مزایای کارت ایثارگری | میزان حقوق کارت ایثارگری ۱۴۰۳

مزایای کارت ایثارگری

جهت مشاوره در زمینه مزایای کارت ایثارگری | میزان حقوق کارت ایثارگری ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله توضیحاتی در رابطه با مزایای کارت ایثارگری و نحوه دریافت کارت ایثارگری در اختیار شما قرار داده ایم. کارت ایثارگری یا کارت ایثار ویژه رزمندگان دفاع مقدس می باشد کارت ایثارگری برای رزمندگانی صادر می شود که در دوران هشت سال دفاع مقدس در جنگ حضور داشتند و یا بیش از 45 روز در جبهه حضور داشتند. کارت ایثار در واقع، کارت هویتی ویژه رزمندگان دفاع مقدس است که به چهار دسته از ایثارگران شامل شهدا، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران تعلق می گیرد.

در ادامه این مقاله نحوه دریافت کارت ایثار و مزایای کارت ایثارگری بیان شده است. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نحوه دریافت کارت ایثارگری

نحوه دریافت کارت ایثارگری چگونه است؟ ایثارگران برای دریافت کارت ایثار و بهره مندی از مزایای کارت ایثارگری باید به سایت خدمات الکترونیک ایثار مراجعه نمایند و درخواست خود را به صورت غیر حضوری ثبت نمایند. سایت خدمات الکترونیک بنیاد شهید و امور ایثارگران، با هدف ارائه خدمات به صورت برخط و امکان ثبت درخواست های متنوع به صورت غیر حضوری طراحی و تولید شده است. در این سامانه خدمات مرتبط با جامعه هدف و پرسنل بنیاد به صورت یکجا و یکپارچه ارائه می شود. علاوه بر کارت ایثارگری، تکریم کارت به افراد خاص و با شرایط ویژه، نظیر ایثارگران ارتش و سپاه تعلق می‌گیرد.

نحوه دریافت کارت ایثارگری سپاه :

درخواست کارت ایثارگری سپاه از طریق سامانه خدمات الکترونیک ایثار www.isaar.ir صورت می پذیرد.  براسـاس این درخواســت پس از طی فرایندهای داخلی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کارت ایثارگری چاپ شده و از طریق پست به درب منزل جامعه هدف ارسال می گردد.

بیشتر بخوانید: استخدام سپاه

نحوه دریافت کارت ایثارگری ارتش :

برای تمام رزمندگان ارتشی که ۳ ماه به بالا سابقه خدمت در جبهه دارند کارت ایثارگری ارتش صادر می‌شود. افرادی که فاقد کارت ایثار هستند، باید در ابتدا به آخرین یگانی که در آن خدمت کردند مراجعه کنند. بعد از پیگیری‌های اداری کارت ایثار آنها از تهران صادر می‌شود. اگر در شهر آخرین یگان خدمتی زندگی نمی‌کنید یا پروسه دریافت کارت ایثارگری شما طولانی شده، می توانید از مشاوران مجموعه ما راهنمایی های بیشتر را بخواهید.

چه کسانی می توانند کارت ایثار را دریافت نمایند و از مزایای کارت ایثارگری استفاده نمایند:

  • کارکنان وظیفه
  • پاسداران افتخاری، جوانمردان و نیروهای مردمی رزمنده تحت اختیار نیروهای انتظامی وقت در هشت سال دفاع مقدس
  • رزمندگان پایور، نیروهای انتظامی حاضر در مناطق جنگی، عملیاتی یا امنیتی.

حقوق کارت ایثارگری ۱۴۰۳

حقوق کارت ایثارگری به افرادی که در سال های جنگ تحمیلی حداقل یکسال در جبهه ها حضور داشتن تعلق می گیرد. حقوق ایثارگری ارتش و حقوق ایثارگری سپاه به هر دو ارگان تعلق می گیرد و تفاوتی بین انها وجود ندارد.

مزایای کارت ایثارگری

کارت ایثارگری دارای امتیازات و مزایای گوناگونی می باشد که ایثارگران می توانند از آن بهره مند شوند. کارت ایثارگری دارای امتیاراتی برای خود شخص و همچنین همسر و فرزندان این افراد می باشد. مزایای کارت ایثارگری به صورت زیر است:

  1. امکان استفاده از سهمیه ایثارگری در کنکور های سراسری و آزمون های استخدامی برای ایثارگران و فرزندان آنها.
  2. کسری خدمت سربازی فرزندان پسر
  3. استفاده از خدمات بیمه ایثارگران برای افرادی که دارای بیمه نمی باشند.
  4. امکان دریافت وام خود اشتغالی
  5. امکان بهره مندی از سهمیه مسکن
  6. امکان بهره مندی از وام قرض الحسنه یا وام اضطراری.
  7. دریافت حقوق برای ایثارگرانی که درآمد ثابتی ندارند.
  8. از دیگر مزایای کارت ایثارگری می توان به اعطای وام ازدواج به فرزندان ایثارگران اشاره کرد.
  9. امکان بهره مندی از تخفیفات فروشگاه های زنجیره ای یا مجموعه های تفریحی و ورزشی.

نحوه بهره مندی از مزایای کارت ایثارگری

نحوه بهره مندی از مزایای کارت ایثارگری در ادامه بیان شده است.

  • یکی از مزایای کارت ایثارگری دریافت وام می باشد. اعضاء محترم صندوق به دو روش می توانند این وام را دریافت نمایند:
  • با مراجعه به رابطین صندوق مستقر در ادارات بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان های سراسر کشور و تکمیل فرم در خواست وام
  • درخواست وام به صورت الکترونیکی از طریق مراجعه به سایت ebshahed.ir
  • از دیگر مزایای کارت ایثارگری دریافت بیمه پایه و مکمل می باشد:
افرادی که از هیچ دستگاه اجرایی بیمه پایه نداشته باشند ، شامل دریافت دفترچه بیمه می شوند و همچنین بیمه تکمیلی به کلیه ایثارگران از 5 درصد تا 70 درصد تعلق می گیرد . ( به غیر از ایثارگران شاغل و بازنشسته نیروهای مسلح )
  • نحوه استفاده از سهمیه ایثارگری در ثبت نام آزمون های استخدامی:
ثبت نام در لیست بیکاران (متقاضیان اشتال) از طریق سیستم بر خط عدم اشتغال به تحصیل عدم استفاده از تسهیلات و خدمات شغلی بنیاددر سنوات گذشته شرکت در آزمون های استخدامی و رقابت با سایر ایثار گران.
 

جانبازان 70 درصد و بالاتر که با توجه به شرایط فیزیکی دارای مسکن نامناسب باشند با تائید توسط بنیاد میتوانند پس از تسویه وام قبلی مسکن مجدا از این تسهیلات استفاده نمایند.

کارت ایثارگری برای سربازان مناطق عملیاتی

افرادی که در زمان جنگ تحمیلی به جبهه ها اعزام شده اند اگر از طریق سپاه اعزام شده باشند و به مدت 45 روز در جبهه بوده باشند کارت ایثارگری به ان ها تعلق می گیرد. این مدت برای سربازان ارتش به مدت 3 ماه خواهد بود.

دریافت وام با کارت ایثارگری سپاه و ارتش

افرادی که کارت ایثارگری دارند می توانند با استفاده از آن وام دریافت کنند. انواع وامی که با کارت ایثارگری به افراد تعلق می گیرد برابر است با وام ازدواج، وام کسب و کار، وام خرید کالا و …. .

توجه: افرادی که به بانک ها برای دریافت وام ایثارگری مراجعه کرده اند با جمله اینکه منابعی برای پرداخت وام به ایثارگران نداریم مواجه شده اند.

 

مزایای کارت ایثارگری و نحوه بهره مندی از مزایای کارت ایثار در این مقاله بیان شد. در صورت هرگونه مشکل برای دریافت کارت ایثارگری و یا هرگونه ابهام در رابطه با شرایط و نحوه استفاده از مزایای کارت ایثار می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

نحوه دریافت کارت ایثارگری چگونه است؟

دریافت کارت ایثارگری از طریق سامانه خدمات الکترونیک ایثار انجام می شود.

مزایای کارت ایثارگری چیست؟

مزایای کارت ایثارگری و نحوه بهره مندی از مزایای کارت ایثار به منظور آگاهی بیشتر متقاضیان به صورت کامل در این مقاله ارائه داده شده است.

نحوه دریافت وام ایثارگری چگونه است؟

یکی از مزایای کارت ایثارگری ، دریافت وام می باشد. راهنمای دریافت وام در این مقاله بیان شده است.

حقوق ایثارگری به چه کسانی تعلق میگیرد؟

به افرادی که در زمان جنگ از طرف سپاه و یا ارتش در جبهه ها بوده اند حقوق ایثارگری تعلق می گیرد که شرایط آن در این متن آمده است.

3.6/5 - (376 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مزایای کارت ایثارگری | میزان حقوق کارت ایثارگری ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. ژیلا

    سلام و درود.اوقاتتون نورانی،پدره بنده نزدیک ب ۳سال درجبهه حضور داشتند تاالان از هیچگونه مزایایی استفاده نکردیم ارزش کار رزمندگان خیلی بیشتر از تعلقاتی یست ک شما ذکر کردید اما حداامکان برای فرزندان آن ها استخدامی هارو رسمی کنید..من خواستارم ک بخشنامه ای صادر بشه ک با رسمی شدن فرزندان ایثارگر موافقت بشه باتشکر

    پاسخ
  2. ایرانیم

    درادامه مطلب انتقادیم مامردان ازجان گذشته ودرعمل به همه ثابت شده (شهیدان زنده)تاکنون هیچ گونه حق حقوق وحمایتی ازهیچ دولتی وبنیادشهیدوامورایثارگران نداشته ایم وتمام حقوق ومزایاوحمایت نوشته شده درسایتهاوغیره تاالان فقط درحدحرف بیشترنبوده ودراخرتشکرویژه میکنم ازمسئولان دلسوزوعزیزان حامی مردم عزیزبخصوص خانوادهای بزرگوارشهیداوجانبازان واسراومفقودالسرورزمندگان ایثارگران عالیقدر،

    پاسخ
  3. ایرانیم

    باسلام اقایان مسئول من چندین انتقادازشمادارم ک اینجایکی یکی بیان میکنم هرچندشماازتمام این انتقادهااگاهی کامل وجامع وحتی ازچندین سال قبل دارید.1-خط ارتباطی مستقیم بامسئولان بنیادامورایثارگران منطقه مربوطه باهزینه خط تلفن های جاری2-اون شیرمردانی ک درجبهه حاضربودنداعم ازشهدای عزیزوهمینطورجانبازان عزیزوهمینطوراسرای عزیزدل ودراخرایثارگران یارزمندگان عزیز،شماچرابه شیر مردان وعزیزانی ک به ظاهرسالم ازجبهه برگشتن به خانه تاحالاهیچ اهمیتی ندادین!؟مگرغیرازاینست این عزیزان شهیدزنده هستن؟حداقل خدمت مسئولان بایستی تامین مسکن،خوراک،پوشاک،بهداشت درمان وحمایت استثنابه نسبت دیگرمردم عزیزم بایدداشته باشین،شیران مردان ازاب خاک سرزمینم باجان خون دل جنگیدن دفاع جانانه کردن انوقت سودش یه عده ک یاازترس دررفته بودن خارج ویابه دنیااصلانیومده بودن یاحتی حضوردرجنگ نداشتن بطورکامل دارن میبرن ومیخورن ومیپاچن وهرکاری دلشون بخادمیکنن،ماهاازصدساله پیش تاکنون درجایی ازتاریخ ایستادیم ک همه مسائل ثبت میشه دیگ جایی واسه هاشاکردن نمیمونه،حتی بگی مامورمعذوربودم یاغیره موردقبول نیست ،ماجامعه شیرمردان ثابت شده درعمل برای حفظ ناموس واب خاک ایران عزیزترازجان ازشماانتقادهای فراوانی داریم ودل شکسته ازشمابابت تمام شرمندگیهایی که برای ماوخانواده مااماده کرده بودین

    پاسخ
  4. علی اکبرفرجی

    سلام واقعاً این کارت ایثار رزمندگان چه ارزشی برای من دارد بنده ،732روزسابقه جبهه دارم فقط هشت ماه کسری برای سربازی پسرم استفاده کردم وکارت تکریم که ارسال شده نمیدانم چرا به مابی احترامی میکنید ظرف دوسال هست که دارم فقط 200هزارتومن واریزکردند درموردبیمه تأمین اجتماعی ماهانه کلی پول بیمه میدم حداقل پول بیمه رابرای کسانی که کارت ایثاردارندرایگان میکردندوبرای سابقه سربازی ازبیمه پولی از امثال مانگیرند .تشکرویکنم رسیدگی وپاسخ قانع کننده بدهید

    پاسخ
  5. عباس

    کارت ایثارگری هیچ ارزشی درهیچ مکانی نداره وهیچ استفاده ای نداره وهمه این مزایادرج شده کذب محضه ویابرای کسانی است که پارتی خوبی دارند!! من دانشجودارم وریالی تخفیف ندادندوتاالان ریالی وام نگرفته ام وهروقت رفتم بنیادگفتندفقط درصدجانبازی بالاتعلق میگیره ورفتم وام مسکن بگیرم گفتندبروقولنامه کن بیامعرفی کنیم بانک !!! رفتم قولنامه کنم بنگاه گفت الان پایین ترین خانه ۱ونیم میلیارده وبرای قولنامه حداقل ۲۰۰میلیون بایدداشته باشید!! من مستاجرکه هرسال پول پیش دوبرابرمیدهم ۲۰۰میلیونم کجابود!!؟؟ اگرمیخواهیدوام مسکن بدهیدمعرفی کنیدبانک برویم بگیریم بزنیم به زخم زندگی نکبتمان واگرفقط شعارمیدهیدوموقعه عمل هزارجوربهانه بنی اسرائیلی میگیرید انهم برای یکدهم قیمت خانه خداوندلعنت کندشماراکه خودتان وامهای بدون بهره بااقساط صدساله ۱۲میلیاردتومنی میگیریدوبه ایثارگربدبخت میرسد۳۰۰میلیون میشودکه پول پیش خانه هم نمیشود!! ایشاالله خداونددشمنان این مردم وظالمان وادیت وازار وحق کشان ایثارگران راذلیل وخوارونابودکند

    پاسخ
  6. رضا مناف زاده

    با سلام پدر اینجانب فرهنگی باز نشسته بوده و دارای شش ماه خدمت در جبهه می باشد اما در سال ۸۸فوت شده بنده هم ۱۸ماه خدمت سربازی رو انجام داد ام در سال ۸۲ ولی اون موقع کارت ایثارگری نداشته که شامل کسر خدمتم باشه می خواستم بپرسم ایا اون موقع که کارت ایثار گری نداشته و بنده از مزایایی اون استفاده نکر دم مزایای دیگری شامل بنده میشود در ضمن ۴۲ سالمه

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      سلام کاربر گرامی
      در صورتی که مزایای کارت ایثارگری شامل فرزندان ایثارگران نیز شود طبیعتا به شما هم این مزایا تعلق خواهد گرفت.

      پاسخ
  7. آیت الله غلامی

    سلام شما بااین کارت ایثار و تکریم که هیچ ارزشی ندارد! در واقع تکریم که نکردید هیچ به رزمندگان دفاع مقدس توهین کردید اینه حق یک رزمنده خط شکن.!

    پاسخ
  8. حیدرجعفری.

    سلام.بنده.بصدونوماه.سابقه.جبهه‌دارم‌سپا‌برام.تعیدکرده‌شانزده‌ماه‌خبری‌ازکارتم.نشد‌وخلبانانن‌عملیات‌مرصادنجاددادم‌نشانی‌ازشان‌دارم‌چه‌گفتن‌چه‌کردن‌منضورم‌ازراست‌دروغه‌چون‌رفتم‌هوانیروز.گفتن.زنگ‌بهدمیزنم.مردانه‌اگه‌منکن‌هست‌‌ببینم.چه‌خواستن‌چون‌توروزنامه‌دنبالم‌گشته.بودن‌.مسعولین.مدیون‌هستن‌‌اگه‌‌پیغامم‌بهشجان.نریانن

    پاسخ
  9. رامین پورمحمد

    با سلام به عوامل سایت پدر بنده کارت ایثارگری هم داره ولی متاسفانه هیچگونه وامی رفتم از بنیاد پرسیدم تعلق نمیگیره وضع مالی هم که صفر هم عروسی در پیش داریم هم جهازیه مونده خلاصه اگه کسی می‌دونه از کجا باید اقدام کنیم حداقل یه وامی بگیریم خیلی خوب میشه و منم از این بلاتکلیفی رها میشم .

    پاسخ
  10. مسیب اسماعیلی

    با سلام و خسته نباشید بنده 24 ماه کارت ایثار خدمت سربازی در جبهه دارم و6ماه هم حضور داوطلبانه جبهه در بسیج دارم میخواهم ببینم چه مزایای شامل حال بنده میشود آیا سی ماه جبههمن جز سختی کار میشود

    پاسخ
  11. علی نیسی اصل

    باعرض سلام خدمت براران بزرگوار
    من کارت ایثار گرفتم تایادم هست از روز شروع جنگ تحمیلی منطقه جنگی بودیم وپدرم اولین جانباز جنگ بودوتاسال ۶۶ رفتم خدمت و۱۹۶ روز جبهه دارم ولی نه کار دولتی دارم ونه بیمه هرجا رفتم واخرش رفتم دفتر جدیدایثارگران اهواز درجواب سوال بنده چون وظیفه ای مستحق نیستی درحالی هستم که اجاره خانه ام عقب افتاده وصاحب خانه را می خواهد ایا تاکی باید منتظر بمانیم درد دلم را به چه کسی بگویم

    پاسخ
  12. خسروی

    والا بنده سابقه ۲۸ ماه حضور در جبهه رو دارم تقریبا ۱۰ سال پیش با کارت ایثارگری قدیم در اتوبانها کارت رو نشان متصدی میدادیم بدون دریافت پول رایگان داخل همه اتوبانها تردد میکردیم الان دیگه ارزشی نداره تنها استفاده ای که از کارت ایثار بردم دریافت کسری خدمت برای پسرم بوده . الان ۲ سال هست که بیکارم و سنم زیر ۶۰ سال و به سختی دارم حق بیمه پرداخت میکنم تقاضا دارم حداقل ی حقوقی برای بنده تایین کنید حداقل بتونم حق بیمه رو پرداخت کنم .واقعا به سختی و خیلی دشوار دارم زندگی را میگذرونم پسرم سربازه ۲۸۰۰ حقوق میگیره تازه از منم خرجی میگیره . ممنون لطفا یکنفر جوابمو بده . حق بیمه اختیاری پرداخت میکنم . با تشکر

    پاسخ
  13. خسروی

    والا بنده سابقه ۲۸ ماه حضور در جبهه رو دارم تقریبا ۱۰ سال پیش با کارت ایثارگری قدیم در اتوبانها کارت رو نشان متصدی میدادیم بدون دریافت پول رایگان داخل همه اتوبانها تردد میکردیم الان دیگه ارزشی نداره تنها استفاده ای که از کارت ایثار بردم دریافت کسری خدمت برای پسرم بوده . الان ۲ سال هست که بیکارم و سنم زیر ۶۰ سال و به سختی دارم حق بیمه پرداخت میکنم تقاضا دارم حداقل ی حقوقی برای بنده تایین کنید حداقل بتونم حق بیمه رو پرداخت کنم .واقعا به سختی و خیلی دشوار دارم زندگی را میگذرونم پسرم سربازه ۲۸۰۰ حقوق میگیره تازه از منم خرجی میگیره . ممنون لطفا یکنفر جوابمو بده .

    پاسخ
  14. علیرضا اسماعیل‌زاده

    سلام
    شما حتی برای طرح مشکلات یک تلفن همراه در خصوص کارت ایثار نداده و باید حتما تلفن مشاوره و خرید شارژ قرار داده
    لااقل یک شماره همراه یا ایدی در تلگرام یا ایتا قرار داده تا براحتی مشکلات برادران ایثارگر بصورت زنده به گوش شخص مسئول رسیده و حتما پشت بند ان عمل و نتیجه ای مثبت از این انتقادات اطلاع رسانی تا با وجود افراد دلسوزی در این حیطه انگیزه کارهای خیر باشد ممنون از لطف شما

    پاسخ
  15. علیرضا اسماعیل‌زاده

    سلام وقت بخیر
    الان بنده کارت ایثار هم گرفته ولی فایده ان چیست همه بصورت نظری در این سایت ثبت شده و اواز دهل از دور خوش است
    هیچ امتیازی ندارد حداقل اقل استفاده و مفید بودن ان در عوارض بزرگراه که اصلا اعتبار نداره برای عوارض خودرو و معافیت مالیات شغلی …… پس بفرمایید این برای کجا و به چه درد میخوره
    اگر لطف کنید حداقل برای پول های زوری بعنوان مثال در بالا اشاره شد و براحتی به جیب دولت میره یک معافیت اعمال کنند
    حالا وام و مسکن و … پیش کش چون سنگ بزرگ نشان نزدن است
    با تشکر
    من الله التوفیق و علیه التکلان

    پاسخ
  16. حامد داودی یگانه

    باسلام من پدرم ۶۴۱ روز رفت جبعه برای این مرز و بوم جنگیدن ولی متاسفانه همه چیز شد ه پارتی بازی من نزدیک ۳ سال تو منطقه عسلویه کار میکنم گفتن مدارک هر کسی ایثارگری یا جانبازی داره بیاره ما وقتی بردیم گفتن شامل شما نمیشه چون ما پارتی نداشتیم مثل بقیه ولی خدا رو داریم

    پاسخ
  17. مجید.ک.ف

    سلام
    من وظیفه ای بودم که با شهید سرتیپ صیاد شیرازی سر یک سفره می نشستیم و درخدمت ایشان بودم اما الان با یک وانت در یک شرکت دولتی کار میکردم ۲ ساله اخراج شدم نه بیمه دارم نه هیچی سرطان‌معده دارم بیمه هم ندارم کارت ایثارگری نامه ایثارگری بردم بنده خدا گفت این کارت ارزشی برای ما ندارد ببر جایی دیگه شاید کاری برات کردن‌ بت یه تا بچه بیکار قسط وانتم را ندادم بیکاربودم ایران خودرو ۶۰ میلیون تومن جریمه ام کرد حالا اگه رایت میگین بیاین منو از فلاکت نجات بدیم من ۲ماه بیستر درجبهه بودم چون‌شعبه حقوقی گردان مسیول بودم و گروان رو باید میبردیم لشکر تحوبل میدادیم من ۸ ماه جبهه دارم۶ ماه برام زدن ۲ماه ونیم کم کردن حالا این مدت ارزش نداشت هیچ دیگه حالا اصلا ل زش ندارد .ایثا گران کرمان یک سربلز گذاشته با یک کامپیوتر فقط پرینت میگیره میده بهت میگم سرکاراسمی تاریخی بزن به نامه میگه از تهران قفل کردن گفتن شگا فقط پرینت بگیر بده دستشون بگو همینه .برادران بهشت را به بها میدن نه به بهانه .حالا میفهم چرا امام فرمودند جنگ نعمته واقعا نعمته ….
    برای امداد نجات منتظرم.

    پاسخ
  18. مسعود

    کارت ایثار روبزاریددرکوزه واب شوبخوریدمفت نمی ارزه

    پاسخ
  19. محمود

    یا سلام. .طبق قانون مدیریت خدمات کشوری باید به رزمندگان مطابق با مدت حضور در جبهه امتیازی در احکام حقوق اضافه شود..ولی خیلی از ادارات دولتی کارکنانی که بازنشسته شده اند را شامل نمیداند و واقعا این انصاف است .که ایثارگر بازنشسته .دیگر ایثارگر نیست.! .لطف کنید به من رزمنده با ۲۲/۵ ماه خدمت در خط مقدم جبهه برای دریافت این امتیاز یاری فرمائید

    پاسخ
  20. عباداله

    با سلام و احترام اینجانب عباداله از استان آذربایجان شرقی شهرستان اهر به‌ دنیا آمدم و1363 اعزام شدم سربازی ،بنده دو سال خدمت کردم در زمان جنگ ایران و عراق الان کارت ایثارگری نوشته شش ماه پنج روز ، و + به‌ ما یه کارت دادند کارت بانک قرض‌الحسنه رسالت تا حالا هیچ حقوقی،معیشتی وغیره ندادند و ضمناً دو تا پسر دارم هر دوتاش منطقه عملیاتی خدمت کردند یکی مرز ترکیه و یکی مرز عراق با تشکر از عوامل زحمت کشان اين سایت🙏🙏

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی