مصاحبه دانشگاه علوم قضایی ۱۴۰۲

مصاحبه دانشگاه علوم قضایی

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه دانشگاه علوم قضایی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای شرکت در مصاحبه دانشگاه علوم قضایی ۱۴۰۲ در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبانی که قصد ثبت نام و پذیرش در دانشگاه علوم قضایی را دارند، پس از شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه قبولی، باید در مصاحبه دانشگاه علوم قضایی نیز شرکت نمایند و نمره لازم را کسب نمایند. قبولی و پذیرش در دانشگاه علوم قضایی منوط به کسب حد نصاب نمره در مصاحبه شفاهی می باشد. باتوجه به اهمیت مصاحبه دانشگاه علوم قضایی در پذیرش داوطلبان، در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با آن پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

مصاحبه دانشگاه علوم قضایی

راهنمای شرکت در مصاحبه دانشگاه علوم قضایی در این مقاله ارائه داده شده است. جذب دانشجو برای دانشگاه علوم قضایی فقط از طریق کنکور سراسری انجام می‌ گیرد؛ پس از کنکور سراسری، بالاترین رتبه‌ هایی که این دانشگاه را انتخاب کرده باشند به‌ عنوان فهرست اسامی داوطلبان چند برابر ظرفیت این دانشگاه، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار دانشگاه قرارگرفته و معرفی‌ شدگان برای شرکت در مراحل گزینش و مصاحبه دعوت خواهند شد تا به همراه مدارک مورد نیاز به دانشگاه مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، دعوت داوطلبان از طریق شماره تلفن‌ های اعلامی آن‌ ها به سازمان سنجش آموزش کشور به هنگام ثبت‌ نام الکترونیکی، انجام می‌ شود؛ بنابراین، درصورتی‌ که تلفن‌ های داوطلبان تغییر کرده یا به سازمان سنجش اعلام نکرده باشند باید به نحوی سازمان سنجش یا دانشگاه را مطلع نمایند.

ثبت نام و پذیرش در دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری تنها از طریق کنکور سراسری انسانی امکانپذیر است.

زمان مصاحبه دانشگاه علوم قضایی ۱۴۰۲

زمان مصاحبه دانشگاه علوم قضایی ۱۴۰۲ در طی اطلاعیه ای از طریق سایت سنجش منتشر می شود. به محض انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با زمان دقیق مصاحبه شفاهی دانشگاه علوم قضایی، این مقاله بروزرسانی خواهد شد. داوطلبان لازم است در زمان اعلام شده به محل مصاحبه مراجعه نمایند. زمان اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و عدم مراجعه داوطلبان به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

مدارک مصاحبه شفاهی دانشگاه علوم قضایی

داوطلبان لازم است مدارک مصاحبه شفاهی دانشگاه علوم قضایی را تهیه نموده و به همراه خود داشته باشند. فرم مشخصات فردی را به دقت تکمیل نمایید. سپس از فرم تکمیل‌ شده یک نسخه کپی تهیه کنید. برگه‌ ها به‌صورت یکرو پرینت و کپی شود. تصویر هر یک از مدارک باید در یکروی برگه A۴ به‌صورت واضح و خوانا باشد و پشت آن سفید باشد. به همراه داشتن کپی فرم تکمیل شده برای مصاحبه دانشگاه علوم قضایی الزامی است.

سایر مدارک لازم برای مصاحبه به صورت زیر است:

مدارک مصاحبه دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری
عکس ۴*۳ تمام‌ رخ پشت‌ نویسی شده ۶ قطعه کارنامه آزمون سراسری
اصل مدارک بسیج و ایثارگری (در صورت داشتن سهمیه) گواهی خطاب به دانشگاه علوم قضایی اصل و کپی کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت (برای کسانی که خدمت سربازی انجام داده یا معاف شده‌اند) ۱ سری

اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی (دیپلم و پیش‌دانشگاهی)

۲ سری

اصل و کپی پشت و روی کارت ملی ۱ سری
اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه ۱ سری

سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی

سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی ، در زمینه عقیدتی ، سیاسی، قابلیت قضایی، روانشناسی و اطلاعات عمومی می باشد. داوطلبان برای دریافت مشاوره و راهنمایی در رابطه با جزئیات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی ، می توانند با شماره 9099071613 تماس بگیرند.

سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی / عقیدتی – سیاسی در این بخش سؤالات مذهبی و سیاسی از داوطلبان پرسیده می‌ شود.
حفظ بودن آیه‌ الکرسی یا برخی سوره‌ های کوتاه قرآن کریم، می‌ تواند کمک زیادی به شما کند. از شما در رابطه با مسائلی نظیر کم و کیف و چگونگی برگزاری مراسم دعا و مجالس مذهبی، نماز جمعه، حضور شخصیت‌های مشهور و شهیدان بزرگوار کربلا پرسیده می‌ شود…یا در مورد سیاست و ولایت و رهبری سوالاتی می‌ پرسند، احتمالا در مورد نهادهای حکومتی و وظایف و کارکردشان مثل مجمع تشخیص مصلحت نظام یا شورای نگهبان هم پرسیده خواهد شد.

**********

سوالات مصاحبه شفاهی دانشگاه علوم قضایی / قابلیت قضایی در این قسمت از نام و نام خانوادگی تا تعداد اعضای خانواده، شغل و میزان تحصیلات پدر و مادر، میزان ارتباط شما با اجتماع، دلیل و هدف انتخاب کردن کار قضائی و این دانشگاه، این‌ که از خانواده‌ شما کسی سوء پیشینه دارد یا نه و این‌ که در خانوادتون اشخاصی در کار قضائی هستند یا نه میزان اطلاعات شما در مورد سیستم قضائی و حقوقی و علم حقوق و … پرسیده می‌ شود. در کل در این بخش هم اطلاعات عمومی شما از این بخش مدنظر خواهد بود و پرسش‌های مفهومی و حفظی اغلب پرسیده نمی‌ شود.

**********

سوالات مصاحبه علوم قضایی / روانشناسی و اطلاعات عمومی همان‌ طور که از نامش برمی‌ آید در این بخش اطلاعات عمومی از جغرافیا و تاریخ و …مورد پرسش قرار می‌ گیرند و رویه‌ خاص و موضوع خاصی ندارد. از پایتخت کشور ها از هر پنج قاره از فرانسه و سودان و کانادا گرفته تا حاشیه خلیج‌ فارس و استان‌ها و شهرها معمولا پرسیده می‌ شود. یا به روش‌ هایی روی می‌ آورند تا عکس‌ العمل و میزان حوصله شما رو مورد سنجش قرار دهند. توصیه می‌ شود احادیثی من‌ باب قضاوت هم در ذهن داشته باشید.

مرحله دوم مصاحبه دانشگاه علوم قضایی


محل گزینش دانشگاه علوم قضایی

زمان و محل گزینش دانشگاه علوم قضایی ۱۴۰۲ به زودی از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. پذیرفته شدگان لازم است در زمان اعلام شده به محل مصاحبه دانشگاه علوم قضایی مراجعه نمایند. باتوجه به آنکه زمان مصاحبه تمدید نشده و قابل تغییر نیز نخواهد بود؛ عدم حضور داوطلبان در زمان اعلام شده، به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

داوطلبان برای مشاهده نتایج مصاحبه دانشگاه علوم قضایی لازم است به سایت سنجش مراجعه نموده و پس از درج اطلاعات خواسته شده نتایج مصاحبه را مشاهده نمایند. در صورت فراموشی اطلاعات ثبت نامی ، با مراجعه به سیستم پاسخگویی سنجش می توانید اطلاعات خود را بازیابی نمایید.


راهنمای شرکت در مصاحبه شفاهی دانشگاه علوم قضایی در این مقاله ارائه داده شد. در صورت هرگونه ابهام می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. (تماس همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب.)

سوالات متداول

نتایج مصاحبه دانشگاه علوم قضایی از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

داوطلبان برای مشاهده نتایج مصاحبه باید به سایت سنجش مراجعه نمایند.

نحوه پذیرش در دانشگاه علوم قضایی چگونه است؟

ثبت نام و پذیرش در دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری تنها از طریق کنکور سراسری انسانی و شرکت در مصاحبه امکانپذیر است.

سوالات مصاحبه شفاهی دانشگاه علوم قضایی چگونه است؟

سوالات مصاحبه دانشگاه علوم قضایی در این مقاله ارائه شده است.

3.8/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه دانشگاه علوم قضایی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. سعید

    ان شاءالله سعی شود روی اخلاق ، کردار و گفتار دانشجویان این دانشگاه به خوبی کار شود تا کارکنان و قاضیانی عادل و عالم و ساده زیست تحویل جمهوری اسلامی شود.
    لزومه این کار نیز حمایت معنوی و مالی از وزارت آموزش پرورش است. چون واضح است که هرچه بیشتر روی نهادهای آموزشی و پرورشی سرمایه گزاری کنیم، طبیعتا هزینه کمتری در جاهایی مثل زندان ها یا دادگاه ها و دادسراها خواهیم کرد. وَ مِنَ اللهِ توفیق …

    پاسخ
  2. علی

    سلام اگر پدر کسی دارای سوپیشینه باشد از دانشگاه و گزینش رد میشه؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی