رشته مراجعه نمایید. تمامی منابع رشته های علوم پایه کنکور ارشد در جدول زیر بررسی شده اند. در صورتی که نام رشته شما در این جدول نیست در بخش دیدگاه های همین مقاله اعلام کنید تا در اسرع وقت منابع ارشد 1403 آن را به این لیست اضافه کنیم.

 

منابع کارشناسی ارشد گروه فنی مهندسی

برای اطلاع از لیست منابع ارشد گروه فنی مهندسی به جدول زیر مراجعه کنید. تمامی رشته های گروه فنی مهندسی کنکور ارشد 1403 در مقالات این جدول مورد بحث و بررسی قرار گرفته اند. اگر نام رشته خود را در این جدول پیدا نکردید در بخش دیدگاه های همین مقاله اعلام کنید تا در اسرع وقت منابع ارشد 1403 آن را به این لیست اضافه کنیم.

منابع آزمون کارشناسی ارشد گروه فنی و مهندسی

منابع کارشناسی ارشد مهندسی برق منابع ارشد ‌نانوفناوری – نانومواد
منابع کارشناسی ارشد مهندسی نفت منابع ارشد مهندسی فناوری اطلاعات (IT)
منابع آزمون کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر منابع ارشد مهندسی کامپیوتر
منابع کارشناسی ارشد مهندسی معماری کشتی منابع ارشد مهندسی هوا فضا
منابع کارشناسی ارشد مهندسی شیمی منابع آزمون کارشناسی ارشد مهندسی نساجی
منابع ارشد مهندسی‌ صنایع منابع ارشد مهندسی شیمی بیوتکنولوژی و داروسازی
منابع ارشد مهندسی در سوانح طبیعی منابع آزمون کارشناسی ارشد مهندسی پلیمر – صنایع رنگ
منابع ارشد مهندسی نقشه برداری منابع ارشد مهندسی طراحی محیط زیست
منابع آزمون کارشناسی ارشد مهندسی عمران منابع ارشد مهندسی ‌ابزار دقیق‌ و اتوماسیون در صنایع نفت
منابع کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک منابع کارشناسی ارشد مهندسی ایمنی و بازرسی فنی
منابع ارشد مهندسی معدن منابع ارشد مهندسی بهداشت ایمنی‌ و محیط‌ زیست HSE
منابع ارشد مهندسی مواد و متالوژی منابع کارشناسی ارشد ایمنی، بهداشت و محیط‌ زیست

منابع کنکور ارشد گروه هنر

متقاضیانی که به دنبال منابع ارشد گروه هنر می باشند می توانند با مراجعه به لینک مقاله مختص به رشته ی خود به لیست منابع آن دست پیدا کنند. هنرمندان و هنر دوستان عزیز در صورتی که نام رشته شما در این جدول نیست در بخش دیدگاه های همین مقاله نام آن را بنویسید تا در اسرع وقت منابع ارشد 1403 آن رشته را به لیست موجود در این جدول اضافه کنیم.

منابع کنکور ارشد گروه دامپزشکی

در این بخش از مقاله مشاور گروپ لیست منابع ارشد گروه دامپزشکی در قالب جدول ارائه شده و شما متقاضیان گرامی می توانید بسته به رشته تحصیلی خود به آن مراجعه نمایید. در صورتی که نام رشته شما در این جدول نیست در بخش دیدگاه های همین مقاله اعلام کنید تا در اسرع وقت منابع ارشد 1403 آن را به این لیست اضافه کنیم.

مشاوره و برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد 1403

مشاورگروپ برای تمامی مقاطع تحصیلی چه در سال کنکور و چه حین درس خواندن در سال تحصیلی توسط مشاور های خبره ی هر حیطه، مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی حرفه ای، با دسترسی بسیار ساده و با صرف زمان و هزینه ی بهینه و کم برای همراهان خود انجام می دهد.

در صورت نیاز به دستیابی به اطلاعات، دریافت مشاوره تحصیلی و همچنین برنامه ریزی تحصیلی  کنکور کارشناسی ارشد، می توانید با مشاوران ما از طریق شماره های 9099071613 و با تلفن ثابت تماس حاصل بفرمایید. این تماس می تواند هر روز حتی ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب صورت بگیرد.

حتی اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید می توانید با خرید بسته های تماس مشاور گروپ در قالب پکیج های به صرفه ی مشاوره، علاوه بر تماس خود مشاور با شما، از تخفیف های شگفت انگیزی نیز برخوردار شوید. یک راه دیگر برای دریافت مشاوره و پاسخ سوالاتتان مطرح کردن در بخش کامنت ها می باشد که در خیلی از مقالات پرسوال یک فایل صوتی پاسخ به سوالات در متن مقاله برای شما قرار داده می شود.

فضای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد کمی متفاوت با کارشناسی است. با اولین  حضورها در سر کلاس های دوران کارشناسی ارشد خوب متوجه می شوید که دیگر به نسب دوره کارشناسی خبری از آن همه شیطنت ها و خنده های قورت داده و گاه نداده، اشتباهات لفظی برخی اساتید را گرفتن و خندیدن و تعریف کردن نیست. حتی خبری از عشق های از جنس عشق دوره کارشناسی هم نیست. انگار همه به یکباره تبدیل به انسان های بزرگتر و جدی تری می شوند و حتی نوع علاقه ها و عشق ها هم اغلب متفاوت از قبل خود را نشان می دهند.

گاه برخی دانشجویان بدون فاصله بعد از مقطع قبلی اقدام به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد می کنند و گاه نیاز به کمی فاصله برای تصمیم گیری و شروع درس خواندن برای کنکور کارشناسی ارشد می کند. دقیقا نمی توان گفت کدام حالت بهتری است. اما قطعا اینکه با آگاهی از راه پیش رو قدم برداریم بسیار بهتر است.

با مطالعه دقیق و مستمر منابع کنکور کارشناسی ارشد 1403 می توانید خود را یک قدم به موفقیت نزدیکتر کنید و بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد منتظر فرا رسیدن روز و زمان برگزاری کارشناسی ارشد باشید.

برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد، نتیجه زحمات خود را دریافت کنید. با انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ رشته و دانشگاه مورد علاقه تان را تعیین می کنید و با اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ در سایت sanjesh.org مراجعه و اقدام به دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد می نمایید.

سوالات متداول منابع آزمون کارشناسی ارشد

✔️لیست منابع کارشناسی ارشد 1403 را از کجا پیدا کنیم؟

✔️برای شناسایی بهترین منابع ارشد می توانید به این مقاله مراجعه کنید. ما فهرست منابع هر رشته را مطابق با دفترچه ثبت نام ارشد ارائه کرده ایم.

✔️منابع ارشد روانشناسی چیست؟

✔️در این مقاله منابع ارشد روانشناسی، دروس امتحانی به همراه ضریب هر درس مشخص شده و در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

✔️آیا منابع آزمون کارشناسی ارشد سراسری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تفاوت دارند؟

✔️خیر، با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد کلیه داوطلبان در آزمون جامع کارشناسی ارشد شرکت کرده و به سوالات یکسانی پاسخ می دهند .

✔️کنکور کارشناسی ارشد 1403 چه زمانی برگزار می شود؟

✔️زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1403 جمعه 4 اسفند 1402 می باشد.

✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1403 چه موقع است؟

✔️معمولا چند روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه منابع ارشد ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. S

    چرا کشاورزی نیست؟

    پاسخ
  2. عبدالولی فایض

    خیلی عالی است، بخش

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی