مشاوره تحصیلی و ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1402

مشاوره تلفنی نمونه دولتی

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی و ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از مدارسی که با توجه به کیفیت آموزشی بالای خود بسیار پرطرفدار است و آوازه سطح علمی آن به گوش افراد زیادی رسیده است، مدرسه نمونه دولتی است. مدارس نمونه دولتی طبق شرایط و قوانین خاصی پذیرش دارند. اگر یکی از افرادی هستید که قصد دارید در یکی از مدارس نمونه دولتی به تحصیل ادامه دهید، پیشنهاد ما به شما استفاده از مراکز مشاوره تلفنی نمونه دولتی مانند مشاور گروپ است. شما می توانید با کمک مشاوره تلفنی نمونه دولتی شانس موفقیت خود را برای پذیرش در این مدارس افزایش دهید و آینده ای درخشان را برای خود رقم زنید.

مشاوره تلفنی مدارس نمونه دولتی

اگر یکی از اهداف شما قبولی در آزمون نمونه دولتی می باشد، راه قبولی شما در دستان مشاوره تلفنی نمونه دولتی است. مراکز مشاوره برای دانش آموزان راه رسیدن به هدف آنها را مشخص می کند. این مشاوران با ایجاد یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده، به شما کمک می کنند تا با اطمینان در این راه قدم بگذارید. مشاوران راهکارها و تکنیک های درس خواندن اصولی را برای شما مشخص می کنند و به شما کمک می کنند تا در کوتاه ترین زمان بیشترین بازده را داشته باشید. مشاوران به شما می گویند تا چطور بین تفریح، خواب، درس و زندگی خود را تفکیک کنید و همگام با درس خواندن از زندگی خود لذت کافی را ببرید.

فراموش نکنید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه، در هر زمانی از روز می توانید با مشاوران باتجربه مشاور گروپ تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنید.

مدرسه نمونه دولتی

مشاوره تلفنی نمونه دولتی در زمینه های مختلف

داوطلبان برای اینکه بتوانند در مدارس نمونه دولتی پذیرش پیدا کنند، باید از تمامی اقدامات مورد نیاز آگاهی کافی داشته باشند. بنابراین شما می توانید در زمینه مدارک مورد نیاز، منابع آزمون، شرایط آزمون و غیره با کمک کارشناسان مشاور گروپ اطلاعات پیدا کنید. در ادامه توضیحات مختصری راجع به هر یک از آنها داده شده است.

بیاد داشته باشید که مشاوره تلفنی نمونه دولتی برای شما هدف مشخص می کند؛ یک برنامه دقیق برای مطالعه در منزل ارائه می دهد؛ تکنیک های نکته برداری را آزموش می دهد؛ شرایط آزمون را برای شما شرح می دهد تا با تمامی مراحل اشنایی کامل داشته باشید و با تمرکز و دقت در این راه قدم بگذارید.

مشاوره تلفنی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام

بدیهی است برای اینکه بتوانید در آزمون نمونه دولتی شرکت کنید، نیاز به مدارک خاصی دارید. شما با ارائه این مدارک می توانید ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. برخی از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی شامل موارد زیر می شود:

  • فرم ثبت نام: متقاضیان باید این فرم با دقت کامل به صورت اینترنتی کامل کنند. دقت داشته باشید در صورت وجود هر گونه مغایرت در فرم ثبت نام امکان عدم پذیرش شما نیز وجود دارد.
  • عکس 3*4 مربوط به سال جاری
  • پرداخت هزینه به صورت اینترنتی

مواردی که در بالا گفته شد برخی از مدارک اصلی برای ثبت نام در آزمون نمونه دولتی است. فراموش نکنید این امکان وجود دارد که از شما مدارک بیشتری نیز خواسته شود.  با توجه به اینکه امکان تغییرات در قوانین ثبت نام و همچنین نحوه برگزاری آزمون نمونه دولتی وجود دارد، به شما پیشنهاد می دهد به طور دائمی با مشاور گروپ در تماس باشید تا از تمامی مصوبه ها و قوانین جدید سازمان سنجش آگاهی پیدا کنید.

مشاوره تحصیلی نمونه دولتی

مشاوره تلفنی منابع آزمون

کتاب های خاصی در بازار وجود دارند که شما می توانید با مطالعه آنها خود را برای آزمون نمونه دولتی آماده کنید. با توجه به اینکه هر یک از دروس ضریب خاصی در این آزمون دارند، شما باید طبق یک برنامه خاص مطالعات کافی را روی آنها انجام دهید. مشاوران ما می توانید بهترین کتاب هایی را به شما پیشنهاد دهند که به عنوان بهترین منابع آزمون نمونه دولتی شناخته شده اند.

مشاوره تحصیلی قبولی در مدارس نمونه دولتی

مدارس نمونه دولتی در دو مقطع شش ابتدایی و نهم پذیرش انجام می دهند. با توجه به تفاوت این مقاطع، شرایط پذیرش برای هر یک از آنها نیز متفاوت می باشد. برای مثال ملاک ارزشیابی دانش آموزان پایه ششم، آزمون نمونه دولتی می باشد. از اینرو هر چقدر عملکرد دانش آموز در این آزمون بهتر باشد، شانس پذیرش او نیز بالطبع افزایش پیدا خواهد کرد. از طرف دیگر برای مقطع نهم، علاوه بر تاثیر بالای آزمون، معدل شما نیز تاثیر بسزایی در پذیرش دارد. برای آگاهی از از جزئیات شرایط قبولی آزمون نمونه دولتی، هر چه زودتر، با مرکز مشاوره تلفنی نمونه دولتی مشاور گروپ تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی نمونه دولتی مشاور گروپ

برخی نکاتی که در زمان آزمون نمونه دولتی باید آنها را در نظر بگیرید

  • برای این آزمون نیز مانند کنکور، از چند روز قبل از امتحان به خود استراحت دهید.
  • سعی کنید نیم ساعت قبل از آزمون در محل حضور داشته باشید.
  • سعی کنید تمامی سوالات را به دقت پاسخ دهید و به درستی در پاسخنامه وارد کنید.
  • در زمان پاسخ دادن به سوالات مدیریت زمان داشته باشید.
  • سوالاتی که به پاسخ آن شک دارید را علامت زده و در انتها دوباره به سراغ آنها آیید.
  • سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و با حفظ خونسردی به سوالات پاسخ دهید.
4/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی و ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی