منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی

منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بررسی منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۱ پرداخته ایم. داوطلبان این آزمون برای کسب حد نصاب نمره لازم، باید منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی را مطالعه  و در آزمون شرکت نمایند.

ما در این مقاله لیست منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی را بر اساس ردیف های شغلی مختلف که مورد آزمون قرار می گیرند، ارائه کرده ایم. با تیم تخصصی مشاوره تحصیلی مشاور گروپ همراه باشید.

لیست منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی

جهت تعیین سطح معلومات عمومی، پایه و دانش فنی و ارزیابی روانشناختی داوطلبان استخدام بانک مرکزی در مقاطع مختلف تحصیلی، آزمون کتبی از آن ها گرفته می شود. بعد از ثبت نام آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۱ داوطلبان با مطالعه منابع آزمون خود را برای شرکت در آن آماده می کنند.

بنابراین برای کسب نمره قبولی آزمون استخدام باید با لیست منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی (منابع عمومی و اختصاصی) آشنایی داشته باشید.

فهرست منابع عمومی آزمون استخدامی بانک مرکزی

برای هر آزمون استخدامی یک سری منابع عمومی و منابع اختصاصی متناسب با مشاغل تخصصی مورد نیاز معرفی می گردد. آزمون استخدامی بانک مرکزی هم از این قاعده مستثنی نیست.

مواد عمومی آزمون استخدامی بانک مرکزی به شرح زیر است:

  1. زبان و ادبیات فارسی
  2. زبان انگلیسی عمومی
  3. فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)
  4. هوش و استعداد شغلی
  5. معارف اسلامی برای داوطلبان با دین اسلام (اقلیتهای دینی از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف می شوند. ولی اگر به این سوالات پاسخ دهند، این درس تأثیر مثبتی در محاسبه نمره کل عمومی شان می گذارد. در واقع دو نمره کل عمومی، یک نمره کل با لحاظ نمره خام درس معارف اسلامی و یک نمره کل بدون لحاظ نمره خام درس معارف اسلامی، محاسبه و نمره کل بالاتر ملاک پذیرش داوطلب قرار می گیرد.)
فهرست منابع عمومی آزمون استخدامی بانک مرکزی
مواد امتحانی عمومی منابع آزمون استخدامی
هوش و استعداد شغلی (اطلاعات عمومی بانکی) کتاب استعداد تحصیلی مدرسان شریف و یا دکتر مسیح خواه ، سوالات هوش آزمون دکتری ، کتاب آزمون استخدامی بانک ها از مریم ساریخانی ، آزمون های استخدامی بانک ها شاپور درویشی
زبان انگلیسی عمومی زبان انگلیسی راهنمایی تا پیش دانشگاهی ، کتاب 504 واژه ضروری انگلیسی ، کتاب tick eight گاج ، کتاب لغت لقمه انتشارات مهر و ماه
فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL) کتاب های آقای کاظم زرین ، کتاب کامپیوتر ICDL درجه 1 و 2 ، تمرین های عملی با کامپیوتر
زبان و ادبیات فارسی (آیین نگارش) کتاب ادبیات گاج ، کتاب فارسی عمومی چاپ دانشگاه پیام نور
معارف اسلامی کتاب دینی معارف اسلامی

فهرست منابع اختصاصی آزمون استخدامی بانک مرکزی

سوالات آزمون استخدامی بانک مرکزی با توجه به رشته و مقطع تحصیلی شرکت کنندگان طراحی می گردند بنابراین در واقع بهترین منابع برای پاسخگویی به سوالات تخصصی ، کتب و جزوات دانشگاهی مختص هر رشته هستند و تاکنون منبع خاصی از سوی بانک مرکزی اعلام نشده است.

برای دریافت لیست مواد آزمون اختصاصی ردیف های شغلی استخدام بانک مرکزی به جداول زیر مراجعه نمایید. همچنین لینک دانلود pdf مواد امتحانی آزمون استخدامی بانک مرکزی بعد از جداول قرار داده شده است.

منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی 1منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی 2منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی 3منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی 4


ما در این مقاله به معرفی منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی پرداختیم. اگر سوالی درباره این موضوع یا سایر موضوعات مرتبط با این آزمون استخدامی دارید کافیست از تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید. ما در مشاور گروپ همه روزه از 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

سوالات متداول


✔️منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی چیست؟

منابع استخدام بانک مرکزی به دو دسته عمومی و اختصاصی متناسب با هر ردیف شغلی تقسیم می شود. برای اطلاع از منابع آزمون استخدام بانک مرکزی به مقاله مراجعه نمایید.

✔️منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی را از کجا دریافت کنم؟

جدول منابع عمومی و pdf مواد تخصصی آزمون استخدامی بانک مرکزی در این مقاله موجود است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی