مشاوره رایگان تیزهوشان | شماره مشاوره تیزهوشان

مشاوره رایگان تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه مشاوره رایگان تیزهوشان | شماره مشاوره تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با مشاوره رایگان تیزهوشان خود را برای شرکت در این آزمون آماده کنید. همانطور که می دانید تحصیل یکی از مراحلی از زندگی هر فردی می باشد که می تواند نقش موثری در آینده او داشته باشد. از اینرو والدین از سنین پایین فرزندان خود در تلاش هستند تا با مشورت با افراد کاردان، شانس موفقیت آنها خود را افزایش دهند.

توجه به درس و جایگاه فرزندان در جامعه از همان سال های ابتدایی آغاز می شود به طوری که خانواده در تلاش هستند تا با دریافت مشاوره رایگان تیزهوشان، اولین گام را برای تضمین آینده آنها بر دارند. مشاوره تلفنی تیزهوشان به شما کمک می کند تا با در نظر گرفتن تمامی شرایط، اقدامات لازم را برای ثبت نام و پذیرش انجام دهید.

مشاوره رایگان تیزهوشان

مشاوره رایگان تیزهوشان چه اهمیتی دارد؟ مدارس تیزهوشان، تحت نظر سازمان پرورش ملی استعدادهای درخشان می باشند و هر ساله در تاریخ خاصی ثبت نام خود را آغاز می کند. ابتدا دانش آموزان ملزم هستند تا ثبت نام تیزهوشان خود را در تاریخ تعیین شده در پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir انجام دهند و سپس منتظر روز آزمون بمانند. با توجه به نتیجه ای که از آزمون بدست می آید (براساس رتبه دانش آموز)، پذیرش یا عدم پذیرش داوطلب مشخص خواهد شد.

والدین می توانند از طریق تماس با شماره مشاوره تیزهوشان مشاور گروپ، تمامی سوالات خود را بپرسند و اطاعات جامعی راجع به شیوه تدریس و عملکرد این مدارس کسب کنند.

احتمالا می دانید که دانش آموزان در دو مقطع ششم و نهم می توانند در آزمون تیزهوشان شرکت کنند. این مراکز برنامه ریزی های دقیقی برای تحصیل دانش آموزان دارند. نحوه پذیرش مراکز تیزهوشان بر اساس هر منطقه متفاوت می باشد. اولویت بندی هر منطقه براساس هوش دانش آموزان همان منطقه می باشد.

امکانات بسیار خوبی که مدارس تیزهوشان برای دانش آموزان فراهم کرده اند، باعث شده است سطح علمی و همچنین سبک تدریس در این مدارس تفاوت فاحشی با مدارس عادی داشته باشد. بنابراین اهمیت مشاوره برای تیزهوشان دو چندان می شود که بتوانید در این رقابت علمی بدرخشید و نتیجه مطلوب خود را دریافت نمایید.

برای دریافت مشاوره تیزهوشان ششم و نهم ، و همچنین جهت آگاهی از جزئیات پذیرش در مدارس تیزهوشان، با مرکز مشاوره تلفنی تیزهوشان مشاور گروپ تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

شماره مشاوره تیزهوشان

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره تیزهوشان

افرادی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند، باید شرایط خاصی داشته باشند. اصلی ترین شرط برای شرکت در آزمون تیزهوشان شرط معدل می باشد. با توجه به اینکه دانش آموزان دوران ابتدایی، معدل عددی ندارند، شرایط خاصی برای آنها مشخص شده است. اما برای دانش آموزان پایه نهم معدل خاصی مشخص شده است. به طور کلی دانش آموزانی که دارای معدل 19 به بالا هستند، می توانند در این راه قدم بگذارند.

برخی دیگر از شرایط، مربوط به محل تحصیل، انتخاب رشته و غیره می باشد. بیاد داشته باشید دانش آموزان پایه دهم اجازه تغییر رشته در سال اول پذیرش خود در مدارس تیزهوشان را ندارند. تغییر رشته در سال دوم نیز منوط به شرایط و ضوابط خاصی می باشد. شما برای اینکه بتوانید تغییر رشته انجام دهید، باید علاوه بر شرایط تحصیل، حداقل امتیاز قبولی در رشته مورد نظر را نیز داشته باشید.

برای دریافت مشاوره تیزهوشان ششم آگاهی از جزئیات شرایط ثبت نام پایه نهم در آزمون تیزهوشان، همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید.

شماره مشاوره تیزهوشان

9099071613

مشاوره تلفنی تیزهوشان مشاوره رایگان تیزهوشان

مشاوره تلفنی تیزهوشان

مشاوران می توانند به دانش آموزان درباره شیوه مطالعه تکنیک های لازم را بیاموزند. شما می توانید با کمک مشاوره رایگان تیزهوشان، از منابعی آگاه شوید که با مطالعه آنها فرزند شما شانس بیشتری برای پذیرش در مدارس تیزهوشان خواهد داشت.

مشاوره رایگان تیزهوشان به شما تمامی اطلاعات لازم را درباره آزمون تیزهوشان می دهد. این مشاوران اطلاعات کافی را راجع به ظرفیت مدارس تیزهوشان در شهر شما و همچنین چگونگی آماده شدن برای این آزمون را در اختیار شما قرار می دهند. با توجه به اینکه در بسیاری از موارد ثابت شده است که دانش آموزان مدارس تیزهوشان از آینده حرفه ای بسیار خوبی برخوردار هستند، والدین در تلاش هستند تا فرزندانش در این مدارس به تحصیل ادامه دهند.

با توجه به اینکه شما با داشتن یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند می توانید به راحتی شانس پذیرش خود را در آزمون تیزهوشان افزایش دهید، پس بدون هیچ گونه تردید با مشاوران مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید. شماره مشاوره تلفنی تیزهوشان 9099071613

مشاوره تحصیلی تیزهوشان

برخی سوالات متداول درباره تیزهوشان:

  • آیا می دانید برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان نیز به چه مدارکی دارید؟
  • آیا می دانید شهریه مدارس تیزهوشان چقدر است؟
  • آیا می دانید نتایج آزمون تیزهوشان در چه زمانی اعلام می شود؟
  • آیا امکان تغییر در نتایج آزمون تیزهوشان وجود دارد؟
  • آیا دانش آموزان غیرایرانی هم می توانند در آزمون تیزهوشان شرکت کنند؟
  • آیا برای آزمون تیزهوشان برنامه ریزی تحصیل خاصی دارید؟
  • آیا از منابع و ضرایب سوالات آزمون پایه نهم در آزمون تیزهوشان آگاهی دارید؟
  • آیا می دانید مراحل ثبت نام در مدارس تیزهوشان my.medu.ir به چه صورت است؟

کارشناسان و مشاور تحصیلی مدارس تیزهوشان  تیم مشاور گروپ آماده هستند تا تمام سوالت ایجاد شده در ذهن شما را پاسخ دهند. همین حالا با شماره گیری 9099071613 فرصت مشاوره را به خود هدیه دهید.


ما در این مقاله مشاور گروپ راه های ارتباطی با مرکز مشاور تیزهوشان مشاور گروپ را خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. کافیست از طریق شماره مشاوره تیزهوشان با ما تماس گرفته و جامع ترین پاسخ را برای سوالات خود دریافت نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️از کجا مشاوره رایگان تیزهوشان را دریافت کنم؟

✔️مشاوره رایگان تیزهوشان را در همین مقاله مشاور گروپ بخوانید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با مشاور تیزهوشان می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید. از 8 صبح تا 12 شب تمام روزهای هفته پاسخگوی شما هستیم.

✔️شماره مشاور تیزهوشان چیست؟

✔️شماره مشاوره تیزهوشان مشاور گروپ 9099071613 است. ساعت پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب

✔️زمان ثبت نام تیزهوشان چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️متقاضیان شرکت در آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان باید از تاریخ 15 لغایت 25 فروردین 1402 درخواست شرکت در آزمون تیزهوشان را در سامانه مای مدیو ثبت نمایند. مشاور تحصیلی مدارس تیزهوشان مشاور گروپ یاریگر شما در مراحل ثبت نام خواهد بود.

3.5/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مشاوره رایگان تیزهوشان | شماره مشاوره تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ...

    سلام وقت شما بخیر،مشاوره تلفنی رایگان است؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403