مشکل ورود به سامانه پادا

مشکل ورود به سامانه پادا - ثبت نام

جهت مشاوره در زمینه مشکل ورود به سامانه پادا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قصد داریم در این مطلب به بررسی مشکل ورود به سامانه پادا بپردازیم. موارد پر تکراری که راه حل های ثابتی دارند و البته بررسی مواردی که نیازمند است به کارشناسان مربوطه ارجاع داده شود. بررسی خواهیم کرد که نام کاربری در سامانه پادا چیست، رمز عبور سامانه پادا را از کجا بگیریم؟ و به سایر خطاهای متداول در زمان بروز مشکل ورود به سامانه پادا می پردازیم.

پس با ما در ادامه همراه باشید تا تک تک به موارد مشکل ورود به سامانه پادا رسیدگی کنیم:

بررسی مشکلات سامانه پادا

در ابتدا جهت استفاده از فرم های پیش فرض در سامانه پادا لازم است به سایت سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir وارد شویم و سپس نسبت به فعالیتی که قرار است در سامانه انجام دهیم فرم مورد نظر را انتخاب کرده و جهت ورود اقدام کنیم. بر اساس هر کدام از فرم های موجود در سایت می توانیم مشکل ورود به سامانه پادا را از زوایای مختلفی بررسی کنیم.

قدم اول بررسی مشکلات سامانه پادا:

⭕ به نام کاربری و کلمه عبور دسترسی داشته باشید. اولین مشکل ورود به سامانه پادا که شایع ترین مشکل برای کاربران است گم کردن و یا فراموشی نام کاربری در سامانه پادا است. باید توجه داشت که به صورت پیش فرض در سامانه پادا کلیه نام کاربری ها  کدملی دانش آموز تعریف شده است.

  • اطمینان حاصل کنید که کدملی دانش آموز در هنگام ورود اطلاعات سیستم کد ملی دانش آموز مطابق با مدارک شناسایی او وارد شده باشد.

توجه: در صورتی که پیش از این بدون مشکل ورود به سامانه پادا وارد میشدید پس مغایرتی در این مرحله وجود ندارد و باید مشکل ورود به سامانه پادا را از مسیر دیگه ای پیگیری کنیم )

قدم دوم بررسی مشکلات سامانه پادا:

حتما کد ملی را به صورت 10 رقمی و کامل در سامانه پادا وارد کنید

  • در انتخاب فرم جهت ورود به سامانه دقت نمایید. بدیهی است در صورتی که در حال ثبت نام فرزند خود در پایه پیش دبستانی هستید در سایر فرم های موجود کدملی فرزند شما تعریف نشده و قطعا به مشکل ورود به سامانه پادا بر میخورید.

توجه: جهت اطلاعات تکمیلی در ارتباط را ورود به سامانه پادا می توانید این مقاله را مطالعه نمایید:

راهنمای ورود به سامانه پادا

پشتیبانی سایت پادا

مشکل ورود به سامانه پادا در وقفه و تعیین پایه

⭕  جهت ورود به فرم مربوط به وقفه و تعیین پادا ابتدا باید وضعیت دانش آموز را در سمت راست صفحه تعیین نمایید.

  • وقفه تحصیلی یک ساله
  • تعیین پایه

مشکل ورود به سامانه پادا در وقفه تحصیلی یک ساله: وقفه تحصیلی مربوط به دانش آموزی است که به دلیل موجه از ادامه تحصیل در یک سال تحصیل بازمانده است. ( مشروطه به ثبت نام در آن پایه ی تحصیلی ) 

توجه: در صورتی که در زمان تکمیل فرم وقفه تحصیلی با مشکل ورود به سامانه پادا مواجه شدید ممکن است به دلیل نبود اطلاعات ثبتی دانش آموز در بانک اطلاعاتی سیدا باشد. لازم است در این زمان فرم تعیین پایه را پر نمایید تا اسم دانش آموز توسط واحد فناوری در بانک اطلاعاتی تعریف شود و سپس نسبت به ثبت وقفه تحصیلی وی اقدام نمایید. ازین طریق به طور قطع مشکل به ورود به سامانه پادا در این فرم رفع خواهد شد.

⭕  در صورت انتخاب تعیین پایه و بروز مشکل ورود به سامانه پادا باید به این نکته توجه نمایید که پس از ورود کد ملی و عبارت امنیتی باید کلیه فرم های نمایان شده در پایین تصویر را به طور کامل تکمیل کنید تا با مشکل ورود به سامانه پادا مواجه نشوید

  • لازم به ذکر است که تعیین پایه در سامانه پادا جهت تعیین وضعیت دانش آموزانی است که بخشی از تحصیل خود را در خارج از کشور گذرانده اند و یا از اتباع خارجی ساکن در ایران هستند. 

در این فرم مواردی که ممکن است به مشکل ورود به سامانه پادا در وقفه و تعیین پایه بر بخورید ممکن است به دلیل مغایرت اطلاعات ورود با اطلاعات ثبتی در مدارک باشد. توجه داشته باشید که در تکمیل فرم ها حتما نام و نام خانوادگی ها را به صورت کامل با پیشوند و پسوند صحیح وارد نمایید.

مشکل ورود به سامانه پادا در نقل و انتقال دانش آموزان

⭕ مشکل ورود به سامانه پادا در نقل و انتقال دانش آموزان ممکن است به این دلیل باشد که نقل انتقال پیش از این در سامانه سیدا و توسط مدرسه صورت نگرفته است در اینصورت شما را به خواندن این مطلب دعوت میکنیم:

راهنمای نقل و انتقال دانش آموزان در سامانه سیدا

طبق توضیحاتی که در ابتدای مبحث مشکل ورود به سامانه پادا ارائه شد. در این فرم نام کاربری دانش آموز جهت ورود همان کد ملی او لحاظ شده است. کد ملی ده رقمی کامل دانش آموز را در این بخش وارد نمایید.

کلمه عبور برای ورود به این فرم کلمه ی عبور 8 رقمی است که دانش آموز پیش از این جهت ورود به سامانه استفاده میکرده است در صورتی که با استفاده از این کلمه عبور باز هم با مشکل ورود به سامانه پادا مواجه شده اید می توانید جهت راهنمایی های مربوطه با کارشناسان آموزاشی و مشاوران تحصیلی مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس حاص نمایید. از 8 صبح الی 12 شب از طریق تلفن ثابت 9099071613 ☎️

مشکل ورود به سامانه پادا در پیش ثبت نام پایه هفتم و دهم

⭕ در این فرم هنگام ورود اطمینان حاصل نمایید که مدرسه مبدا تغییری در وضعیت دانش آموز اعمال نکرده باشد. در این صورت هنگام پر کردن فرم با مشکل ورود به سامانه پادا در پیش ثبت نام پایه هفتم و دهم مواجه میشوید.

توجه فرمایید که در صورتی که قبلا بدون مشکل ورود به سامانه پادا از خدمات این سایت استفاده میکرده اید به این معناست که شما در ورد اطلاعات کاربری و رمز عبور مشکلی ندارید و باید مشکل ورود به سامانه پادا را از مسیر دیگری بررسی کرد.

مشکل ورود به سامانه پادا

مشکل ورود به سامانه پادا در ثبت نام پیش دبستانی

⭕ توجه داشته باشید که این فرم با فرم هایی که پیش از این بررسی کردیم متفاوت است در صورت مشکل ورود به سامانه پادا در ثبت نام پیش دبستانی توجه داشته باشید که در ابتدا از شما کد ملی ولی دانش آموز خواسته میشود توجه این نکته بسیار حایز اهمیت است که ولی دانش آموز در سامانه پادا به کسی اطلاق میشود که از نظر قانونی حضانت دانش آموز را به عهده دارد.

  • در حالت کلی و پیش فرض ولی دانش آموز کد ملی پدر محسوب میشود که ثبت این اطلاعات بدون مشکل ورود به سامانه پادا وارد میشوید. اما در مواردی که مادر و یا جد پدری و یا فرد دیگری حضاونت دانش آموز را عهده دار است باید کد ملی وی را در این کادر وارد نمایید

⭕ سپس موبایل ولی دانش آموز را باید وارد کنید در صورتی که در این بخش به مشکل ورود به سامانه پادا برخوردید ممکن است به دلیل مغایرت کد ملی ولی دانش آموز و کد ملی فردی است که شماره همراه به نام وی ثبت شده است. بهتر است به طور کل در زمان ثبت نام از شماره همراهی استفاده نمایید که به نام ولی دانش آموز باشد تا به مشکل ورود به سامانه پادا برنخورید.

مشکل ورود به سامانه پادا در ثبت دانش آموزان جدیدالورود اتباع

⭕ به این نکته ی پایه ای توجه نمایید که جهت ثبت نام در مدارس و استفاده از خدمات موجود می بایست ابتدا جهت اخذ کد اتباع برای دانش آموز اقدام کرده باشید تا با مشکل ورود به سامانه پادا در ثبت دانش آموزان جدیدالورود اتباع رو به رو نشوید. زیرا کد اتباع در این فرم جایگزین کد ملی دانش آموز می باشد.

همنیطور رعایت این نکته ضروری است که قبل از ثبت نام دانش آموز شما باید تعیین پایه شود. بهتر است از طریف فرم تعیین پایه نیز نسبت به ورود به سامانه اقدام نمایید. ( در صورتی که باز هم با مشکل ورود به سامانه پادا مواجه شدید پیشنهاد می شود با مشاوران تحصیلی مشاور گروپ تماس گرفته و مورد را بررسی نمایید. تماس از 8 صبح الی 12 شب همه روزه حتی ایام تعطیل 9099071613 )

مشکل ورود به سامانه پادا در ثبت نام پایه اول مدارس شاهد

⭕ برای مشکل ورود به سامانه پادا در ثبت نام پایه اول مدارس شاهد برای ورود به اطلاعات کد ملی پدر دانش آموز، شماره همراه پدر دانش آموز، کد ملی مادر . کد ملی دانش آموز نیازمندیم. برای اینکه با مشکل ورود به سامانه پادا مواجه نشویم باید کلیه اطلاعات درخواستی را به درستی و هر کدام را در فیلد مربوط به خود بنویسیم.

⭕ تا جای ممکن این اطلاعات را از جایی کپی و در فیلد جای گذاری نکنید چون در این صورت ممکن از کارکترهایی که مورد تایید سایت نیست شناسایی شده و و با مشکل ورود به سامانه پادا رو به رو شوید.

توجه: در زمان ثبت نام دانش آموز در مدارس شاهد حتما باید به شرایط این مدارس آگاه باشید جهت اطلاعات بیشتر شما را به خواندن این مطلب دعوت میکنم:

شرایط پیش ثبت نام مدارس شاهد 

مشکل ورود به سامانه پادا در مشاهده کارنامه

در این فرم جهت ورود به نام کاربری دانش آموز و کلمه عبور 8 رقمی پادا نیازمندیم. در صورتی که در این باره با مشکل ورود به سامانه پادا مواجه شدید مراحل پیگیری مثل راهنمای اولیه مشکل ورود به سامانه پادا و در ادامه بخش نقل و انتقال دانش آموز می باشد. شما برای حل این مشکل بهتر است یک بار کد ملی ثبت شده دانش آموز در سیستم مدرسه ( سیدا ) را با پرسنل مدرسه چک کنید که اشکالی در ورود اطلاعات به سیستم وجود نداشته باشد.

همچنین جهت گرفتن رمز 8 رقمی نیز می توانید از مدیریت مدرسه کمک بگیرید. اگر باز هم با مشکل ورود به سامانه پادا در مشاهده کارنامه رو به رو شدید می توانید از کارشناسان آموزشی و مشاوران متبحر ما کمک بگیرید. همکاران ما همه روزه 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل پاسخگوی شما خواهند بود، تماس از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613.

همچنین جهت مطالعه بیشتر جهت روال مشاهده کارنامه این مطلب پیشنهاد میشود:

مشاهده کارنامه در سامانه پادا

مشکل ورود به سامانه پادا در دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی

شما برای ورود به آزمون هماهنگ امتحانات نهایی پایه ی دوزادهم به کارت ورود به جلسه نیاز دارید. ممکن است در حین دریافت این کارت با مشکل ورود به سامانه پادا در دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی مواجه شوید.

با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت تهیه به موقع کارت ورود به جلسه پیشنهاد میشود پس از بررسی مشکل از طریق مطمئن شدن از کد ملی دانش آموز و دریافت رمز عبور از مدیر مدرسه شما نیز جهت دریافت بهترین کمک برای دریافت کارت ورود به جلسات امتحانات نهایی خوداز کارشناسان آموزشی و مشاوران متبحر ما کمک بگیرید. همکاران ما همه روزه 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل پاسخگوی شما خواهند بود، تماس از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613.

مشکل ورود به سامانه پادا در بازیابی کلمه عبور

یکی از امکانات مهم و کاربردی که در سامانه پادا تعبیه شده است بازیابی رمز عبور پادا است. اما به دفعات شاهد غیر فعال بودن این سرویس بوده ایم. اما در کلیت شما با وارد کردن کد ملی دانش آموز و عبارت و کد امنیتی می توانید از خدمات این فرم استفاده کنید به این صورت که سیستم به طور خودکار رمز شما را به شماره همراهی که هماهنگ با کد ملی شما در سیستم وجود دارد ارسال میکند.

با این روش ممکن است مشکل ورود به سامانه پادا به حداقل ممکن خود برسد اما به تجربه دیده ایم که این سرویس خدمات مطلوبی ارائه نداده است و ما مجبور به پیگیری رمز عبور از روش های دیگری بودیم. که در بخش های راهنمای اولیه مشکل ورود به سامانه پادا و در ادامه بخش نقل و انتقال دانش آموز می توانید این راه حل ها را مشاهده نمایید. درباره ی مشکل ورود به سامانه پادا در بازیابی کلمه عبور شما را به خواندن این مطلب دعوت میکنیم:

دریافت کلمه عبور سامانه پادا 

مشکل ورود به سامانه پادا در ارزیابی سواد حرکتی دانش آموز

برای ورود به این فرم صرفا وارد کردن کد ملی کافی است. اگر با وجود ثبت صحیح کد ملی با مشکل ورود به سامانه پادا در ارزیابی سواد حرکتی رو به رو میشود بهتر است مطمئن شوید که کد ملی دانش آموز در بانک اطلاعاتی های مدرسه به درستی وارد شده باشد. به این دلیل که در صورت مغایرت این اطلاعات سامانه نمی توانید کد ملی و دانش آموز را تطبیق داده و نتایج ارزیابی را نمایش بدهد.

با توجه به اینکه بخش راهنمای این سامانه هنوز فعال نشده است در این مطلب سعی کردیم راهنمای هر فرم را به طور مجزا ارائه دهیم و مشکل ورود به سامانه پادا را با هم بررسی کنیم.

در صورتی که در هر مرحله از ورود به سامانه با مشکلی رو به رو شده اید می توانید با برقراری تماس با مشاوران و کارشناسان آموزشی ما از راهنمایی تخصصی بهره مند شوید.

سوالات متداول مشکل ورود به سامانه پادا

✔️دلیل بروز مشکل ورود به سامانه پادا چیست؟

✔️از ابتدایی ترین دلایلی که ما را با مشکل ورود به سامادا موجه می کند می توان به اشتباه بودن نام کاربری و رمز عبور اشاره کرد. در این زمان می توان با استفاده از راه های پیشنهادی نام کاربری و رمز عبور را بازیابی کرده و از این طریق ورود به سامانه پادا برای ما بدون مشکل ممکن شود.

✔️چطور مشکل ورود به سامانه پادا را حل کنیم؟

✔️فقط کافیست هنگام بروز مشکل ورود به سامانه پادا با بررسی دقیق وضعیت راه حل پیشنهادی ما را به کار ببرید در اینصورت به احتمال زیاد شما بدون بروز مشکل ورود به سیستم پادا را تجربه خواهید کرد.

✔️مشکل ورود به سامانه پادا چیست؟

✔️دلایل متعددی ممکن است جلو ورود ما به سامانه را بگیرد، که می بایست با مطالعه دقیق این مطلب ابتدا بفهمیم که در کدام مرحله از ورود به سامانه پادا باز می مانیم و سپس راه حل مناسب با آن وضعیت را پیش برده و وارد سامانه شویم.


5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مشکل ورود به سامانه پادا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی