منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری ۱۴۰۱ | مواد آزمون دی 1401

منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری ۱۴۰۱ | مواد آزمون دی 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله لیست منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری ارائه شده است. نقشه برداری یکی از رشته های اصلی آزمون های ورود به حرفه مهندسان است و مطالعه منابع آن را به کسانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند توصیه می کنیم.

برای اطلاع از فهرست منابع نقشه برداری آزمون نظام مهندسی با ما همراه باشید.

آزمون نظام مهندسی منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری 1401

پس از ثبت نام آزمون نظام مهندسی دی ۱۴۰۱ باید با مطالعه دقیق منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری 1401 که در سایت inbr.ir منتشر می گردند، خود را برای شرکت در این آزمون آماده کنید. موفقیت در این آزمون منوط به مطالعه دقیق منابع و مواد آزمون نظام مهندسی نقشه برداری است.

همانطور که می دانید فاصله کمی بین زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی در سایت inbr.ir سامانه آزمون های نظام مهندسی تا زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی دی 1401 وجود دارد و داوطلبان باید در این فرصت کم تسلط خود بر مباحث را به بیشترین حد برسانند. برای دریافت فهرست منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی به جدول زیر مراجعه کنید:

لیست منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری ۱۴۰۱

*  برای موارد ذکر شده منابع و کتاب‌های مرجع (با تاکید بر انتشارات علمی و دانشگاهی) مربوط به برنامه درسی دوره کارشناسی مهندسی نقشه‌برداری مصوب ۲۲/۰۱/۱۳۹۵ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد نظر بوده و منبع خاصی معرفی نمی‌گردد.

  • تذکر۱: منظور از مباحث، مباحث مقررات ملی ساختمان می‌باشد.
  • تذکر۲: در صورت تناقض بین مباحث مقررات ملی ساختمان و سایر مدارک فنی از جمله کتاب‌های راهنمای مباحث، مباحث مقررات ملی ساختمان ملاک عمل خواهد بود.
  • تذکر۳: به غیر از ویرایش‌های یاد شده در مباحث مقررات ملی ساختمان اشاره شده در فوق، برای سایر مدارک و منابع فنی اعلام شده آخرین نسخه معتبر ملاک عمل خواهد بود.

 

ما در این مقاله از مواد و منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری برای آزمون ورود به حرفه مهندسان دی 1401 صحبت کردیم. بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی، مطمئنا منتظر فرارسیدن زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی خواهید بود و با اعلام نتایج آزمون‌ نظام مهندسی ازسایت دفتر مقررات ملی ساختمان inbr.ir نتیجه تلاش ها و زحمات خود را دریافت خواهید کرد. تیم مشاور گروپ برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت دارد.

اگر سوالی درباره آزمون نظام مهندسی رشته نقشه برداری دارید، می توانید با ما در مشاور گروپ تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را در اسرع وقت دریافت نمایید.

تماس از تلفن ثابت و از سراسر کشور

ارتباط با مشاور گروپ

9099071613

امکان خرید بسته های تماس مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که به هر دلیلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند، فراهم شده. با خرید بسته تماس و ثبت اطلاعات خود، مشاوران ما در کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

لینک خرید بسته تماس مشاور گروپ


سوالات متداول منابع نقشه برداری نظام مهندسی

✔️جدیدترین منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری ۱۴۰۱ کدام است؟

✔️ما در این مقاله آخرین منابع نقشه برداری آزمون نظام مهندسی را ارائه کرده ایم.

✔️منابع آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۱ تمام رشته ها با هم یکسان هستند ؟

✔️بعضی از مباحث آزمون نظام مهندسی بین تمامی رشته ها مشترک هستند اما به صورت کلی برای هر رشته منابع متفاوت معرفی شده است.

✔️سایت دانلود منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری چیست؟

✔️تمامی منابع و مواد آزمون نقشه برداری نظام مهندسی از طریق سایت دفتر مقررات ملی ساختمان inbr.ir منتشر و به اطلاع متقضایان می رسد. ما برای دسترسی راحت تر شما عزیزان، لیست منابع آزمون نقشه برداری 1401 را ارائه کرده ایم.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری ۱۴۰۱ | مواد آزمون دی 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403