مدرسه هیبریدی چیست؟ | معرفی دبیرستان شهریار ایران

مدرسه هیبریدی چیست Moshavergroup.com معرفی دبیرستان شهریار ایران

جهت مشاوره در زمینه مدرسه هیبریدی چیست؟ | معرفی دبیرستان شهریار ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مدرسه هیبریدی چیست؟ وقتی اسم مدرسه هیبریدی به گوش تان خورده قطعا به این موضوع فکر کرده اید که مدرسه هیبریدی یعنی چه؟ ما در این مقاله مشاور گروپ تلاش می کنیم پاسخ جامع و کاملی به این سوال بدهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مدارس هیبریدی با ما همراه باشید.

مدرسه هیبریدی چیست؟

مدرسه هیبریدی چیست؟ مدرسه هیبریدی با تلفیق آموزش استاندارد و پیشرفته سعی در ترکیب کلاس‌ ها و فعالیت‌ های حضوری و آموزش‌ های غیرحضوری دانش آموزان دارد. دبیرستان شهریار ایران به عنوان اولین مدرسه هیبریدی ایران با هدف تقویت همزمان توانمندی های نظری و مهارت های کاربردی دانش آموزان تاسیس شد.

مدرسه هیبریدی چیست Moshavergroup.com معرفی دبیرستان هیبریدی شهریار ایران

در مدرسه هیبریدی با تلفیق یادگیری مستقیم و معکوس و  همچنین بر مبنای سبک های یادگیری چهارگانه، آموزش ها متناسب با سبک هر دانش آموز ارائه می گردد. در نتیجه کار تیمی و مشارکت همه دانش‌آموزان در اداره مدرسه در عین توجه به تفاوت‌ های فردی و احترام به علائق و سلائق یکدیگر تقویت خواهد شد.

با استفاده از روش یادگیری هیبریدی، بخشی از محتوای درسی به‌ صورت حضوری، بخشی به‌ صورت غیرحضوری (آنلاین، آفلاین) و بخشی از طریق یادگیری معکوس، به‌صورت جزء‌ به‌ جزء صورت می گیرد تا در نهایت به یادگیری معنادار و پایدار منجر شود.

در عصرهای گذشته مانند عصر صنعت موفقیت با زور بازو و توانمندی جسمی به دست می آمد و در عصر اطلاعات شانس موفقیت با تقویت مهارت محاسبات، محفوظات، تحلیل منطقی و خطی، IQ و تفکر همگرا میسر می شد، اما دنیای امروزه در قالب عصر هیبریدی به استفاده همزمان از توانمندی‌ های مبتنی بر نیمکره راست و چپ مغز تاکید دارد و فردی موفق است که خلاقیت، هوش هیجانی (EQ) ، هوش اجتماعی و هوش معنوی (SQ) داشته باشد.

و مدرسه‌ هیبریدی چیست؟ مدرسه هیبریدی یعنی رشد توامان IQ ، EQ و SQ ! زیرا دنیای آینده به انسان های چندبُعدی توانمند احتیاج دارد که از مهارت های Tشکل برخوردار باشند.

اصطلاح T-shaped skills اشاره به این موضوع دارد که ضمن کسب تخصص در یک زمینه علمی باید به چندین حوزه مرتبط با تخصص خود هم اشراف داشته باشیم. در واقع هرچقدر، گزینه‌ های بیشتری برای رو کردن داشته باشید، شانس بیشتری برای موفقیت در عصر هیبریدی خواهید داشت.

مهارت های مدرسه هیبریدی چیست Moshavergroup.com

مدرسه هیبریدی کجاست؟

حالا شاید برای شما هم سوال باشد که مدرسه هیبریدی کجاست؟ اولین مدرسه هیبریدی ایران در استان خراسان رضوی به نام دبیرستان شهریار ایران آغاز به کار کرده است و طی پذیرش دانش آموزان در دوره های متوسطه اول و متوسطه دوم بستر تربیتی چند بُعدی را با هدف پرورش همه استعداد های فرزندان ایران فراهم می نماید.

با اینکه از لحاظ فیزیکی دبیرستان شهریار ایران در استان خراسان رضوی و شهر مشهد جای گرفته اما با ایجاد امکان برگزاری کلاس های درس مجازی، آموزش سراسری را برای دانش آموزان سراسر کشور فراهم نموده است.

مدرسه هیبریدی چیست مدرسه هیبریدی شهریار ایران کجاست Moshavergroup.com

دبیرستان شهریار ایران

دبیرستان شهریار ایران در شش سال گذشته یکی از پرافتخارترین دبیرستان های استان خراسان رضوی و شرق کشور در نتایج کنکور سراسری، المپیاد دانش آموزی، مسابقات فرهنگی-هنری و رقابت های پژوهشی و بین المللی بوده اند. لازم به ذکر است این مجموعه از دانش آموزان پایه هفتم تا دوازدهم  سراسر کشور ثبت نام به عمل می آورد.

اگر علاقه مند به تحصیل در این مدرسه غیردولتی هستید می توانید اطلاعات لازم مانند زمان، هزینه و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی مدرسه هیبریدی شهریار را با کلیک بر روی ثبت نام دبیرستان شهریار ایران به دست آورید.

ثبت نام دبیرستان شهریار ایران مدرسه هیبریدی چیست Moshavergroup.com

بعد از تکمیل فرم ثبت نام پایه های هفتم تا دوازدهم، در جلسات توجیهی شرکت کرده و با حضور در کارگاه ها و مصاحبه های مختلف، خود را برای شرکت در دو مرحله آزمون ورودی مدرسه هیبریدی آماده می کنید. لازم به ذکر است مرحله اول آزمون ورودی دبیرستان شهریار ایران در روز جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ برگزار می شود.

پذیرفته شدگان مرحله اول در آزمون ورودی دوم که ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد با هم به رقابت می پردازند تا در نهایت از افرادی که حد نصاب قبولی آزمون را کسب کرده باشند برای ثبت نام نهایی سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دعوت به عمل خواهد آمد.


در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم در پاسخ به پرسش مدرسه هیبریدی چیست؟ به معرفی اهداف و رویکرد اولین مدرسه هیبریدی ایران یعنی دبیرستان شهریار ایران بپردازیم. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

با توجه به اینکه این مدرسه اولین مدرسه هیبریدی ایران است همه چیز تازگی دارد و ممکن است با ابهامات فراوانی روبرو باشد. بدین ترتیب برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما…

حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر! برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس مشاور گروپ و تکمیل فرم مشاوره، متخصصان حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️آزمون ورودی مدرسه هیبریدی چیست؟

✔️مدرسه غیردولتی شهریار ایران به عنوان اولین مدرسه هیبریدی کشور برای ثبت نام دانش آموزان آزمون ورودی تدارک دیده است. اطلاعات بیشتر را در مقاله بخوانید.

✔️نحوه ثبت نام مدرسه هیبریدی چگونه است؟

✔️باید با مراجعه به سایت shahriareiran.com فرم ثبت نام خود را برای پایه های هفتم تا دوازدهم تکمیل نمایید. سپس در جلسات توجیهی شرکت کرده و بعد از حضور در کارگاه ها و مصاحبه های مختلف، در آزمون ورودی دبیرستان هیبریدی شهریار ایران شرکت کنید.

✔️مهلت ثبت نام دبیرستان شهریار ایران ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

✔️با توجه به اینکه آزمون ورودی اول در 12 اسفند 1401 برگزار می شود باید هر چه سریعتر مراحل تکمیل فرم پیش ثبت نام و شرکت در مصاحبه و دوره های آموزشی را پشت سر بگذارید تا برای آزمون ورودی مدرسه هیبریدی آماده باشید. اطلاعات بیشتر را در این مقاله مطالعه نمایید.

4.7/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مدرسه هیبریدی چیست؟ | معرفی دبیرستان شهریار ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی