سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور | sanjesh.org

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور | sanjesh.org تمدید مهلت ثبت نام ارشد

جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور | sanjesh.org

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با توجه به سوالات متداول داوطلبان پیرامون با سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در این مقاله به بیان توضیحات کامل و جامعی در این رابطه خواهیم پرداخت. ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1401، از 10 تا 20 اسفند 1400 است. لازم است متقاضیان با تهیه مدارک و اطلاعات لارم جهت ثبت نام ارشد فراگیر، به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور | sanjesh.org

داوطلبان توجه داشته باشند، تمامی مراحل ثبت نام و اعلام نتایج نهایی ارشد فراگیر پیام نور از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org صورت می پذیرد. داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون ارشد فراگیر ۱۴۰۱ را دارند، باید در زمان مقرر 10 تا 20 اسفند 1400) به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایند. تمامی مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی می باشد.

راهنمای ثبت نام ازمون ارشد فراگیر پیام نور

متقاضیان لازم است كه ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه نموده و در صورت واجد شرايط بودن  به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به نشانی sanjesh.org مراجعه و نسبت به پرداخت هزينه خريد كارت اعتبارd ثبت ‌نام در آزمون به شرح ذيل، اقدام كنند و سپس مراحل بعدd را به انجام برسانند. مراحلی كه متقاضی بايد برای ثبت نام اقدام كند به شرح زیر است:

آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد فراگیر

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در بازه زمانی 10 تا 20 اسفند 1400 می باشد. با توجه به اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش کشور، داوطلبانی که در بازه زمانی بیان شده موفق به ثبت نام نشده اند می توانند در فرصت ویرایش که به محض انتشار در این سایت اعلام می‌شود، با مراجعه به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به نشانی sanjesh.org فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

سایت ثبت نام و توزیع کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور | sanjesh.org

بر اساس برنامه زمانی پيش بينی شده، آزمون نوبت بيست و يكم دوره های فراگير كارشناسی ارشد ناپيوسته دانشگاه پيام نور در سال 1401 روز جمعه مورخ 1401/04/24 برگزار خواهد شد و دانش پذيران از روز سه شنبه مورخ 1401/04/21 لغايت روز پنجشنبه مورخ 1401/04/23 می توانند بـا مراجعـه بـه سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به نشانی sanjesh.org نسبت به تهيه كارت و راهنمای ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر اقدام نمايند.

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور | sanjesh.org

سایت و زمان اعلام نتایج ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور | sanjesh.org

نتايج نهايی آزمون نوبت بيست و دوم، در نيمه اول شهریور ماه سال 1401 از طريـق سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بـه نشـانی: sanjesh.org به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.
داوطلبان توجه نمایند، اعلام نتـايج و هرگونـه اطـلاع رسـانی در خصـوص برگزاری آزمـون صـرفا از طريـق درگاه اطـلاع رسـانی سـازمان سـنجش بـه نشـانی: sanjesh.org انجام خواهد شد و هيچگونه مكاتبه ای با داوطلبان صورت نخواهد گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور با کارشناسان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب فقط از طریق تلفن های ثابت

تماس از سراسر کشور 9099071613

سایت ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان ارشد فراگیر پیام نور

ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد فراگیر سال 1401 دانشگاه پیام نور به صورت غیر حضوری و اینترنتی از طریق سیستم گلستان انجام میشود. داوطلبان باید در زمان مقرر با مراجعه به سیستم گلستان دانشگاه پیام نور به نشانی اینترنتی reg.pnu.ac.ir مراجعه نموده و ثبت نام نهایی خود را انجام دهند.

نحوه گزينش دانشجو در کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

نحوه گزينش دانشجو در دوره های فراگير و تبديل وضعيت کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور به شرح ذیل خواهد بود. داوطلبان به منظور ثبت نام باید به سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مراجعه نمایند.

  1. با توجه به تأثير 20 درصدی معدل دوره‌ كارشناسی، نمره نهايی لازم برای قبولی بر اساس تأثير 80 درصدی ميانگين دروس حاصل از آزمون و تأثير 20 درصدی ميانگين معدل مدرک كارشناسی می باشد. بر اساس مصوبه نهمين جلسه شورای سنجش و پذيرش دانشجو در دوره های تحصيلات تكميلی كسب نمره علمی مثبت (بيشتر از صفر) برای پذيرش در هر كد رشته محل الزامی است.
  2. ميانگين معدل مدرک كارشناسی براي داوطلبانی كه دانش آموخته دوره كارشناسی ناپيوسته می باشند، حاصل ميانگين معدل دو مقطع كاردانی و كارشناسی ناپيوسته می باشد.
  3. دانشجويان سال آخر ميبايست ميانگين نمرات واحد های درسی گذرانده شده خود را تا تاريخ 1400/11/30 در محل مربوط در تقاضانامه ثبت نام اينترنتی اعلام نمايند.
  4. تغيير وضعيت دانش پذيری به دانشجويی منوط به احراز شرايط مندرج در بند 3 دفترچه (شرايط ثبت نام و پذيرش کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور) و شرايط زير است.
  • شركت در آزمون های پايان دوره دانش پذيری مشتمل بر 6 تا 10 واحد درسی.
  • كسب نمره نهايی لازم با توجه به ظرفيت پذيرش در رشته محل های انتخابي متناسب با جدول شماره 5 دفترچه ثبت نام و پذيرش کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور
دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون فراگیر پیام‌نور 1401 را از اینجا دانلود کنید.

سوالات متداول داوطلبان ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

آیا امکان تحصیل همزمان در دو رشته وجود دارد؟

بله امکان تحصیل همزمان در دو رشته، پایین ترین شهریه دانشگاهی، اختیاری بودن حضور در کلاس های درس، اعطای وام یک و 4 دهم درصد برای کل شهریه تحصیلی، شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلین و بانوان خانه دار، سهولت در تغییر رشته و مهمانی در شهر مورد نظر دانشجو، تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان ترم به انتخاب دانشجو و برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی (ترکیبی) از مهم ترین مزایای این دانشگاه است.

شهریه ثابت مقطع کارشناسی ارشد چقدر است؟

شهریه ثابت مقطع کارشناسی ارشد حدود یک میلیون و 700 هزار تومان می باشد.

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور چیست؟

داوطلبان برای ثبت نام و شرکت در دوره های فراگیر ارشد پیام نور، بایستی به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

شرایط ویژه دانشگاه برای شاغلین و بانوان خانه دار چه مواردی است؟

توضیحات تکمیلی در خصوص شرایط ویژه دانشگاه برای شاغلین و بانوان خانه دار را از مشاوران مجموعه بخواهید.

مجموعه نکاتی که در این گفتار ارائه شد، میتواند راهنمای خوبی برای علاقمندان به دریافت اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و ادامه تحصیل در این دانشگاه باشد. مشاوران مجرب  و کارشناسان مرتبط در مجموعه بزرگ مشاور گروپ از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور | sanjesh.org

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403