مشاوره کنکور هنر

مشاوره و برنامه ریزی تخصصی کنکور هنر 1401

جهت مشاوره در زمینه مشاوره کنکور هنر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره تخصصی کنکور

مشاوره و برنامه ریزی تخصصی کنکور هنر 1401 براساس آخرین تغییرات منابع درسی  : کنکور هنر یکی از پنج زیر گروه آزمایشی کنکور سراسری است که هر ساله برگزار می شود و طرفداران و داوطلبان زیادی دارد لذا مرکز مشاوره ای تخصصی مشاور گروپ ، ارائه مشاوره و راهکارهای حرفه ای جهت قبولی در بهترین رشته های کنکور هنر را برای داوطلبان این رشته ضروری دیده است .

مشاوره و برنامه ریزی تخصصی کنکور هنر 98

مشاوره و برنامه ریزی کنکور هنر 1401

مشاوره و برنامه ریزی تخصصی کنکور هنر 1401 : کنکور هنر همانطور که می دانید یک مزیت جالب و بزرگ دارد و آن این است که شما برای شرکت در کنکورهنر لازم نیست مدرک پیش دانشگاهی هنر داشته باشید یعنی می توانید با مدرک پیش دانشگاهی رشته ی خودتون و در کنار کنکور رشته اصلی تون در کنکورهنر هم شرکت کنید و شانس قبولی خود را برای قبولی در رشته های هنر محک بزنید.

مشاوره و برنامه ریزی تخصصی کنکور هنر 1401 :  کنکور هنر که اصطلاحا شناور است باعث جذب داوطلبان زیادی شده مشاورین مرکز مشاور گروپ در این مطلب شرایط و نحوه ثبت نام در کنکورهنر را توضیح داده و سپس راهکارهایی برای برنامه ریزی حرفه ای دروس عمومی و تخصصی این رشته ارائه کرده اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره کنکور هنر 1401 میتوانید در کانال مشاور گروپ عضو شوید.

5465 1

همچنین در مقالات قبلی سایت برنامه ریزی تجربی ، ریاضی ، انسانی و زبان نیز بصورت کامل توضیح داده شده اند.

زمان ثبت نام در کنکور 1401 هنر و شرایط

زمان ثبت نام کنکور همانند سایر گروه های آزمایشی از اوایل بهمن شروع می شود و شما باید به هنگام انتخاب گروه آزمایشی اصلی خود ، کنکورهنر را نیز انتخاب و کارت اعتباری ثبت نام را خریده و مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید.

شرایط ثبت نام در کنکورهنر نیز درست همانند کنکور سراسری است یعنی داشتن مدرک پیش دانشگاهی در یک از رشته های تجربی ، ریاضی و انسانی و یا مدرک کاردانی رشته های فنی و یا دیپلم 4 ساله نظام قدیم شرط اصلی جهت ثبت نام و شرکت در کنکور هنر است.

چگونه برای کنکور هنر 1401 برنامه ریزی اصولی و تضمینی داشته باشیم؟

همانطور که می دانید کنکور هنر نیز همانند سایر گروه های آزمایشی دارای دو دفترچه سوالات است یکی سوالات عمومی و دیگری سوالات اختصاصی.

دروس عمومی رشته هنر کنکور 1401 :

دروس عمومی رشته هنر همانند دروس عمومی رشته تجربی و ریاضی است و نحوه مطالعه تک تک دروس عمومی را می توانید در سایت مشاور گروپ مطالعه بفرمایید.

دروس اختصاصی کنکور هنر کنکور 1401 :

همانطور که گفته شد دروس عمومی کنکور عمومی با دروس عمومی سایر رشته ها یکسان هست اما دروس تخصصی در کنکور هنر بسیار مهم و کلیدی هستند که باید برنامه ریزی جداگانه و حرفه ای برای درس های اختصاصی رشته هنر داشته باشید.


مهمترین و کلیدی ترین دروس تخصصی رشته هنر عبارتند از :

درک عمومی هنر ، درک عمومی ریاضی – فیزیک ، ترسیم فنی ، خلاقیت تصویری و تجسمی ، خلاقیت نمایشی ، خلاقیت موسیقی و خواص مواد.
جهت اینکه برنامه ریزی درسی شما هدفمند و برای قبولی در رشته مورد نظرتان باشد باید قبل از اقدام به برنامه ریزی ، رشته ی مورد علاقه ی خودتونو انتخاب کنید تا به طبع زیر گروه اصلی کنکور هنر شما مشخص بشه چرا که دروس اختصاصی در هر یک از زیر گروه های ضرایب متفاوتی دارند.

مرکز مشاور گروپ در زمینه های زیر به داوطلبان رشته هنر خدمات مشاوره ای ارائه می دهد:

-مشاوره کنکور 1401، مصاحبه با نفرات برتر کنکور و روش های مطالعه ، بهترین منابع کنکور هنر 1401
-بودجه بندی و ضرایب دروس عمومی و تخصصی کنکور هنر 1401، بهترین آزمون آزمایشی کنکور 1401 هنر ، آخرین رتبه قبولی روزانه و درصد دروس کنکور 1401 هنر
-زمان و شرایط ثبت نام در کنکور هنر 1401، بودجه بندی دروس عمومی و تخصصی کنکور 1401 هنر
-مشاوره تلفنی کنکور هنر 1401 ، معرفی بهترین منابع کمک آموزشی کنکور هنر

4.3/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مشاوره کنکور هنر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. علی

    خیلی متاثر و متاسف هستم که در این سایت‌ها یه تلفن همراه نیست…ما که ثابت نداریم و اون پک رزو تماس شما هم عمل نکرد…چرا در پشت دیوار مشاوره بشه …حداقل تلفن پیامک میزاشتید

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که دسترسی به تلفن ثابت ندارند و یا میخواهند از فرصت مشاوره با تخفیف ویژه برخوردار شوند بسته های مشاوره ای را در نظر گرفته است. به صفحه ی خرید بسته تماس مراجعه نمایید و پس از خرید بازه ی زمانی دلخواه، منتظر تماس کارشناسان مجموعه باشید. (تماس با شماره های سایت فقط از طریق خطوط ثابت و بدون نیاز به اضافه کردن صفر و هرگونه پیش شماره ی دیگری امکانپذیر است و امکان برقراری تماس با موبایل وجود ندارد)

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403