معرفی دانشگاه صنعتی ارومیه و آدرس دانشکده و سایت و شماره تماس

معرفی دانشگاه صنعتی ارومیه و آدرس دانشکده و سایت و شماره تماس

جهت مشاوره در زمینه معرفی دانشگاه صنعتی ارومیه و آدرس دانشکده و سایت و شماره تماس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معرفی دانشگاه صنعتی ارومیه و آدرس دانشکده و سایت و شماره تماس :  اهداف تأسیس دانشگاه صنعتی ارومیه,توسعه عمرانی دانشگاه صنعتی ارومیه,دانشگاه صنعتی ارومیه,رشته‌های دانشگاه صنعتی ارومیه,شیمی کاربردی صنعتی ارومیه,صنعتی ارومیه,معرفی دانشگاه,معرفی دانشگاه صنعتی ارومیه,معرفی دانشگاه ها,معرفی دانشگاه های ایران,مهندسی اپتیک و لیزر ارومیه,مهندسی شیمی صنعتی ارومیه,مهندسی عمران صنعتی ارومیه,مهندسی مکانیک صنعتی ارومیه,مهندسی هوافضا صنعتی ارومیه,هیئت مؤسس دانشگاه صنعتی ارومیه

معرفی دانشگاه صنعتی ارومیه و آدرس دانشکده و سایت و شماره تماس


معرفی دانشگاه صنعتی ارومیه و آدرس دانشکده و سایت و شماره تماس :  اهداف تأسیس دانشگاه صنعتی ارومیه,توسعه عمرانی دانشگاه صنعتی ارومیه,دانشگاه صنعتی ارومیه,رشته‌های دانشگاه صنعتی ارومیه,شیمی کاربردی صنعتی ارومیه,صنعتی ارومیه,معرفی دانشگاه,معرفی دانشگاه صنعتی ارومیه,معرفی دانشگاه ها,معرفی دانشگاه های ایران,مهندسی اپتیک و لیزر ارومیه,مهندسی شیمی صنعتی ارومیه,مهندسی عمران صنعتی ارومیه,مهندسی مکانیک صنعتی ارومیه,مهندسی هوافضا صنعتی ارومیه,هیئت مؤسس دانشگاه صنعتی ارومیه
 

معرفی دانشگاه صنعتی ارومیه و آدرس دانشکده و سایت و شماره تماس  : دانشگاه صنعتی ارومیه از دانشگاه‌های معتبر و مهم استان آذربایجان غربی که در شهر ارومیه واقع شده‌است، این مجموعه صنعتی در سال ۱۳۸۴ تأسیس شده‌است.

معرفی دانشگاه صنعتی ارومیه و آدرس دانشکده و سایت و شماره تماس : تاریخچه تأسیس دانشگاه

هیئت مؤسس دانشگاه صنعتی ارومیه در تابستان ۱۳۸۴ تشکیل و شروع بکار نمود. پیرو اخذ موافقت اصولی تأسیس دانشگاه صنعتی ارومیه، ردیف بودجه مستقلی برای این دانشگاه با پیشنهاد دولت و تصویب مجلس شورای اسلامی ایران ایجاد گردید. با کسب مجوز شروع فعالیت‌های آموزشی-پژوهشی در سه رشته مهندسی، دانشگاه صنعتی ارومیه در اسفند ماه ۱۳۸۵ رسماً شروع بکار نمود.

نام گرایش تحصیلی دانشگاه آغاز پایان
دکتر ایرج میرزایی مهندسی مکانیک (هوافضا) انگلستان-Bath ۱۳۸۵ ۱۳۹۳
دکتر قادر رضازاده مهندسی مکانیک Flag of Russia.svg Bauman Moscow State Technical ۱۳۹۳ ۱۳۹۴
دکتر عبداللهی شریف مهندسی معدن Flag of Russia.svg دولتی مسکو ۱۳۹۴ ۱۳۹۷
دکتر محمدرضا شیدائی مهندسی عمران دانشگاه تبریز ۱۳۹۷ تاکنون

اهداف تأسیس دانشگاه

  • اعتلای فرهنگ و موقعیت علمی استان و نقش مؤثر آن در کشور
  • توسعه آموزش عالی استان و بهبود شاخص دانشجو
  • افزایش سهم دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی
  • تقویت ارتباط بخش صنعت و معدن با بخش آموزش عالی
  • تسریع و تسهیل توسعه بخش صنعت استان و تربیت نیروی انسانی متخصص
  • عملی کردن سیاست‌های محرومیت زدایی در منطقه
  • کمک به تبدیل استان از یک اقتصاد نهاده محور به یک اقتصاد بهره‌ور محور

چشم‌اندازهای توسعه دانشگاه

  • دستیابی به سطح دانشگاه‌های توسعه یافته در تمامی شاخص‌ها
  • دستیابی به آخرین یافته‌های علمی و تکنولوژیکی و پژوهش محور نمودن جریان تصمیم گیری‌های فنی
  • ارائه تمام رشته‌های مورد نیاز بخش صنعت و معدن شمالغرب کشور و فعال نمودن پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی
  • ارتقای دانشگاه صنعتی ارومیه به یک دانشگاه بین‌المللی و فراملّی و جذب دانشجو از کشورهای خارج و ارائه خدمات علمی و پژوهشی به کشورهای همسایه

در چشم‌انداز جمعیت دانشجویی دانشگاه صنعتی به ۱۰ هزار نفر با ۱۰ دانشکده خواهد رسید که ۶۰ درصد از جمعیت دانشجویی به تحصیلات تکمیلی تعلق خواهد داشت.

رشته‌های دانشگاهی

در حال حاضر رشته‌های ذیل در دانشگاه دایر می‌باشد وهر ساله بر اساس مجوز وزارت علوم رشته‌های جدیدی به مجموعه ذیل اضافه خواهد شد…

کارشناسی ناپیوسته

مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید گرایش ماشین ابزار

کارشناسی

  • مهندسی عمران
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی هوافضا
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی شیمی
  • شیمی کاربردی
  • مهندسی معدن
  • مهندسی برق
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • مهندسی اپتیک و لیزر
  • مهندسی مواد
  • مهندسی نساجی

کارشناسی ارشد

  • مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی
  • مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی
  • مهندسی صنایع گرایش صنایع
  • مهندسی صنایع گرایش سیتم‌های اقتصادی و اجتماعی
  • مهندسی عمران گرایش سازه
  • مهندسی عمران گرایش زلزله
  • مهندسی فناوری اطلاعات
  • ریاضی کاربردی گرایش معادلات دیفرانسیل
  • مهندسی معدن گرایش استخراج
  • مهندسی شیمی گرایش طراحی فرایند
  • مهندسی شیمی گرایش جداسازی
  • مهندسی برق گرایش کنترل
  • مهندسی برق گرایش مخابرات
  • مهندسی برق گرایش مکاترونیک

دکتری

  • مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی
  • فیزیک گرایش ذرات بنیادی

حوزه معاونت آموزشی

در عرصه فعالیت‌های آموزشی، دانشگاه صنعتی ارومیه تلاش نموده تا متناسب با برنامه‌های تصویبی خود فعالیت‌های آموزشی را گسترش دهد. در نتیجه تلاش مستمر و پیگیر مجموعه مدیریتی، دانشگاه صنعتی ارومیه در عرصه فعالیت‌های آموزشی موفق شده‌است با جذب همکاران هیئت علمی به تعداد ۸۳ نفر و ۳۲ نفر بورسیه و نیز جلب موافقت متخصصین و فرهیختگان بومی، رشته‌های مهندسی را در مقاطع مختلف تحصیلی تأسیس نماید.

معاون آموزشی: دکتر وحید سلوک (دکترای برق-مخابرات)
مدیر امور آموزشی: دکتر رحیم تقی زاده (دکترای اقتصاد)
مدیر تحصیلات تکمیلی: دکتر هادی عبداللهی (دکترای مکانیک)

حوزه معاونت پژوهشی

این دانشگاه با تکیه بر پتانسیل بالای پرسنل خود توانست در موعد کمتر از یک سال با افزایش جمعیت دانشجویان خود به بیش از سه برابر، طبق برنامه تعریف شده قبلی به موفقیت چشمگیری در اجرای فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی نائل گردد. معاونت پژوهشی دانشگاه به منظور تحرک بخشیدن به فعالیت‌های پژوهشی، با اهتمام ویژه‌ای نسبت به تصویب طرح‌های پژوهشی پیشنهادی اعضای هیئت علمی خود اقدام نمود. همکاران هیئت علمی این دانشگاه موفق شده‌اند تاکنون بیش از یکصد مقاله علمی و پژوهشی در مجلات معتبر علمی و کنفرانس‌های بین‌المللی و داخلی ارائه نمایند. سقف قراردادهای پژوهشی دانشگاه با بخش صنعت کشور نیز به مرز ۵ میلیارد یال رسیده‌است.
مدیر امور پژوهشی: دکتر کامران قاسم زاده (دکترای مهندسی شیمی)

حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی

معاون دانشجویی و فرهنگی: دکتر صابر عزیزی (دانشیار گروه مهندسی مکانیک)
مدیر امور دانشجویی: دکتر سجاداله رضازاده بقالی (استادیار گروه مهندسی مکانیک)
مدیر امور فرهنگی: دکتر مرتضی علی اصغری (استادیار گروه مهندسی برق)

حوزه معاونت اداری و پشتیبانی

معاون اداری و پشتیبانی: دکتر فرید احمدی (دانشیار گروه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات)
مدیر امور اداری: دکتر اکبر شیرزاد (استادیار گروه عمران)

توسعه عمرانی دانشگاه

در ششم اسفند ماه ۱۳۸۵ دانشگاه صنعتی ارومیه در زمینی به مساحت ۲ هکتار در ۲/۵ کیلومتری شهر ارومیه و در ابتدای جاده بند و در جوار رودخانه شهرچای به صورت رسمی شروع به فعالیت نمود. ساختمان موجود با متراژی در حدود ۲۰۰۰ مترمربع قبلاً توسط سازمان آب منطقه‌ای استان و با نام ساختمان مطالعات و تحقیقات «برف و یخ» احداث گردیده بود. افزایش دانشجو و نیاز مبرم به فضاهای آموزشی و اداری، مسئولان دانشگاه را برآن داشت تا عملیات احداث اولین دانشکده در شهریور سال ۸۶ آغاز گردد. فاز اول دانشکده مهندسی پتروشیمی در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲۵۰۰ مترمربع در مهر ماه ۱۳۸۷ به بهره‌برداری رسید. نیاز به سالن مطالعه و سایت رایانه مجهز با عث گردید هم‌زمان با احداث فاز اول دانشکده مهندسی پتروشیمی، کلنگ طرح توسعه ساختمان اداری توسط استاندار محترم در اردیبهشت سال ۱۳۸۷ به زمین زده شود که با طرحی بسیار زیبا توسط پیمانکاران مجرب و با متراژ ۸۵۰ مترمربع احداث گردید. رشد میزان جذب دانشجو باعث شد تا احداث فاز دوم دانشکده مهندسی پتروشیمی نیز در فروردین ماه سال ۱۳۸۸ آغاز شود. این طرح ضمن اتصال به ساختمان مرکزی و فاز اول دانشکده مهندسی پتروشیمی، باعث به وجود آمدن ساختمانی واحد با ویژگی‌های منحصربه‌فرد گردید.

دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه

دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه با هدف بالابردن توان علمی و اجرایی دانشجویان در رشته‌های فنی مهندسی و همچنین رفع نیازهای علمی-صنعتی و ایجاد تعاملی سازنده و هدفدار بین صنعتگران و دانشگاهیان تأسیس گردید. هم‌اکنون این دفتر با برگزاری دوره‌های کارآموزی برای دانشجویان و هماهنگی بازدیدهای علمی از واحدهای صنعتی و برقراری ارتباط با صنایع مختلف در زمینه پروژه‌های صنعتی-تحقیقاتی تلاشی مضاعف در اعتلای دانش و صنعت کشور عزیزمان ایران دارد. دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه ضمن عقد قرارداد همکاری با سازمان گسترش و نوسازی و صنایع نوین وزارت صنایع و معادن گام‌های مؤثری را در عملی نمودن ارتباط صنعت و دانشگاه برداشته و در نظر دارد طرح‌هایی در سطح ملی و منطقه‌ای را با وزارت مزبور به مرحله اجرا درآورد.

مدیر دفتر: دکتر فرشاد خیری

اداره روابط عمومی و بین‌الملل

روابط عمومی از دل نیاز جامعه به نهادی که پاسخگو باشد و بین مصالح فردی و منافع اجتماعی و سازمانی وفاق ایجاد کند سر برآورده است؛ لذا باید آیینه تمام نمای سازمان نام گرفته‌است.

تصویب قانون قرار گرفتن روابط عمومی در تشکیلات دولتی زیر نظر بالاترین مقام دستگاه مربوطه در کشورهای پیشرفته و در این راستا در سال ۱۳۶۴ در کشور عزیزمان ایران از جمله نشانه‌های اهمیت روابط عمومی در سازمان‌ها می‌باشد. این مطلب بیانگر این است که اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل امری حاشیه‌ای نبوده و نهادی بنیادی در نظام مدیریتی می‌باشد.

روابط عمومی به‌طور عام و روابط عمومی و امور بین‌الملل به‌طور خاص در واقع رابط بین مخاطبان و مجریان یک سازمان است؛ و مأموریت انعکاس و انتقال دیدگاه‌ها و نظرات مسئولان و مخاطبان به یکدیگر را دارد. به این معنی که اطلاع‌رسانی و اطلاع یابی در سازمان و محیطش بر عهده این اداره می‌باشد.

در تفسیر بیان فوق می‌توان گفت مأموریت اصلی روابط عمومی عبارت است از: ساختن و بهبود روابط اعم از درون و برون سازمانی و این هنری است که مدیر روابط عمومی والد آن است. شناخت افکار عمومی، نحوهٔ شکل‌گیری آن و راه‌های اثرگذاری و تغییر آن از دغدغه‌های اصلی مدیر این اداره می‌باشد؛ و این تغییر و اثرگذاری می‌بایست به دور از مبالغه و کذب بر روی مخاطب صورت پذیرد؛ لذا روابط عمومی نوین از یک سو بر ایجاد ارتباطی صمیمی میان کارکنان سازمان با یکدیگر و با مدیران آن و برقراری جو سرشار از تفاهم و از دیگر سو به ایجاد ارتباط با مخاطبان همراه با اعتماد متقابل می‌اندیشد.

روابط رکن دنیای مدرن در عصر حاضر ارتباطات می‌باشد و توانسته جایگاه مناسبی در تمام سازمان‌های جهانی و دولتی برای خود پیدا کند. امروزه آز روابط عمومی به عنوان عامل شکوفایی و نوآوری در هر مجموعه‌ای یاد می‌شود و انتظار بنیان‌گذاری کارآفرینی سازمانی از این اداره بیشتر مورد توجه مدیران سازمان می‌باشد.

اطلاع یابی و اطلاع‌رسانی در دنیای مدرن به عنصری توانمند در تقویت و جهت دهی برنامه‌های سازمانی تبدیل شده‌است و دستیابی عمومی و تخصصی به زوایای پنهان عملکرد یک مجموعه، از مهم‌ترین مقاصد و اهداف ارگان‌های وابسته به آن مجموعه و سازمان به‌شمار می‌رود و این امر به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت جهانی پذیرفته شده‌است. ماموریت‌های بیان شده در دنیای کنونی بر عهده روابط عمومی گذاشته شده تا به عنوان زنجیری، حلقه‌هایی از فرایندهای ممتد، متوالی، همیشگی و طرح و برنامه‌ریزی شده دارد؛ موجبات تفاهم و جذب پشتیبانی مخاطبان سازمان و سازمان را فراهم آورد. به عبارتی دیگر روابط عمومی می‌بایست نقش قلب تپنده، دست اجرا، پای پیشرفت، گوش شنوا، چشم بینا و زبان گویا در قالب یک مغز متفکر را ایفا نماید. مدیر روابط عمومی: علی بهروزی (فوق لیسانس مدیریت فناوری اطلاعات)

1/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه معرفی دانشگاه صنعتی ارومیه و آدرس دانشکده و سایت و شماره تماس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی