مصاحبه آزمون استخدامی دفاتر خدمات قضایی | زمان و محل

مصاحبه آزمون استخدامی دفاتر خدمات قضایی Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه آزمون استخدامی دفاتر خدمات قضایی | زمان و محل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مقاله مصاحبه آزمون استخدامی دفاتر خدمات قضایی را به شرح زمان، مدارک لازم و محل مصاحبه آزمون دفاتر خدمات قضایی اختصاص دادیم تا مهم ترین اطلاعات پیرامون این موضوع را با هم بررسی کنیم. همانطور که می دانید بعد از اعلام نتایج اولیه، اسامی پذیرفته شدگان از طریق سایت سازمان سنجش اعلام و قبول شدگان اولیه باید خود را برای شرکت در مصاحبه آزمون دفاتر قضایی آماده نمایند. با ما همراه باشید.

مصاحبه آزمون استخدامی دفاتر خدمات قضایی

مصاحبه آزمون استخدامی دفاتر خدمات قضایی از بین واجدین شرایطی که برای ثبت نام آزمون دفاتر خدمات قضایی اقدام کرده و با شرکت در آزمون، حد نصاب قبولی را کسب نموده اند به عمل می آید تا علاوه بر سنجش شرایط و سطح علمی فرد، صلاحیت داوطلب برای اخذ پروانه تاسیس و بهره برداری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی محرز گردد.

پذیرفته‌ شدگان مرحله کتبی آزمون دفتر خدمات قضایی ، موظف بودند از ۱۳ بهمن ماه حداکثر ظرف مدت ۷ روز به همراه شناسه ثنا به سایت Azmoon.adliran.ir مراجعه و نسبت به بارگذاری مدارک درخواستی و پیگیری مراحل بعدی پذیرش اقدام کنند که پذیرفته‌شدگان نهایی، پس از طی مراحل مذکور و براساس زمانبندی صورت‌ گرفته از طرف مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، جهت انجام مصاحبه آزمون دفاتر خدمات قضایی دعوت می‌شوند.

در مصاحبه آزمون دفاتر خدمات قضایی باید در زمان مقرر در محل جلسه حضور پیدا کنید و با ارائه مدارک و مستندات لازم، به سوالات تیم مصاحبه کننده پاسخ دهید. بعد از شرکت در این مصاحبه، باید منتظر اعلام نتایج آزمون دفاتر خدمات قضایی باشید تا ببینید بنا بر تشخیص مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه امکان تاسیس و راه اندازی دفتر را دارید یا خیر.

در صورتی که شرایط و مراحل مصاحبه آزمون استخدامی دفاتر خدمات قضایی را با موفقیت پشت سر بگذارید، بعد از اعلام نتایج، می توانید اقدامات قانونی و اداری را برای صدور پروانه تاسیس انجام دهید.

مصاحبه آزمون دفاتر خدمات قضایی Moshavergroup.com

زمان مصاحبه آزمون دفاتر خدمات قضایی

زمان مصاحبه آزمون دفاتر خدمات قضایی از اسفند ماه آغاز و زمان دقیق به صورت پیامکی به شماره موبایل پذیرفته شدگان اولیه ارسال می گردد. به گفته حسن روحانی نیا، مدیر عامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی فرآیند مصاحبه آزمون دفاتر خدمات قضایی با پذیرفته‌شدگان مرحله کتبی ، از ابتدای اسفند ماه 1401 با متقاضیان استان تهران به عنوان نخستین گروه از پذیرفته‌ شدگان آغاز گردیده است.

با توجه به اینکه مصاحبه آزمون استخدامی دفاتر خدمات قضایی شهر به شهر متفاوت خواهد بود، اگر نام شما در بین پذیرفته شدگان اولیه قرار دارد باید منتظر دریافت پیامک مصاحبه از مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه بمانید.

محل مصاحبه آزمون استخدامی دفاتر خدمات قضایی

اطلاع رسانی محل مصاحبه آزمون استخدامی دفاتر خدمات قضایی هم از طریق پیامکی که برای قبول شدگان آزمون کتبی ارسال شده، انجام می شود. توجه داشته باشید که حتما در زمان مقرر به مکان مصاحبه بروید و مدارک لازم را با خود به همراه داشته باشید. فراموش نکنید که حضور به موقع شما در محل مصاحبه نشان دهنده اشتیاق و تعهد شما به کار خواهد بود.

بنابراین میزان مسافت تا محل مصاحبه آزمون دفاتر خدمات قضایی را بسنجید تا در ترافیک احتمالی روزهای پایانی سال گیر نیفتید و بتوانید سر وقت در مکان جلسه مصاحبه حضور پیدا کنید. زیرا عدم حضور شما در محل مصاحبه به منزله انصراف شما از درخواست صدور مجوز تاسیس دفاتر خدمات قضایی تلقی می گردد.

مشاوره تلفنی مشاور گروپ Moshavergroup.com

مشاوره مصاحبه تاسیس دفتر خدمات قضایی

همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم با حضور به موقع در زمان و مکان مقرر شده، می توانید با آرامش بیشتری در جلسه مصاحبه شرکت کنید و از اضطراب ناشی از تاخیر رسیدن به مصاحبه جلوگیری کنید.

توجه به این نکته خالی از لطف نیست که حتما مدارک لازم برای مصاحبه آزمون استخدامی دفاتر خدمات قضایی را با خود به همراه داشته باشید (مدارک هویتی، مدارک تحصیلی، مدارک سابقه کار، مدارک و مستندات سهمیه ایثارگران و … ) تا بتوانید با استناد به آن ها به شرح موقعیت خود بپردازید.


در این مقاله سعی کردیم مهم ترین اطلاعات مربوط به مصاحبه آزمون استخدامی دفاتر خدمات قضایی را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم و امیدواریم در مصاحبه موفق باشید. اگر سوالی در این زمینه دارید می توانید همه روزه حتی در روزهای تعطیل هم با ما تماس بگیرید. ساعت پاسخگویی از 8 صبح تا 12 تعیین شده تا به راحتی بتوانید در این بازه زمانی تماس گرفته و جامع ترین پاسخ خود را دریافت نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️تاریخ مصاحبه آزمون دفاتر خدمات قضایی کی است؟

✔️زمان مصاحبه آزمون استخدامی دفاتر خدمات قضایی را برای پذیرفته شدگان اولیه آزمون تاسیس دفتر خدمات قضایی در متن مقاله شرح داده ایم.

✔️سوالات مصاحبه دفاتر خدمات قضایی چیه؟

✔️علاوه بر سنجش شرایط و سطح علمی فرد، صلاحیت داوطلب برای اخذ پروانه تاسیس و بهره برداری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سنجیده میشه.

✔️مراحل مصاحبه آزمون دفاتر خدمات قضایی چیه؟

✔️مراحل مصاحبه آزمون استخدامی دفاتر خدمات قضایی را در همین مقاله مشاور گروپ بخوانید. کافیست در زمان مقرر با در دست داشتن مدارک لازم در مکان جلسه مصاحبه حضور داشته باشید.

5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه آزمون استخدامی دفاتر خدمات قضایی | زمان و محل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی