منابع آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۱

منابع آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این خبر به موضوع اعلام منابع آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می‌پردازد. شما می‌توانید کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۱ را از سایت مشاور گروپ دانلود نمایید.

منابع آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۱

منابع آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

بنا بر اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی، در خصوص منابع آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ، داوطلبین می‌توانند منابع اعلام‌شده توسط سازمان سنجش را به‌منظور شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی مطالعه نموده و اقدام به ثبت‌نام و شرکت در این آزمون نمایند.

  • آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در روزهای ۵ و ۶ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

مرکز سنجش آموزش پزشکی منابع آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را منتشر کرده است.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی می‌توانند با مراجعه به لینک https://sanjeshp.ir/PDF.aspx?newsid=۸۱۹۷۱&type=application/pdf از منابع آزمون مطلع شوند.

لیست منابع آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 1401 – 1402 به‌ منظور راهنمایی و هدایت داوطلبان جهت آماده شدن برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراهم شده است.

دانلود منابع آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

مرکز سنجش آموزش پزشکی در راهنمای منابع آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۱ تأکید کرده است با توجه به اینکه آزمون کارشناسی ارشد، رقابتی برای سنجش و انتخاب آماده‌ترین و شایسته‌ترین افراد از لحاظ علمی برای ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی است و محدود کردن این رقابت به تعداد محدودی منبع مشخص فاقد توجیه علمی و منطقی است.

لذا معرفی منابع آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به معنی انحصار و محدودیت آزمون به این منابع نبوده و داوطلبان برای توفیق بیشتر در آزمون ورودی باید مطالعات گسترده و متنوع‌تری را در زمینه‌های مربوطه داشته و به سطح مناسبی از احاطه و تسلط دست یابند.

همچنین در مورد تمامی منابع اعلام شده باید آخرین چاپ منبع یا ترجمه آن مورد استفاده قرار گیرد.


سوالات متداول منابع کارشناسی ارشد پزشکی

✔️دانلود منابع آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ از چه طریقی امکان پذیر است؟

✔️دانلود منابع آزمون کارشناسی ارشد پزشکی 1401 – 1402 به‌ منظور راهنمایی و هدایت داوطلبان جهت آماده شدن برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد در این مقاله آمده است.

✔️آیا معرفی منابع آزمون کارشناسی ارشد پزشکی به معنی انحصار و محدودیت آزمون به این منابع بوده؟

✔️تمامی منابع اعلام شده باید آخرین چاپ منبع یا ترجمه آن مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به اینکه آزمون کارشناسی ارشد، رقابتی برای سنجش و انتخاب آماده‌ترین و شایسته‌ترین افراد از لحاظ علمی برای ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی است و محدود کردن این رقابت به تعداد محدودی منبع مشخص فاقد توجیه علمی و منطقی است.

✔️زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد پزشکی چه موقع است؟

✔️آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در روزهای ۵ و ۶ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403