منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی ۱۴۰۲ | مواد آزمون دی 1402

آزمون نظام مهندسی شهرسازی

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی ۱۴۰۲ | مواد آزمون دی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله علمی آموزشی سعی داریم بصورت کاربردی به موضوع معرفی منابع آزمون نظام مهندسی رشته شهرسازی ۱۴۰۲ بپردازیم. همان گونه که اطلاع دارید لیست منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی در سایت دفتر مقررات ملی ساختمان inbr.ir منتشر و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

ما برای سهولت دسترسی شما عزیزان فهرست منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی ۱۴۰۲ را در این مقاله ارائه کرده ایم. با ما همراه باشید.

منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی دی ۱۴۰۲

مطالعه منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی برای آن دسته از متقاضیانی که در گرایش شهرسازی اقدام به ثبت نام آزمون نظام مهندسی در سامانه آزمون های نظام مهندسی inbr.ir نموده اند ضروری می باشد. بنابراین در این مقاله لیست منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی دی ۱۴۰۲ را در ادامه خواهیم دید:

دریافت منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی دی ۱۴۰۱

قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آئین‌نامه‌های اجرائی آن (۱۳۹۰) و تصویب‌نامه شماره ۱۶۰۲۷۷/ت۵۲۶۶۰ ه‌ مورخ ۵/۱۲/۹۴ هیات وزیران در مورد اصلاح موادی از آئین‌نامه اجرایی قانون و نظامنامه رفتار حرفه‌ای اخلاقی در مهندسی ساختمان (مندرج inbr.ir)

  • مبحث دوم (نظامات اداری) – ۱۳۸۴
  • مبحث چهارم (الزامات عمومی ساختمان) – ۱۳۹۶
  • مبحث بیستم (علائم و تابلوها) – ۱۳۹۶
  • مبحث بیست و یکم (پدافند غیرعامل) – ۱۳۹۵

مجموعه مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در سال‌های ۱۳۹۷، ۹۸ و ۹۹ – دبیرخانه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران صویر جلد)

مجموعه مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در سال‌های ۱۳۹۵و ۹۶ – دبیرخانه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران (تصویر جلد)

مجموعه ضوابط، مقررات و مصوبات موردی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران – ۱۳۹۵ – دبیرخانه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران (تصویر جلد)

قرارداد همسان شماره ۱۹ – تهیه طر‌ح‌ توسعه و عمران (جامع) ناحیه – دانلود قرارداد همسان شماره ۱۹

راهنمای دستورالعمل الزامات و ملاحظات دفاعی و پدافند غیرعامل در طرح‌های توسعه و عمران شهری – دانلود راهنمای دستورالعمل الزامات و ملاحظات دفاعی و پدافند غیرعامل

آئین‌نامه نحوه بررسی و تصویب طرح‌های توسعه و عمران از سطح ملی تا محلی ، ناحیه ای، منطقه ای و ملی و مقررات شهرسازی و معماری کشور هیات وزیران مورخ ۱۲/۱۰/۷۸ و اصلاح شده بر اساس مصوبه مورخ ۱۹/۲/۸۴ شورایعالی – دانلود آئین‌نامه نحوه بررسی و تصویب طرح‌های توسعه و عمران

چارچوب، راهنما و شرح خدمات تهیه طرح‌های جامع شهری با نگرش و روش نوین (پیوست مصوبه مورخ ۴/۵/۱۴۰۰ شورایعالی شهرسازی و معماری ایران) (دانلود چارچوب، راهنما و شرح خدمات تهیه طرح‌های جامع شهری با نگرش و روش نوین)

ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای افراد دارای معلولیت – ویرایش سوم ۱۳۹۹ (تصویر جلد کتاب ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای افراد دارای معلولیت)

قانون شهرداری‌ها و اصلاحات بعدی آن – مصوب ۱۳۳۴

کتاب بازآفرینی شهری پایدار در محدوده‌ها و محله‌های ناکارآمد شهری – ۱۳۹۷ (تصویر جلد کتاب کتاب بازآفرینی شهری پایدار در محدوده‌ها و محله‌های ناکارآمد شهری)

آئین‌نامه طراحی معابر شهری (فقط بخش‌های ۱، ۵، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱) – ۱۳۹۹

کتاب طراحی فضاهای شهری در ایران ۱۳۸۵ – دبیرخانه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران

کتاب برنامه‌ریزی راهبردی توسعه شهری ۱۳۸۵ (تجربیات اخیر جهانی و جایگاه آن در ایران) – معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی (تصویر جلد کتاب کتاب برنامه‌ریزی راهبردی توسعه شهری)

* حقوق شهر و شهرسازی ( در حد اطلاعات دانشگاهی و حرفه‌ای)

* مسائل مرتبط با شهرسازی اعم از مدیریت و برنامه‌ریزی شهری و طراحی شهری و برنامه ریزی منطقه‌ای و روستایی و تحولات و انواع آنها، مفهوم شهر و شهرسازی، تاثیر عوامل اجتماعی، اقتصادی و طبیعی در طرح‌های شهرسازی، روش مطالعه وضع موجود شهر و روستا، الگوهای برنامه‌ریزی و جایگزینی نیازمندی‌های شهری و روستایی (در حد اطلاعات دانشگاهی)

* برای دو موارد ذکر شده آخر، منابع معتبر علمی و اجرایی ملاک عمل خواهد بود و منبع خاصی معرفی نمی‌گردد.

تذکر ۱: در صورت تناقض بین مباحث مقررات ملی ساختمان و سایر مدارک فنی از جمله کتاب‌های راهنمای مباحث، مباحث مقررات ملی ساختمان ملاک عمل است.

تذکر ۲: به غیر از ویرایش‌های یاد شده در مباحث مقررات ملی ساختمان اشاره شده در فوق، برای سایر مدارک و منابع فنی اعلام شده آخرین نسخه معتبر ملاک عمل خواهد بود.


ما در این مقاله لیست کاملی از منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی دی ۱۴۰۲ ارائه کردیم. این منابع در سایت inbr.ir منتشر می شوند تا داوطلبان با مطالعه این منابع خود را برای شرکت در رقابت نظام مهندسی شهر سازی آماده نمایند.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار آزمون شهرسازی نظام مهندسی و کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با آزمون دی ماه نظام مهندسی می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید.

تماس با تلفن ثابت از 8 صبح تا 12 شب

9099071613

اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید می توانید از امکان خرید بسته های تماس استفاده کنید. در این صورت مشاورین مجموعه مشاور گروپ در اسرع وقت و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.


سوالات متداول منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی ۱۴۰۲

✔️️اصلاحیه منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی ۱۴۰۲ را از کجا دریافت کنم؟

✔️️ منابع نظام مهندسی شهرسازی در این مقاله همراه با اصلاحیه و فایل غلط نامه مباحث ارائه شده است.

✔️️سایت دریافت منابع نظام مهندسی شهرسازی ۱۴۰۲ چیست؟

✔️️برای دریافت منابع باید به سایت inbr.ir مراجعه کنید، ولی برای دسترسی سریعتر و راحت تر شما عزیزان ما فهرست منابع آزمون شهرسازی را در این مقاله قرار داده ایم.

✔️️لیست منابع ازمون نظام مهندسی شهرسازی ۱۴۰۲ با سال گذشته تفاوت دارد؟

✔️️بله، لیست منابع هر سال توسط سایت دفتر مقررات ملی ساختمان منتشر و اصلاحیه هایی روی آن صورت می گیرد. برای اطلاع از جدیدترین منابع شهرسازی به مقاله مراجعه کنید.

3.6/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون نظام مهندسی شهرسازی ۱۴۰۲ | مواد آزمون دی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403