دریافت و پرینت فیش حقوق معلمان شهریور 1402 براساس حکم رتبه بندی معلمان

پرینت فیش حقوق معلمان شهریور 1402 براساس حکم رتبه بندی معلمان

جهت مشاوره در زمینه دریافت و پرینت فیش حقوق معلمان شهریور 1402 براساس حکم رتبه بندی معلمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پرینت فیش حقوق معلمان شهریور 1402 براساس حکم رتبه بندی معلمان : فیش حقوق معلمان شهریور 1402 براساس حکم رتبه بندی معلمان : دریافت فیش حقوق معلمان شهریور 1402 براساس حکم رتبه بندی معلمان : فیش حقوق معلمان شهریور 1402 براساس حکم رتبه بندی معلمان ,دریافت احکام جدید رتبه بندی معلمان سال 1402,زمان واریز حقوق فرهنگیان,حقوق فرهنگیان کی واریز می شود,افزایش حقوق فرهنگیان در سال 1402,زمان واریز حقوق فرهنگیان 1402,افزایش حقوق فرهنگیان 1402,پایه حقوق معلمان ابتدایی,دریافت فیش حقوق حق التدریسی

پرینت فیش حقوق معلمان شهریور 1402 براساس حکم رتبه بندی معلمان



شهریور دریافت احکام جدید رتبه بندی معلمان سال 1402

دریافت فیش حقوق فرهنگیان شهریور 1402 + احکام جدید رتبه بندی معلمان 1402

فیش حقوق فرهنگیان شهریور 1402 + احکام جدید رتبه بندی معلمان 1402

آخرین خبر مربوط به صدور احکام رتبه بندی معلمان در سال 1402

دستور العمل رتبه بندی معلمان در سال 1402

پرینت فیش حقوق معلمان شهریور 1402 براساس حکم رتبه بندی معلمان ؛

در شهریور برای فرهنگیان چقدر واریز می‌شود؟

عملی شدن طرح رتبه بندی معلمان بیش از ۱۰ سال به دلایل مختلف مانند نبود اعتبار و یا مشکلات دیگری که مطرح می‌شدند، به مرحله اجرایی شدن نرسید و همین موضوع باعث شد در دولت سیزدهم از این طرح به عنوان اولویت اول آموزش و پرورش یاد شود.

در نهایت پس از مشکلات فراوان، بعد از انجام اصلاحات از سوی مجلس و پس از گذشت یک سال از ارائه لایحه اولیه رتبه‌بندی به مجلس، شورای نگهبان با لایحه رتبه‌بندی در اسفند ۱۴۰۰ موافقت کرد.

رتبه بندی معلمان بیش از ۸۰۰ هزار نفر از فرهنگیان کشور را شامل می‌شود. اجرایی شدن این طرح از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ برای فرهنگیان محاسبه می‌شود. با این وجود و پس از مشخص شدن شرایط رتبه بندی معلمان گروه‌هایی از جامعه فرهنگیان کشور بودند که نسبت به برخی بند‌های طرح رتبه بندی اعتراضاتی داشتند و مخالفت‌های خود را اعلام کردند.

یکی از این اعتراضات واریز نشدن وجه علی الحساب اجرای طرح رتبه بندی برای بعضی از فرهنگیان بود و گروهی بابت پرداخت نشدن این مبلغ معترض بودند.

چندی پیش علیرضا منادی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این باره اظهار کرد: مبلغ علی الحساب رتبه‌بندی برای معلمان واریز شده است.

بنا بر گفته او ۸۵۰۰ میلیارد تومان صرف پرداخت وجه علی الحساب برای معلمان مشمول این طرح شده است.

او اظهار کرده بود: این فوق‌العاده فقط به افرادی تعلق گرفته است که از تاریخ اول مهر ۱۴۰۰ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ اشتغال به کار داشته‌اند و حقوق دریافت کرده‌اند. افرادی که در این محدوده زمانی بازنشسته شده اند و یا در مرخصی بدون حقوق بوده اند، به اندازه کارکرد مشمول این فوق‌العاده شده اند.

واریز مبلغ علی الحساب رتبه بندی شروع شد؛ اما مبلغ مذکور به افرادی که در حالات استخدامی زیر قرار دارند، پرداخت نشده است:

الف) رسته اداری و مالی

ب) رسته خدمات

ج) معلمان شاغل در پست‌های کمتر از کارشناسی نظیر انباردار و …

د) مامور به تحصیل تمام وقت

2 3ترمیم رتبه بندی معلمان و فرهنگیان در سال 1402 وی افزود: برای انجام وظیفه قانونی خود از همکارانم در سازمان اداری و استخدامی، وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان تشکل‌های معلمان دعوت کردم تا رایزنی کنیم حال که قرار است اصلاحاتی در این زمینه صورت گیرد به نحو شایسته‌ باشد، باید از نمایندگان فهیم تشکل‌های فرهنگیان که طی 3 جلسه گذشته رایزنی و کمک فکری به ما انجام دادند تشکر کنم.

پرینت فیش حقوق معلمان شهریور 1402 براساس حکم رتبه بندی معلمان ؛  رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: با نکاتی که نمایندگان فرهنگیان گفتند، شرایطی را فراهم خواهیم کرد که قانون از اول فروردین 1402 با ترمیم و اصلاح در قالب نظام رتبه‌بندی انجام شود البته آنچه آموزش و پرورش انجام داد اجرای قانون بود اما انتقاداتی که از سوی فرهنگیان مطرح شد قابل پذیرش بود به همین دلیل اصلاحیه صورت گرفت.

کل 3تمام معلمان مشمول 5 رتبه می‌شوند

نوبخت ادامه داد: نظام رتبه‌بندی با مرمت و اصلاحی که در چارچوب قانون صورت گرفت از اول فروردین 1402 لازم الاجرا است و تمام معلمان در 5 رتبه مقدماتی، پایه، ارشد، خبره و عالی از آن بهره می‌برند.

گلایه از افرادی که تشویش اذهان می‌کنند

وی با اشاره به اینکه از این جهت چندین بار قانون را مطرح کردم تا بگویم آنچه برای فرهنگیان انجام می‌شود عین قانون است، گفت: باید گلایه کنم از افرادی که به بهانه‌های مختلف ظاهراً در جهت پشتیبانی و حمایت از فرهنگیان تلاش می‌کنند اما تشویش اذهان عمومی را انجام می‌دهند و مطالبی را مطرح می‌کنند که از نظر قانونی خلاف است.

رییس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: اگر فردی تصور می‌کند قانون اجرا نمی‌شود به ما مراجعه کند و نظرات آنها را می‌شنویم، 2 پیشنهاد دارم، به جای تشویش اذهان عمومی و انجام تحرکاتی در فضای مجازی که در راستای قانون هم نیست، نظرات خود را با سازمان برنامه و بودجه مطرح کنند و اگر احساس کردند در چارچوب قانون نیست برای استیفای حقوق خود به مراجع قانونی مراجعه کنند.

نوبخت گفت: تصمیماتی در راستای قانون برای ترمیم رتبه بندی فرهنگیان انجام شد و وزارت آموزش و پروش تا هفته گرامیداشت مقام معلم آن را اجرا می‌کند.


1588834493 1578397444 1521882506 2724 1

پرینت فیش حقوق معلمان شهریور 1402 براساس حکم رتبه بندی معلمان :  معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه کمتر از ۴۵روز دیگر احکام معلمان براساس نظام رتبه‌بندی اصلاح می‌شود، گفت: نیروهای اداری فعلاً تا مهر ۹۹ مشمول رتبه‌بندی می‌شوند.

به گزارش مشاورگروپ و به نقل از تسنیم؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش گفت: با تقدیم بودجه سال 1402 به مجلس پیش‌بینی افزایش حقوق برای سال 1402، 15 درصد است و غیر از آن موارد ویژه‌ای که در وزارت آموزش و پرورش دنبال کردیم بحث معلم تمام وقت بود که اجرا شده است و حدود 64 هزار نفر از معلمان وارد این طرح شده‌اند همچنین طرحی را برای معلمان ابتدایی دنبال می‌کنیم تا آنها هم بتوانند از برخی مزایای معلمان تمام وقت استفاده کنند.

1589013333 6 1پرینت فیش حقوق معلمان شهریور 1402 براساس حکم رتبه بندی معلمان :  وی افزود: اقدام دیگر در راستای معیشت فرهنگیان، مبادله تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی برای تأمین مسکن 170 هزار نفر از فرهنگیان فاقد مسکن بود و تمام زمینه‌های اجرا دنبال شده است، سامانه مسکن در وزارت آموزش و پرورش فعال شده و متقاضیان برای ثبت نام باید به پورتال این وزارتخانه مراجعه کنند علاوه بر تسهیلات مسکن که از طریق بانک مسکن به متقاضیان داده می‌شود ما نیز دنبال این هستیم که وام‌های ثانویه برای فرهنگیان داشته باشیم، یعنی وام‌هایی که بانک مسکن به پروژه‌های شهرسازی می‌دهد هرچقدر که بود تا 50 میلیون تومان از بانک‌های عامل دریافتی داشته باشیم و با سود کمتر از سودهای متعارف به فرهنگیان فاقد مسکن ارائه شود.

دریافت احکام جدید رتبه بندی معلمان سال 1402

دریافت فیش حقوق فرهنگیان شهریور 1402 + احکام جدید رتبه بندی معلمان 1402

 فیش حقوق فرهنگیان شهریور 1402 + احکام جدید رتبه بندی معلمان 1402


فرهنگیان محترم جهت مشاهده و دریافت فیش حقوقی شهریور 1402 بروی لینک زیر کلیک نمایید  …جهت دریافت فیش حقوقی روی لینک زیر کلیک کنید:


سامانه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی

158694644596021.jpg 1

دریافت حکم حقوقی فرهنگیان بازنشسته

جهت مشاهده و دریافت حکم فرهنگیان پس از مراجعه به سامانه فیش حقوقی بازنشستگان به آدرس my.medu.ir، به صفحه دریافت حکم حقوقی بازنشستگان فرهنگی وارد می شویم.



در این قسمت پس از وارد کردن شماره های دفتر کل و شماره شناسنامه می توان حکم حقوقی را مشاهده کرد. در صورت تمایل به ارسال حکم حقوقی به پست الکترونیکی ، می توان با وارد کردن آدرس الکترونیکی ، عملیات ارسال را انجام داد.

مشاهده و دریافت فیش حقوقی فرهنگیان تیر 98

در صورتیکه در مورد مشاهده و دریافت فیش حقوقی فرهنگیان شهریور 1402 ؛ نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناسان تحصیلی ما در “مشاورگروپ” تماس بگیرید و اطلاعات کامل تر را از آنها بخواهید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

  ( از سراسر کشور )

(بدون کد و با تلفن ثابت تماس بگیرید)

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.


5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت و پرینت فیش حقوق معلمان شهریور 1402 براساس حکم رتبه بندی معلمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403