مصاحبه با نفرات برتر کنکور زبان 97

مصاحبه با نفرات برتر کنکور

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه با نفرات برتر کنکور زبان 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سلام دوستان . همونطور که میدونید خوندن متن مصاحبه با نفرات برتر کنکور هم انگیزه زیادی به شما میده و هم دید شما رو نسبت به روش هایی که برای مطالعه و برنامه ریزی استفاده میکنید تغییر میده. واقعا نیاز هست که مصاحبه با نفرات برتر کنکور جز مطالعه های ما در زمان کنکور باشه. هفته ای یکی دو تا مصاحبه با نفرات برتر کنکور رو حتما بخونین. انگیزه شما رو خیلی افزایش میده …

مصاحبه با نفرات برتر کنکور

مصاحبه با نفرات برتر کنکور زبان 97

مصاحبه با رتبه 3 کنکور زبان 97

محمد کاظمی

برنامه‌ریزی و عمل به آن یکی از رمزهای موفقیت من در کنکور بود.

وی افزود : در سال منتهی به کنکور روزانه 5 الی 6 ساعت درس می‌خواندم و فکر می‌کنم که این زمان برای کسب موفقیت در کنکور کافی است.

نفر سوم کنکور زبان‌های خارجی با بیان اینکه در گذشته در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشتم، بیان کرد: در سال منتهی به کنکور هیچ فعالیتی در شبکه‌های اجتماعی نداشتم.

کاظمی با بیان اینکه گوش‌کردن به حرف و خواسته معلمان از دیگر دلایل موفقیت من بود، عنوان کرد: در هیچ موسسه‌ای عضو نبودم و تنها در آزمون‌های یک مرکز شرکت میکردم و کلاس هم نمی‌رفتم.

وی با بیان اینکه پیشنهاد من این است که داوطلبان به موسسات نروند و در مدرسه با راهنمایی‌های معلمان درس بخوانند، گفت: پدر و مادرم در برقراری و ایجاد شرایط لازم برای موفقیت من بسیار تلاش کردند و از آن‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم.

مصاحبه با رتبه 1 کنکور زبان 97

علی عبدالله‌زاده

از سال دوم دبیرستان برای کنکور امسال برنامه‌ریزی داشتم اما به‌صورت جدی از سال سوم دبیرستان درس خواندن برای کنکور را آغاز کردم.

رتبه دوم کنکور علوم تجربی افزود: قصد دارم رشته پزشکی را در شهر مشهد برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنم و احتمالاً تهران نخواهم رفت همچنین احتمالا در زبان انتخاب رشته نخواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: آزمون آزمایشی و کتاب تست استفاده می‌کردم اما کلاس فوق‌برنامه خیر و به کنکوری‌ها توصیه می‌کنم کتب درسی را دست کم نگیرند چراکه بعضاً شاهد‌یم که کتب درسی از سوی دانش‌آموزان دست کم گرفته می‌شود.

عبدالله‌زاده عنوان کرد: کتاب درسی را کنکوری‌ها باید در اولویت قرار دهند و سپس سراغ سایر منابع بروند. به دانش‌آموزان پشت‌کنکور توصیه می‌کنم روزانه حداقل 7 ساعت درس بخوانند.

رتبه نخست کنکور گروه زبان‌های خارجی با تاکید براینکه در مدتی که برای کنکور درس می‌خواندم تفریح را به صورت کنترل شده در کنار درس داشتم، بیان کرد: همچنین فضای مجازی را نیز در این مدت کنترل کرده بودم.

مصاحبه با رتبه 2 کنکور زبان 97

پریسا علاوی طوسی

تا حد ممکن روی کتاب‌های درسی و درک مفاهیم پایه‌ای تمرکز کردم.

وی با بیان اینکه خیلی زیاد به جزوه و اطلاعاتی که معلمان مدرسه می‌دادند متکی نبودم تصریح کرد: معلمان مدارس اطلاعات پراکنده و زیادی را در مباحث درسی ارائه می‌کردند و من برای کنکور پایه علمی را تقویت می‌کردم و به تست‌زنی می‌پرداختم.

این داوطلب برتر کنکور سراسری زبان خارجی با اشاره به اینکه بیش از هر چیزی در اواخر روزهای باقی‌مانده تا کنکور تست می‌زدم افزود: درک مفاهیم پایه‌ای برای تست‌زنی مهم‌ترین رمز موفقیت من در درس خواندن برای کنکور بود.

وی افزود: به‌گونه‌ای به مطالعات کتاب‌های درسی می‌پرداختم که تمام مفاهیم لازم را برای تست زدن درک کنم و سپس کتب کمک‌درسی و تستی را مطالعه می‌کردم.

علاوی طوسی با اشاره به اینکه روزانه 8 ساعت درس می خواندم تأکید کرد: در روزهای آخر 6 ساعت از زمان درس خواندنم را برای تست زدن اختصاص می‌دادم و بالغ‌بر 2 ساعت را برای مرور درس‌های عمومی اختصاص دادم.

وی با بیان اینکه در مدرسه فرزانگان سمنان تحصیل می‌کردم ابراز داشت: کلاس‌های فوق‌برنامه مدرسه اساتید خوبی داشت و از این کلاس‌ها برای ارتقای وضعیت تحصیلی خود به‌خوبی استفاده کردم.

رتبه دوم کنکور سراسری زبان خارجی در ادامه تأکید کرد: حضور و تأمین آرامش من از سوی خانواده تأثیر مثبتی را برای ترغیب شدن به درس خواندن داشت و قطعاً در کسب رتبه برتر کنکور نیز تأثیر داشت.

وی با بیان اینکه پدر و مادرم هر دو دارای فوق تخصص پزشکی هستند اضافه کرد: مادرم فوق تخصص جراحی داخلی و پدرم فوق تخصص پاتولوژی است که تحصیلات آن‌ها من را همواره برای درس خواندن تشویق می‌کرد.

علاوی طوسی با بیان اینکه من تنها فرزند این خانواده هستم از کسب رتبه دوم کنکور سراسری ابراز خرسندی کرد و خداوند متعال را شاکر شد و گفت: موقع که این خبر به من رسید من کلاس تابستانی بودم و از صداوسیما با مادرم تماس گرفتند و سپس مادرم با خوشحالی این خبر را به من داد.

این رتبه برتر کنکور سراسری سال 97 در توصیه‌ای به دانش‌آموزان کنکوری سال آینده بیان کرد: دانش‌آموزان باید از حواشی کنکور و درگیر شدن در رقابت‌های کنکوری بپرهیزند و تنها به هدف اصلی خود برای سربلندی در کنکور تمرکز کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در کلاس‌های آموزشی متعدد نمی‌تواند در کنکور تأثیر به سزایی داشته باشد و تنها خود دانش‌آموز در این راستا نقش‌آفرین است و باید با اتکا به پایه‌های علمی و بهره برداری از آن‌ها در تقویت مهارت تست‌زنی اقدام کنند.

رتبه های برتر

فاکتورهای مشاوره و برنامه ریزی گروه مشاور گروپ

  • برنامه ریزی و شخصی سازی برنامه با توجه به نقاط قوت وضعف دانش اموزان
  • ارائه راهکارای مناسب جهت جلوگیری از افت تحصیلی
  • آموزش شیوهای صحیح مطالعه,یادگیری,یادداشت برداری ,خلاصه نویسی وپاسخگویی به سوالات تشریحی و تستی
  • افزایش قدرت تمرکز وکاهش بی دقتی وتقویت حافظه وافزایش بازده
  • آموزش مهارتهای آزمون دادن شامل شیوه صحیح آمادگی برای هر آزمون مدیریت زمان و مدیریت استرس و تحلیل آزمون
  • معرفی بهترین منابع درسی وبهترین ازمونهای ازمایشی
  • راهکار وشیوه مناسب مطالعه و فراگیری هر درس مطابق ویژگیهای اون درس
  • افزایش انگیزه اعتماد به نفس ورفع مشکلات مربوط به آن
  • شیوهای درست جمع بندی ومرور درسها در زمان مناسب آن

دریافت مشاوره خصوصی با شرایط ویژه برای ثبت نام فقط با شماره زیر  تماس بگیرید …

مشاور گروپ


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه با نفرات برتر کنکور زبان 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی