مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان ۱۴۰۲

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای کامل شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان ۱۴۰۲ در این مقاله ارائه داده شده است. متقاضیانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏ شدگان چند برابر ظرفیت هریک از رشته‌ های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی‌- سیستان بلوچستان اعلام گردیده، لازم است برای انجام مراحل مختلف مصاحبه اختصاصی و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و براساس برنامه زمانی و آدرس های اعلام شده در جدول ذیل  اقدام نمایند:

زمان و مکان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان

زمان و مکان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان به منظور آگاهی بیشتر معرفی شدگان در جدول زیر ارائه داده شده است. حضور نیافتن در مهلت مقرر برای انجام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان و سایر مراحل گزینش آن به هر دلیل به منزله انصراف از تحصیل در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تلقی می‌ گردد. مسئولیت آن  نیز صرفا به عهده متقاضی خواهد بود.

انجام مصاحبه مجدد و یا تمدید مهلت اعلام شده، تحت هر شرایطی به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.

زمان و مکان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان

از متقاضیان محترم درخواست می‏ شود جهت انجام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان در روز و تاریخ تعیین شده در این اطلاعیه و با در نظر گرفتن حروف الفبای مندرج در جدول به محل تعیین شده مراجعه نمایند.

مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان

مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان به صورت زیر است. به همراه داشتن مدارک بیان شده برای حضور در جلسه مصاحبه الزامی است:

مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان

مصاحبه داوطلبان مبتلا به کرونا دانشگاه فرهنگیان

مصاحبه داوطلبان مبتلا به کرونا دانشگاه فرهنگیان چگونه انجام می شود؟

معرفی شدگانی که مبتلا به کووید 19 شده و درحالت قرنطینه و یا در بیمارستان بستری می باشند به شرطی که درطول مدت  انجام مصاحبه، مدارک و مستندات پزشکی  آنان، توسط والدین متقاضی و یا وکیل قانونی به اداره کل آموزش وپرورش استان معرفی شده، ارائه شود، مصاحبه از این گونه متقاضیان، حداکثر با گذشت یک ماه از آخرین روز مصاحبه، درصورت تأیید سلامت وی توسط پزشک معتمد آموزش وپرورش، صورت خواهد گرفت. در راستای صیانت از حقوق سایر متقاضیان آزمون، بعد از انقضای مهلت مقرر،اقدامی میسر نخواهد بود.

شرایط دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان

شرایط دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان چیست؟

از معرفی شدگانی مصاحبه اختصاصی به عمل خواهد آمد که دارای شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری سال 1400 و اطلاعیه‌ های اصلاحی بعدی‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور (کسب نمره علمی کل 6500 و بالاتر در زیرگروه گروه آزمایشی مربوط برای مجاز شدن برای انتخاب رشته، داشتن حداقل معدل کل 14 در دوره متوسطهی دوم (معدل سه پایه اول، دوم و سوم)، برخورداری از سلامت کامل تن و روان و شرایط مناسب جسمانی برای حسن انجام وظیفه معلمی، داشتن حداکثر سن 24 سال تمام در بدو ورود به دانشگاه (1/7/1376 به بعد) و …) باشند. در غیر این صورت انجام مصاحبه اختصاصی، منتفی خواهد بود.

راهنمای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان

در ادامه راهنمای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان به منظور آشنایی بیشتر معرفی شدگان ارائه داده شده است.

مصاحبه جزئی از شرایط قانونی در مراحل آزمون سراسری برای پذیرش دانشجو معلم دردانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی می باشد. انجام مصاحبه اختصاصی صرفاً درمهلت مقرر مندرج در این اطلاعیه امکان پذیر می‌باشد. انجام مصاحبه مجدد و یا تمدید مهلت اعلام شده، تحت هر شرایطی به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.

عدم حضور درمهلت مقرر برای انجام مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان و سایر مراحل گزینش آن به هر دلیل، به منزله انصراف از تحصیل دررشته های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی تلقی می‌گردد و مسئولیت آن صرفاً به عهده متقاضی خواهد بود.

از متقاضیانی که فاقد شرایط اختصاصی آموزش و پرورش بوده و بدون توجه به ضوابط اعلام شده اقدام به انتخاب رشته نموده اند مصاحبه اختصاصی انجام نمی پذیرد، بنابراین این گونه متقاضیان از واریز مبلغ مزبور خودداری نمایند. بدیهی است مبلغ واریزی برگشت داده نمی‌ شود.

شایان ذکر است این فرآیند شامل مراحل بررسی مدارک / معاینات پزشکی / مصاحبه اختصاصی و گزینش می باشد که افراد باید بطور متوالی در همان روز مراحل لازم را طی نمایند .


راهنمای شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان 1400 در این مقاله بیان شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با سوالات مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان ، نحوه امتیاز دهی مصاحبه فرهنگیان سیستان بلوچستان و … می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

مصاحبه فرهنگیان سیستان بلوچستان 1400 چه زمانی آغاز می شود؟

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان سال 1400 از روز سه شنبه سوم شهریور ماه آغاز می شود؟

آیا امکان مصاحبه مجدد برای معرفی شدگان به مصاحبه فرهنگیان وجود دارد؟

انجام مصاحبه مجدد و یا تمدید مهلت اعلام شده، تحت هر شرایطی به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان چگونه است؟

راهنمای شرکت در مصاحبه فرهنگیان سیستان بلوچستان در این مقاله ارائه داده شده است.

3.2/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سیستان بلوچستان ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403