مصاحبه با نفرات برتر کنکور هنر 97 + روش های برنامه ریزی و نحوه مطالعه

مصاحبه با نفرات برتر کنکور

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه با نفرات برتر کنکور هنر 97 + روش های برنامه ریزی و نحوه مطالعه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مصاحبه با نفرات برتر کنکور : نفرات برتر گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه کنکور سراسری امسال به پشت‌کنکوری‌ها توصیه کردند که در کلاس فوق‌برنامه شرکت نکرده و فعالیت خود را در شبکه‌های اجتماعی کاهش دهند.

مصاحبه با نفرات برتر کنکور

مصاحبه با نفرات برتر کنکور : کنکور سراسری امسال در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، هنر، علوم تجربی و زبان‌های خارجی به ترتیب در صبح و بعد ازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیرماه، در 375 شهرستان و 479 حوزه امتحانی و 22 کشور خارجی و 25 حوزه امتحانی خارج از کشور با حضور یک میلیون و 11 هزار و 825 نفر برگزار شد که از این تعداد 599 هزار و 313 نفر زن و 412 هزار و 512 نفر مرد بودند.

مصاحبه با نفرات برتر کنکور هنر 97

مصاحبه با رتبه 3 کنکور هنر 97

نگار علی محمدی

از اینکه این رتبه را کسب کردم خوشحال هستم ولی این توقع را از خودم داشتم و تلاش خود را کرده بودم.

وی در مورد میزان مطالعه خود بیان کرد: در رشته هنر شرایط متفاوت است، ضمن اینکه انرژی و توان افراد برای مطالعه نیز فرق می‌کند هنر به دلیل گستردگی متفاوت از سایر رشته‌هاست و سئوالات و منابع آن بسیار گسترده است که نمی‌توان به همان منابع اکتفا کرد از این جهت ساعت مطالعه برای هر‌کس متفاوت است.

رتبه سوم کنکور هنر ادامه داد: خانواده نیز به نوبه خود کمک کرده و فضا را برای مطالعه من فراهم کردند به علاوه هم از کلاس و هم از آزمون‌های آزمایشی استفاده کردم چراکه وضعیت کنکور به ویژه برای رشته هنر به گونه‌ای است که نیاز به استفاده از این آزمون‌ها و کلاس‌ها وجود دارد.

علی محمدی با بیان اینکه رشته طراحی صنعتی در دانشگاه تهران را ادامه خواهم داد تصریح کرد: دوستان و کسانی که قصد شرکت در کنکور دارند به خودشان اعتماد کنند امیدشان به خدا باشد و توکل کنند تمام توانشان را به دور از افراط بگذارند و بدانند که کنکور تنها یک مرحله از زندگی است.

مصاحبه با رتبه 1 کنکور هنر 97

فروغ رنجبر

واقعیتش این است که اصلاً فکر رتبه اول را نمی‌کردم بیشتر به رتبه دو رقمی فکر می‌کردم، می‌دانستم کنکورم را خوب داده‌ام اما رتبه اول را تصور نمی‌کردم.

وی با اشاره به نحوه درس خواندنش افزود: از مهر ماه که آغاز کردم روزی سه الی چهار ساعت درس می‌خواندم اما از عید 97 به بعد زمان مطالعه را افزایش دادم و حدود 13 تا 14 ساعت درس می‌خواندم.

رتبه برتر کنکور هنر بیان کرد: البته استراحت هم می‌کردم اما استراحت من بیشتر محدود به غذاخوردن و استراحت‌های کوتاه مدت می‌شد.

وی با بیان اینکه به کلاس کنکور نرفته‌ام، ادامه داد: کلاس کنکور نرفتم فقط در کلاس‌هایی که مدرسه برایمان می‌گذاشت شرکت کردم، کلاس دیگری نرفتم.

رنجبر گفت: برای من موفقیت در کنکور به کلاس کنکور رفتن بستگی نداشت اما در مجموع کلاس کنکور رفتن بستگی به سطح دانش‌آموزان دارد اما عموماً دانش‌آموزان با تلاش و پشتکار خودشان می‌توانند نتیجه بگیرند. کلاس کنکور همه چیز نیست درصد کمی به آن‌ها کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه گاهی مسائل مالی می‌تواند تا حدودی در دلسردی دانش‌آموزان تاثیر داشته باشد، تصریح کرد: مسائل مالی در رشته ما تا حدی می‌تواند مانع باشد چون در رشته‌های هنر دروس تخصصی منابع آزاد است خیلی وقت‌ها کتاب‌های گران و قطوری را باید می‌خریدم‌. در مجموع مشکلات مالی تا حدی اثر دارد اما همه چیز نیست.

رتبه اول کنکور هنر با بیان اینکه تصور رتبه اول را نمی‌کردم، گفت: من فکر می‌کردم رتبه‌ام دو رقمی ‌شود اما فکرش را نمی‌کردم که رتبه اول را کسب کنم خیلی خوشحال و هیجان‌زده شدم.

وی با بیان اینکه در مدتی که درس می‌خواندم به صورت عادی و کم از فضای مجازی هم استفاده می‌کردم، خاطرنشان کرد: در این مدت با دوستانم حرف می‌زدم و زمان کمی از فضای مجازی استفاده می‌کردم.

رنجبر با بیان اینکه برخی زمان‌ها پیش می‌آمد که خسته می‌شدم، گفت: برخی مواقع خسته می‌شدم از حجم دروس و بعضی کتا‌ب‌ها را پیدا نمی‌کردم اما نا امید نمی‌شدم. خستگی من هم محدود به چند لحظه می‌شد و بعد دوباره با امید ادامه می‌دادم. برای رسیدن به موفقیت خانواده‌ام، مشاورم و معلمان مدرسه و دوستانم بودند مشوقم بودند.

رتبه اول کنکور هنر افزود: تصمیم دارم در رشته مجسمه‌سازی دانشگاه هنر تهران ادامه تحصیل دهم. توصیه‌ام برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند کنکور بدهند این است که پشتکار داشته باشند و هیچ وقت امیدشان را از دست ندهند.

مصاحبه با رتبه 2 کنکور هنر 97

آذین دهقان

در درجه نخست موفقیت خود را نتیجه توکل به خدا می‌دانم و پس از آن حمایت‌های خانواده و همراهی که در این مدت با من داشتند را بسیار موثر می‌دانم.

وی بیان کرد: برخلاف انتظار برخی افراد که کلاس‌های کمک آموزشی نقش مهمی در موفقیت کنکوری‌ها دارد، برای من الزاما این‌گونه نبود چرا‌که من از هیچ کلاس و دوره آموزشی استفاده نکردم.

رتبه دوم گروه هنر کنکور سراسری سال 97 افزود : شاید کمی عجیب باشد ولی من حتی در این مدتی که برای کنکور آماده هم می‌شدم نه تنها از تفریحاتم کم نکردم بلکه خیلی هم دوران خوشی را داشتم و هیچ‌گاه سعی نکردم مهمانی‌رفتن و تفریحاتم را محدود کنم بلکه بیشتر سعی کردم برنامه‌ریزی درستی داشته باشم.

دهقان با اشاره به میزان مطالعه خود تصریح کرد: ساعات مشخصی برای مطالعه و آمادگی برای کنکور نداشتم، در واقع این طور نبوده که روزانه ساعت مشخصی را برای مطالعه داشته باشم و معمولاً ساعات مطالعه‌ام متغیر بوده و در اواخر یعنی نزدیک کنکور ساعات بیشتری که حدود 10 ساعت بود مطالعه می‌کردم.

وی سپس ادامه داد: با توجه به مطالعاتی که در این مدت برای آمادگی در کنکور داشتم انتظار رتبه خوبی را داشتم اما کسب رتبه دوم کمی برایم غیرمنتظره بود و امیدوارم بتوانم در رشته سینما دانشکده هنر ادامه تحصیل بدهم.

رتبه دوم گروه هنر کنکور سراسری سال 97 خاطرنشان کرد: توصیه من به داوطلبان کنکور این است که اعتماد به نفس و پشتکار را سرلوحه برنامه‌های خودشان قرار دهند و آنچه که علاقه دارند دنبال کنند تا بتوانند موفق شوند.

رتبه های برتر

 اگه الان به هر دلیلی از درس خوندن جا موندی حالا وقتشه?

1⃣برنامه فوق تخصصی و حل مشکلات کند خوانی✅
2⃣از صفر شما رو به یه حد فوق العاده میرسونه
3⃣اموزش تکنیک های نوین تست زنی
4⃣اموزش روش های خلاصه نویسی و حاشیه نویسی
5⃣گرفتن گزارش کار روزانه
6⃣افزایش ساعت مطالعه در دوره
7⃣اموزش صحیح مطالعه دروس
8⃣تنظیم ساعات مطالعه و خواب
9⃣فرم گزارش کار حرفه ای
0⃣1اموزش تکنیک حرفه ای?Snapline?

هزینه تهیه این برنامه ریزی و شرکت در این دوره حرفه ای که زیر نظر دانشجویان برتر رشته های علوم پزشکی می باشد ، فقط و فقط یک تماس از خط تلفن ثابت برای تمام داوطلبان کنکوری در سراسر ایران است …

مشاور گروپ

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه با نفرات برتر کنکور هنر 97 + روش های برنامه ریزی و نحوه مطالعه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی