مشاوره تحصیلی حضوری

مشاوره تحصیلی حضوری

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی حضوری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره تحصیلی حضوری برای آن دسته از داوطلبانی که خواهان مشاوره حضوری هستند ، یکی از خدماتی است که مرکز مشاور گروپ ارائه می دهد . مشاوره تحصیلی در میدان پر رقابت در بهترین رشته ها و دانشگاهها یکی از الزامات مهم رسیدن به نتیجه قابل قبول است.

حضوری

مشاوره تحصیلی حضوری با مشاورین و کارشناسان زبده و نیز با سابقه در ادامه تحصیل با ارائه بهترین و حرفه ای ترین راهکارها و روش ها باعث راهنمایی و بررسی وضعیت تحصیل داوطلب می شود و با تاکید بر نکات مهم و رفع اشکالات در نهایت منجر به کسب نتیجه ای بهتر می گردد.

مشاوره تحصیلی حضوری : اولین قدم در برنامه ریزی برای هدف

مشاوره تحصیلی حضوری و یا تلفنی یکی از اصول برنامه ریزی افرد موفقی بوده که همواره و در تمام مقاطع تحصیلی از آن بهره برده اند.
می توان گفت افراد موفق کمی هستند که بدون کمک و راهنمایی های تخصصی توانسته اند در مسیر تحصیل موفق شوند.
به همین دلیل است که مرکز مشاور گروپ در انتخاب مشاورین خود با نهایت دقت و حساسیت بالا عمل کرده و از مشاورین با تجربه و خبره ای که همگی از فارغ التحصیلان دانشگاههای مطرح کشور هستند ، بهره برده است.
مشاوران مرکز مشاور گروپ تمام تلاش و همت خود را در ارائه تخصصی ترین روش ها و تکنیک های موفقیت در تحصیل به کار گرفته اند.

مشاوره تحصیلی حضوری : مشاوره کنکور

داوطلبان زیادی هر ساله در کنکورهای مختلف سازمان سنجش همانند کنکور سراسری ، کنکور کارشناسی ، کنکور کاردانی ، کنکور کارشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی ) ، کنکور ارشد و کنکور دکتری در رشته های مختلفی ثبت نام می کنند.

اهمیت مشاوره تحصیلی برای تمامی متقاضیان شرکت در کنکور در 4 مرحله مهم و ضروری است :

مرحله اول : ثبت نام کنکور
مرحله دوم : مشاوره تحصیلی کنکور
مرحله سوم : انتخاب رشته کنکور
مرحله چهارم : انتخاب دانشگاه

حال هر یک از این مراحل را با ارائه نکاتی مهم توضیح می دهیم :

مشاوره تحصیلی کنکور : مشاوره ثبت نام کنکور

آمارها از فارغ التحصیلان بیکار نشان می دهد که اکثر داوطلبان شرکت کننده در کنکور ، نسبت به کنکور رشته ی خود و نیز بازار کار آن هیچگونه اطلاعات دقیقی نداشته اند و یا در رشته ای به دانشگاه رفتن که نیازی به تحصیلات دانشگاهی نداشت.

برخی دانشجویان نیز در دانشگاه و بعد از چند ترم متوجه می شوند که به رشته انتخابی علاقه ای ندارند و یا بازار کار این رشته اشباع شده و خوب نیست و دیگر اشتباهاتی که در مرحله انتخاب رشته می شود .

به همین جهت مشاوران ما در مرکز مشاور گروپ تمام سعی و کوشش خود را برای تشخیص درست در زمینه انتخاب رشته و دیگر مراحل تحصیل به کار می گیرند.

اطلاع از آخرین اخبار کنکور سراسری و آزاد با کلیک بر روی لینک زیر:

5465

مشاوره تحصیلی کنکور : مشاوره تخصصی کنکور

هر داوطلبی باید برنامه ریزی درسی خود را براساس توانایی ها و ضعف هایی که در دروس دارد بچیند و اجرا کند . همچنین داوطلب باید بداند براساس منابع و امکانات آموزشی که در اختیار دارد از چه روش و یا راهکارهایی برای مطالعه و تست زنی هر درس استفاده کند.

مهمترین و اصلی ترین مشکل داوطلبان کنکور اجرا نشدن برنامه ریزی است.
موفقیت در کنکور نیاز به داشتن برنامه ای اصولی و منسجم دارد که در هر حال و با هر امکاناتی قابل اجرا باشد تا بتوان نتایج اجرای آن را در افزایش درصدها و رتبه ها دید.

بدین منظور مرکز مشاور گروپ با دارا بودن مشاوران و کارشناسان با تجربه از فارغ التحصیلان دانشگاههای تراز اول کشور ، آماده ارائه برترین روش های برنامه ریزی ، تست زنی و مشاوره تخصصی کنکور تلفنی و حضوری به داوطلبان کنکوری است.

مشاوره تحصیلی کنکور : انتخاب رشته کنکور

انتخاب رشته کنکور نباید براساس نظر اطرافیان و جوی که دیگران در مورد برخی رشته ها درست می کنند ، انجام شود . بلکه مهمترین اصل در بحث انتخاب رشته جدای از بازار کار آن ، داشتن علاقه به آن است . داشتن رتبه و درصدهای خوب پایان کار نیست و هنوز پارامترهای مهم دیگری در انتخاب رشته هستند که باید به دقت و توسط کارشناس باتجربه بررسی شوند .

هر گونه انتخاب غلط و یا براساس گفته های افراد نآگاه و نیز بدون علاقه ، نتیجه ای جز شکست در آینده شغلی ندارد که بعضا و در خیلی از موارد غیر قابل جبران است و نمی توان شرایط را بهبود بخشید.

با توجه به مشکلاتی که ناشی از انتخاب رشته غلط است ، مرکز مشاوره انتخاب رشته تلفنی و حضوری ایران تحصیل با حضور مشاوران برتر و توانا می توانند مانع از انتخاب های اشتباه و بدون داشتن اطلاعات دقیق شما از وضعیت رشته ها و بازار کار آنها شوند.

دریافت آخرین اخبار سازمان سنجش و کنکور سراسری با کلیک بر روی عکس زیر:

657 2

مشاوره تحصیلی کنکور : مشاوره انتخاب دانشگاه

شاید در سالهای گذشته توجه به این نکته از سوی داوطلبان زیاد مهم نبوده اما با وضعیت موجود تحصیلی و اهمیت یافتن دانشگاه محل تحصیل ، توجه به این مسئله بسیار مهم شده است.

در انتخاب دانشگاه باید اطلاعاتی در مورد دانشگاه مورد نظر مثل رتبه علمی دانشگاه ، اساتید دانشگاه ، فضای علمی دانشگاه ، وضعیت خوابگاه و امکانات رفاهی ، امکانات کمک درسی و… داشته باشید چرا که مستقیما بر آینده شغلی شما تاثیر دارد. اولویت بندی دانشگاهها براساس امکاناتی که دارند یکی از مهمترین مراحل انتخاب رشته است.

مرکز مشاوره تحصیلی حضوری و تلفنی مشاور گروپ ، مشاوره دهنده تخصصی و پاسخگوی تمام سوالات شما از سراسر کشور و همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب می باشد

شماره تماس 9099071613

مرکز مشاور گروپ با دارا بودن مشاورین زبده ، با قدرت بیان بالا و اطمینان و تسلط بر اطلاعات مورد نظر در تمامی زمینه های زیر آماده ارائه مشاوره تحصیلی حضوری و یا تلفنی است.

مشاوره تلفنی انتخاب رشته دبیرستان , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور , مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی تحصیلی , مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور , مشاوره تلفنی کنکور تجربی , مشاوره تلفنی معافیت تحصیلی سربازی و نظام وظیفه , مشاوره تلفنی امور مربوط به سازمان سنجش , مشاوره تلفنی علمی کاربردی , مشاوره تلفنی کنکور سراسری , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی به کارشناسی , مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی کنکور دکتری , مشاوره تلفنی ثبت نام مدارس , مشاوره تلفنی تیزهوشان , مشاوره تلفنی نمونه دولتی , مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی پیام نور , مشاوره تلفنی غیرانتفاعی , مشاوره تلفنی پردیس های خودگردان , مشاوره تلفنی کنکور وزارت بهداشت , مشاوره تلفنی منابع کنکور سراسری , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت , مشاوره تلفنی تحصیل در خارج.

برای دریافت مشاوره تحصیلی حضوری مشاوران مرکز مشاور گروپ می توانید با شماره هایی که در ابتدا و انتهای این مطلب و کلیه مطالب سایت مشاور گروپ قرار داده شده است ، تماس حاصل نمایید.

هدف ما در مرکز مشاور گروپ ، استفاده تمام افراد جامعه از خدمات باکیفیت مشاوره تحصیلی است و مبنای کارمان این است که هیچ کسی تجربه شکست خورده را ، تجربه نکند.

برای مشاوره تحصیلی حضوری می توانید با مشاوران مرکز مشاور گروپ در تماس باشید:

شماره تماس مرکز مشاور گروپ : 9099071613

2/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی حضوری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. زهره حبیبی

    سلام.
    من تلفن ثابت ندارم.
    وقت حضوری برای انتخاب رشته ارشد رشته تاریخ و فلسفه علم میخواهم
    ممنون میشم راهنمایی کنید چحوری وقت بگیرم؟

    پاسخ
  2. Ghazal

    با سلام.
    ساکن اصفهان هستم ورودی مهر پسرم وارد کلاس اول دبیرستان میشود و باید انتخاب رشته تحصیلی کند ،و ایشون علاقمند به رشته طراحی طلا است که اصفهان ندارد و به ما پیشنهاد دادند رشته ((گرافیک فنی حرفه ایی یا گرافیک رایانه ایی کار و دانش)را انتخاب کند که نزدیک به علاقمندی اش است و در اموزشگاهها طراحی طلا را دنبال کند، لطفا بنده را در این زمینه راهنمایی کنید کدام یک بهتر است که انتخاب کند و فرق این دو رشته در چیست. و اینکه کدام رشته برای پیشرفت در طراحی طلا کمک کننده تر است.
    سپاس

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی