مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 98

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

از سال گذشته در نحوه پذیرش دانشگاه کاردانی فنی و حرفه ای تغییراتی انجام شده است و ثبت نام داوطلبان در بیشتر رشته ها با توجه به سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می گیرد. با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته دراین آزمون، در یک مرحله انجام می پذیرد، داوطلبان باید همزمان با ثبت نام، نسبت به انتخاب رشته نیز اقدام نمایند. از این رو داوطلبان می توانند با فراهم نمودن مدارک لازم برای ثبت نام اقدام نمایند. در ادامه اطلاعات کاملی راجع به ثبت نام و مدارک لازم ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 – 99 آورده شده است تا شما با در دست داشتن مدارک در زمان مشخص برای ثبت نام اقدام نمایید.

نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98

داوطلبانی که قصد ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای  را دارند، باید ابتدا با توجه به رشته تحصیلی و کد رایانه ای دیپلم خود، که در جدول شماره 2 دفترچه درج شده است و همچنین با توجه به جنسیت پذیرش رشته ها، رشته امتحانی خود را انتخاب نمایند و سپس برای ثبت نام و انتخاب رشته محل ها اقدام نمایند. متقاضیان برای ثبت نام ابتدا باید در تاریخ ثبت نام به سامانه www.sanjesh.org مراجعه نمایند و اقدامات زیر را انجام دهند:

  • دریافت دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای
  • پرداخت وجه ثبت نام: پرداخت وجه ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق درگاه بانکی صورت می گیرد. بنابراین داوطلبان با پرداخت مبلغ 275000 ریال می توانند ثبت نام خود را تکمیل کنند. در صورتی که علاقه مند به شرکت در رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی نیز هستید، می توانید علاوه بر وجه ثبت نام اصلی، مبلغ 69000 ریال دیگر نیز بپردازید.
  • در نهایت پس از تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام و تکمیل مدارک و تایید نهایی، یک کد پیگیری و شماره پرونده به داوطلبان داده می شود. داوطلبان ملزم هستند که این کد پیگیری و شماره پرونده را برای مراحل بعدی و تا زمان پذیرش در دانشگاه در نزد خود حفظ کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98

داوطلبان پیش از اینکه برای ثبت نام اقدام نمایند، بهتر است مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 را از پیش آماده کنند. مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98 شامل موارد زیر می شود:

عکس: متقاضیان جهت ثبت نام نیاز به یک فایل عکس اسکن شده دارند تا آن را آپلود نمایند. این عکس پرسنلی باید مربوط به سال جاری و در ابعاد 3 در 4 یا 4 در 6 باشد. اندازه عکس باید حداکثر 300 در 400 پیکسل و حداقل 200 در 300 پیکسل باشد. دقت کنید که حجم فایل عکس اسکن شده نباید بیش از 70 کیلو بایت باشد. عکس داوطلبان باید فاقد هر گونه مهر، منگنه یا حاشیه اضافه باشد.

با توجه به اینکه داوطلبان معمولا ثبت نام خود را از طریق کافی نت انجام می دهند، باید دقت داشته باشند که مسئول کافی نت عکس را به اشتباه بارگذاری نکند.

دفترچه راهنمای شرکت در پذیرش دوره های کاردانی نظام جدید: داشتن دفترچه راهنمای ثبت نام یکی از مهم ترین وسایل مورد نیاز است. شما می توانید با توجه به دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98، بندهای مربوط به فرم تقاضانامه اینترنتی ثبت نام و انتخاب رشته را تکمیل کنید. برخی از اطلاعاتی که شما می توانید از دفترچه استخراج کنید عبارتند از:

  • کد محل تولد و کد محل صدور شناسنامه ای
  • کد و عنوان رشته تحصیلی
  • کد و نام رشته امتحانی
  • کد استان محل اخذ دیپلم
  • کد 4 رقمی رایانه ای دیپلم
  • داوطلبانی که مشمول سهیمه رزمندگان و ایثارگری هستند، جهت اعمال سهمیه باید کد پیگیری 12 رقمی را با مراجعه به ارگان های مربوطه دریافت کنند و آن را در بند مربوطه فرم تقاضانامه ثبت نام وارد نمایند.
  • داوطلبان مرد باید با توجه به قسمت مقررات وظیفه عمومی، وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص نمایند و سپس کد خود را در بند مربوطه وارد نمایند.
  • داوطلبان غیر ایرانی باید یک کد پیگیری 13 رقمی که مخصوص داوطلبان غیرایرانی می باشد را داشته باشند.

با توجه به اینکه در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات ثبت نامی، ثبت نام داوطلبان باطل می گردد، پیشنهاد می شود که داوطلبان ابتدا فرم پیش نویس ثبت نامی که در انتهای دفترچه انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98 آمده است را تکمیل نمایند تا درصد خطا را تا جای ممکن کاهش دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به مدارک لازم برای ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای سریعا با مشاور گروپ تماس بگیرید و از راهنمایی های کارشناسان بهره ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403