مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی

نحوه مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی 1401 از میان افرادی انجام می شود که حد نصاب علمی را کسب کرده اند. در صورتی که داوطلب واجد شرایط باشد، افراد ۲ یا ۳ برابر ظرفیت در هر یکی از رشته های عنوان شده آزمون، برای انجام مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی معرفی می گردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به جزئیات مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی 1401 هر یک از رشته ها، همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید تا با راهنمایی کارشناسان حرفه ای، شانس موفقیت خود را در مصاحبه افزایش دهید.

مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی،  شامل مسائل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور خواهد بود.

مدت مصاحبه و تحقیقات در این شیوه 9 ماه و گاهی 2 سال طول می‌کشد؛ چنانچه فرد در مصاحبه و تحقیقات محلی پذیرفته شود، برای مدت 12 ماه به دانشگاه امام محمد باقر رفته تا آموزش‌های اطلاعاتی را ببیند و سپس با توجه به استعداد فرد او را در یکی از معاونت‌های وزارت اطلاعات در یکی از استان‌ها و یا استان محل سکونتش بکار می‌گمارند .

میزان حقوق در وزارت اطلاعات بسته به نوع معاونت محل خدمت متفاوت است. اما معاونت‌های ضد جاسوسی و امنیتی و نیز حفاظت اطلاعات بیشترین میزان حقوق را دریافت می‌کنند.

به طور معمول یکی از اصلی ترین ابهامات داوطلبین کنکور سراسری برای مرحله انتخاب رشته، نحوه انتخاب، ثبت نام و پذیرش در دانشگاه‌های خاص است.شما عزیزان می‌توانید کلیه سوالات و پرسش‌های خود درخصوص موارد مرتبط با نحوه مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی  ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ و  همچنین نکات اختصاصی هر رشته را از طریق شماره تماس ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ پی گیری نمایند. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمی  از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۲۴:۰۰ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.
 

شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشکده اطلاعات و توضیحاتی پیرامون این دانشکده و شیوه های دیگر جذب در وزارت اطلاعات را می توانید در مقاله ی معرفی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ملاحظه بفرمائید.

دانشکده اطلاعات در ثبت‌نام کنکور سراسری در ردیف دانشگاه‌های خاص در کنار دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه علوم قضایی، دانشگاه بقیه‌الله و دانشگاه امام صادق قرار می‌گیرد.

دانشکده امام محمد باقر وابسته به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی است و پس از قبولی سه برابر ظرفیت در آزمون این دانشگاه، مراحل معاینات بدنی، تست هوش، شخصیت شناسی و مصاحبه و نیز تحقیقات محلی آغاز می‌شود.

معاینات بدنی در وزارت اطلاعات همانند دانشگاه افسری امام علی و یا دانشکده علوم و فنون فارابی نیست و فقط سلامتی داوطلب از نظر جسمی کفایت می‌کند.

اما آزمون تست هوش و شخصیت شناسی وزارت اطلاعات، سخت ترین قسمت پروسه پذیرش در این دانشکده است.

زمان مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی

درمورد زمان مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی باید بگوییم با توجه به اینکه پذیرش در این دانشگاه به صورت نیمه متمرکز است داوطلبانی که کد رشته مربوط به این دانشگاه را انتخاب کرده باشند و رتبه و تراز مورد نیاز برای قبولی در رشته های دانشگاه اطلاعات و امنیت کشور را کسب کرده باشند، قبل از اعلام نتایج کنکور سراسری 1401 برای شرکت در زمان مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی ، با ایشان تماس گرفته خواهد شد.

شما داوطلبان کنکور 1401 که علاقمند به شروع تحصیل در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی هستید، برای اطلاع از سوالات مصاحبه حضوری و نحوه گزینش در روز مصاحبه و چگونگی قبولی در مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی ، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با مجموعه مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی مشاور گروپ تماس بگیرید.

سوالات مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی

ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی چه زمانی آغاز می شود؟

دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی از طریق شرکت در کنکور سراسری دانشجو می پذیرد. داوطلبان برای پذیرش در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی باید در کنکور سراسری ثبت نام نموده و رتبه لازم را کسب نمایند.

سوالات مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی چگونه است؟

سوالاتی در رابطه با مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، عقیدتی، مسائل فردی و خانوادگی داوطلب پرسیده می شود.

مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی چقدر زمان می برد؟

مدت مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی 9 ماه و گاهی تا 2 سال طول می کشد.

3.9/5 - (42 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403